Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Har Gote kontorstolsmästerskap igen lr? 😄 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Snart dags att knalla ut till bussen... huga, ser ut att vara kallt där ute.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 -10.6 sa termometern... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Snart dags för skola... 😄 Sket det sig med Floor filler eller? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Snart dags för skola... 😄 Sket det sig med Floor filler eller? 🥰 Det är först nästa säsong... 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 -10.6 sa termometern... Sensommarvärme i Umeå... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 King Kong äger 😄 Är den så bra? Jag är lite sugen på att se den... 😏 Årets film i mina ögon 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 King Kong äger 😄 Är den så bra? Jag är lite sugen på att se den... 😏 Årets film i mina ögon 🙂 Tjosan. Då kanske man skulle pallra sig iväg och spana in den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 King Kong äger 😄 Är den så bra? Jag är lite sugen på att se den... 😏 Årets film i mina ögon 🙂 Tjosan. Då kanske man skulle pallra sig iväg och spana in den. Jag tror minsann att man får göra det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 16 december 2005 Trådstartare Dela Postat 16 december 2005 Jag och en annan spydde Ölmissbrukare! 😏 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Jag och en annan spydde Ölmissbrukare! 😏 😄 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Har Gote kontorstolsmästerskap igen lr? 😏 🙂 Nå? Vann du? eller var du fin oc lät damerna vinna? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Har Gote kontorstolsmästerskap igen lr? 😏 🙂 Nå? Vann du? eller var du fin oc lät damerna vinna? 😄 Jo, jag lät de andra komma före, så är det. Jag låtsades vara dålig. Absolut. Enda förklaringen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Tjena! Tjena! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 16 december 2005 Trådstartare Dela Postat 16 december 2005 Tjena! Tjena! Tjena! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Snart dax för kaffe! 😏 där slog du huvudet på spiken.. sitter nu med en rykande kopp o mupplar här på forumet:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Tjena! Tjenare! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Tjena! Tjena! Tjena! Tjena! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Jag har två löskokta ägg två macko och ett glas mjölk här nu 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Har Gote kontorstolsmästerskap igen lr? 😏 😄 Nå? Vann du? eller var du fin oc lät damerna vinna? 😄 Jo, jag lät de andra komma före, så är det. Jag låtsades vara dålig. Absolut. Enda förklaringen. 😄😆😄🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Jag har två löskokta ägg två macko och ett glas mjölk här nu 🙂 Mums... 😏 ja.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Det är hundra grader kallt ute... Jag gick runt med öppen tröja ute inn.. inte så verst kallt 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Jag har två löskokta ägg två macko och ett glas mjölk här nu 😄 Mums... 😏 ja.. 😄 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Jag och Marcus sms:ade med varandra hela dagen igår 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Det är hundra grader kallt ute... Jag gick runt med öppen tröja ute inn.. inte så verst kallt 😛 Hugaligen! 🥰 Jag gick runt med öppen gylf... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Det är hundra grader kallt ute... Jag gick runt med öppen tröja ute inn.. inte så verst kallt 😛 Hugaligen! 😛 Jag gick runt med öppen gylf... 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 (redigerat) Det är hundra grader kallt ute... Jag gick runt med öppen tröja ute inn.. inte så verst kallt 😛 Hugaligen! 🥰 Jag gick runt med öppen gylf... brossan berätta att han hadde haft öppen gylf när han steg på bussen, var vid den snälla damen till chafför säger: Hörrudu, kiosken är öppen! Brossan: Va, öh, va menar du? Redigerat 16 december 2005 av DjBox Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Hos mig är det -17 BRRRR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Det är hundra grader kallt ute... Jag gick runt med öppen tröja ute inn.. inte så verst kallt 😛 Hugaligen! 🥰 Jag gick runt med öppen gylf... brossan berätta att han hadde haft öppen gylf när han steg på bussen, var vid den snälla damen till chafför säger: Hörrudu, kiosken är öppen! Brossan: Va, öh, va menar du? Svaret blev: Självklart! Får det vara en slickepinne? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts