ThomasJ Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 nu när vi ändå har forumets längsta tråd, kanske man skulle ta en tråd o göra lite tandtråd. Ett trådlöst forumrum med ett trådlöst nätvärk utan att träffas ILR hur är det möjligt? Jo med nya tråden för trådar utan trådar får du fina tandtrådar rätt i tråden.. Tappa nu inte tråden på tråden! Trådlöst? Ja, jag är på - med blåtand 😉 yeeees du har fattat:P blå-tand-tråd:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Harald Blåtand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Typiskt, stoppar i adaptern och Windows installerar runt fem drivrutiner. Klart! Då läser jag på kartongen: Software disc MUST be installed BEFORE use. Installerar programvaran för XP. Nu har jag TVÅ Bluetoothikoner i meddelandefältet. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Typiskt, stoppar i adaptern och Windows installerar runt fem drivrutiner. Klart! Då läser jag på kartongen: Software disc MUST be installed BEFORE use. Installerar programvaran för XP. Nu har jag TVÅ Bluetoothikoner i meddelandefältet. 😉 uinstall då?! sen kör install igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Typiskt, stoppar i adaptern och Windows installerar runt fem drivrutiner. Klart! Då läser jag på kartongen: Software disc MUST be installed BEFORE use. Installerar programvaran för XP. Nu har jag TVÅ Bluetoothikoner i meddelandefältet. 😉 hö hö ... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 16 december 2005 Trådstartare Dela Postat 16 december 2005 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 😆 😏 Hur gick det att sjunga? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Typiskt, stoppar i adaptern och Windows installerar runt fem drivrutiner. Klart! Då läser jag på kartongen: Software disc MUST be installed BEFORE use. Installerar programvaran för XP. Nu har jag TVÅ Bluetoothikoner i meddelandefältet. 😉 Endast i windows 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Raderar allt, tömmer alla drivrutiner i Enhetshanteraren och bootar om... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Typiskt, stoppar i adaptern och Windows installerar runt fem drivrutiner. Klart! Då läser jag på kartongen: Software disc MUST be installed BEFORE use. Installerar programvaran för XP. Nu har jag TVÅ Bluetoothikoner i meddelandefältet. 😉 Endast i windows 😆 Jo, brorsans Mac tryckte bara i adaptern och sen hittade den alla blåtandenheter i rummet själv 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Typiskt, stoppar i adaptern och Windows installerar runt fem drivrutiner. Klart! Då läser jag på kartongen: Software disc MUST be installed BEFORE use. Installerar programvaran för XP. Nu har jag TVÅ Bluetoothikoner i meddelandefältet. 😉 Endast i windows 😆 Jo, brorsans Mac tryckte bara i adaptern och sen hittade den alla blåtandenheter i rummet själv 😏 men hur säkert är blåtand? hört rövarhistorier där folk gått på stan o vips så har nå lallare kopplatuppsig på honom... låter ju farligt:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 16 december 2005 Trådstartare Dela Postat 16 december 2005 🙂 🥰 Hur gick det att sjunga? 😄 Det gick bra tack. Men nu är det dags för frukost o kaffe... Syns pojkar 🥰 Vad hände hos Pazo-gubben igår då? 🥰 :wub: 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Snart dags för skola... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 🙂 🥰 Hur gick det att sjunga? 😄 Det gick bra tack. Men nu är det dags för frukost o kaffe... Syns pojkar 🥰 Vad hände hos Pazo-gubben igår då? 🥰 :wub: 🥰 Öhm... Vi var på pubbrunda som inte gick så lyckat för alla 🙂 En blev dålig i magen. Jag och en annan pallade inte mer öl. Jag och en annan spydde (men jag mådde inte illa av det) Han som spydde började må riktigt illa så jag följde honom hem å så 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Snart dags för skola... 😄 Men tjenare Pico! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Snart dags för skola... 😄 Men tjenare Pico! 🥰 Yo! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Snart dags för skola... 😄 Men tjenare Pico! 🥰 Yo! 🥰 Vad e de för skola du ska till? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Yo! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Yo! 😄 Yo fo shizzle! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Snart dags för skola... 😄 Men tjenare Pico! 🥰 Yo! 🥰 Vad e de för skola du ska till? 🥰 Brukshundsskola... skall lära mig sitta vackert, hämta pinnar och sluta nosa folk i skrevet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Snart dags för skola... 😄 Men tjenare Pico! 🥰 Yo! 🥰 Vad e de för skola du ska till? 🥰 Brukshundsskola... skall lära mig sitta vackert, hämta pinnar och sluta nosa folk i skrevet. 🥰🥰 FETCH!! *Kastar bandyklubba* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Närå... jag läser på Komvux. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Närå... jag läser på Komvux. 😄 Datagrejer lr? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Närå... jag läser på Komvux. 😄 Datagrejer lr? 🥰 Jao, har även läst litt engelska, matte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Närå... jag läser på Komvux. 😄 Datagrejer lr? 🥰 Jao, har även läst litt engelska, matte Oke broshän! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Närå... jag läser på Komvux. 😄 Datagrejer lr? 🥰 Jao, har även läst litt engelska, matte Hello! So u spiik ingrish? 2 and 2 ekwals får! Matte ass well! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Har Gote kontorstolsmästerskap igen lr? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Närå... jag läser på Komvux. 😄 Datagrejer lr? 🥰 Jao, har även läst litt engelska, matte Hello! So u spiik ingrish? 2 and 2 ekwals får! Matte ass well! Jäss indiiid mäjt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Närå... jag läser på Komvux. 😄 Datagrejer lr? 🥰 Jao, har även läst litt engelska, matte Hello! So u spiik ingrish? 2 and 2 ekwals får! Matte ass well! Jäss indiiid mäjt. Souiit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts