Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Jag blir.... 25 🙁

Gammal 🙁

Jag har redan fått pengatillskott för inköpet av min telefon. Fast det var bestämt sedan några veckor. Vi får se...

Mest av allt önskar jag mig ett "Förlåt för att jag varit taskig och elak" från mitt ex. men det lär väl inte hända om jag känner henne... 🙁

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Mest av allt önskar jag mig ett "Förlåt för att jag varit taskig och elak" från mitt ex. men det lär väl inte hända om jag känner henne... 🙁

🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blir.... 25 🙁

Gammal 🙁

Jag har redan fått pengatillskott för inköpet av min telefon. Fast det var bestämt sedan några veckor. Vi får se...

Mest av allt önskar jag mig ett "Förlåt för att jag varit taskig och elak" från mitt ex. men det lär väl inte hända om jag känner henne... 🙁

DU är ju fortfarande liten!

Med all din kunskap trodde jag du var äldre...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hoppas inte min lilla deppighet tar ut sig på dig Linus! Du ska vara glad 🙁

Även att nån av mina depiigaste perioder brukar vara natten innan jag fyller år 🙁

EDIT: Det gjorde det inte mkt bättre 🙁...Var glad! 🙂...Skit i mig...

Redigerat av Pazo
Link to comment
Dela på andra sajter

gomorn gomorn! Nu är det bevisat att vishet gör ont! Skulle ha drigtur mina visdomständer för något år sedan men strunta i det åga pengarna.. skyll mig själv! nu sitter man här o nästan gråter, men en citadon så blidde det lite bättre, men ojoj, fan farlig med piller ju:S

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...