mornel Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Margreth? 🙁 Man kan inte lita på google 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Dejta upp na ordentligt, Pazo! Nej de skulle inte funka... Hon bor fyra ½ timmar (snabb bilväg) från mig... 🙁 Jag saknar henne 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Är detdär våran Liinus? 🙁 Vad är Carcassone? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Carcassone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 (redigerat) Jag blir.... 25 🙁 Gammal 🙁 Jag har redan fått pengatillskott för inköpet av min telefon. Fast det var bestämt sedan några veckor. Vi får se... Mest av allt önskar jag mig ett "Förlåt för att jag varit taskig och elak" från mitt ex. men det lär väl inte hända om jag känner henne... 🙁 Redigerat 15 december 2005 av Linus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Mest av allt önskar jag mig ett "Förlåt för att jag varit taskig och elak" från mitt ex. men det lär väl inte hända om jag känner henne... 🙁 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Det är ledsna tråden-dagen idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Det är ledsna tråden-dagen idag. 🙁 Förstår fortfarand eint ehur man kan vara sm mästare i ett fort? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Jag blir.... 25 🙁Gammal 🙁 Jag har redan fått pengatillskott för inköpet av min telefon. Fast det var bestämt sedan några veckor. Vi får se... Mest av allt önskar jag mig ett "Förlåt för att jag varit taskig och elak" från mitt ex. men det lär väl inte hända om jag känner henne... 🙁 DU är ju fortfarande liten! Med all din kunskap trodde jag du var äldre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Gonatt alla glada! Ses sen... Hejdå Grahn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Hej då Grahn! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Gonatt alla glada! Ses sen... God natt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 (redigerat) Jag hoppas inte min lilla deppighet tar ut sig på dig Linus! Du ska vara glad 🙁 Även att nån av mina depiigaste perioder brukar vara natten innan jag fyller år 🙁 EDIT: Det gjorde det inte mkt bättre 🙁...Var glad! 🙂...Skit i mig... Redigerat 15 december 2005 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 🙁🙁 Ne nu ska vi inte vara så deppiga av oss.. Jag mår iaf bra och har kompisar å så 🙂 Och jag är grymm på trummor å musik 🙁 hö hö Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Jag har ju lektion klockan 13 imorgon ju... Glömde det... Har inte någon frukost heller 🙁 hmm hur ska detta nu gå till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Vilket långt inlägg jag gjorde i "världens bästa trummis" tråden 😏 Men det kom direkt ur hjärtat iaf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Jag har bajsat två gånger idag faktiskt! 😏 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Jag har bajsat två gånger idag faktiskt! ?? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Jag har bajsat två gånger idag faktiskt! 🙂 :musik Jag bara en... Mitt rekord vär nog 6-7 gånger på en dag... Var iof dålig i magen så de kanske inte räknas 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Har svårt att somna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Har svårt att somna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Jag har svårt för att vakna!! 😏 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Hej! Helgen blir angenämt jobbig - mastra två fullängds-cd för ett band... 😏 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Sååå... nu har jag nog deppat klart... Vill tacka mornel för att han lyssna så bra 🙂...Och Lina också 🙂... Nu ska jag nog va glad igen...iaf imorgon 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Natti Folk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Morrn morrn.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Morrn! I fucked up. Skolan nu! Träffa Tania 😏 Ciao! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Skolan nu! Träffa Tania 🥰 Have fun! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 gomorn gomorn! Nu är det bevisat att vishet gör ont! Skulle ha drigtur mina visdomständer för något år sedan men strunta i det åga pengarna.. skyll mig själv! nu sitter man här o nästan gråter, men en citadon så blidde det lite bättre, men ojoj, fan farlig med piller ju:S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts