Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Allvarligt, öl är inte min grej att dricka mkt av... iaf inte dricka snabbt. Skulle lätt kunna dricka mer mängd vätksak... bra det inte var öl... ge mig Sprit eller cider

Öl är toppen! Jag kan dricka hur mycket som helst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Allvarligt, öl är inte min grej att dricka mkt av... iaf inte dricka snabbt. Skulle lätt kunna  dricka mer mängd vätksak... bra det inte var öl... ge mig Sprit eller cider

Öl är toppen! Jag kan dricka hur mycket som helst.

Jag tycker det är toppen i början. Kan tom längta till öl. men efter tredje så är de ingen höjdare längre... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Allvarligt, öl är inte min grej att dricka mkt av... iaf inte dricka snabbt. Skulle lätt kunna  dricka mer mängd vätksak... bra det inte var öl... ge mig Sprit eller cider

Öl är toppen! Jag kan dricka hur mycket som helst.

Jag tycker det är toppen i början. Kan tom längta till öl. men efter tredje så är de ingen höjdare längre... 😆

Mes 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

PAZO!!!

Hade du nu alltså alla rätt på tentamen och blev erbjuden jobbet som vikarierande lärare, när den ordinare FEK-läraren ska på vintersemester?

😱

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Allvarligt, öl är inte min grej att dricka mkt av... iaf inte dricka snabbt. Skulle lätt kunna  dricka mer mängd vätksak... bra det inte var öl... ge mig Sprit eller cider

Öl är toppen! Jag kan dricka hur mycket som helst.

Jag tycker det är toppen i början. Kan tom längta till öl. men efter tredje så är de ingen höjdare längre... 😉

Mes 😆

tar lätt mer sprit än dig 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

PAZO!!!

Hade du nu alltså alla rätt på tentamen och blev erbjuden jobbet som vikarierande lärare, när den ordinare FEK-läraren ska på vintersemester?

😉

:musik

haha... Hade 2 rätt av 20 😱

Oj. 😆

Redigerat av mornel
Link to comment
Dela på andra sajter

Öltetan gick verkligen inte bra för mer än hälften. (4 av 7...)  😱

Kuggade ni öltentan? 😆

Ja...men alltså...vi som inte klara ska försöka bojkotta öltentan... Vissa har ju bättre förutsättningar än andra... Och vi som varit med varje torsdag får ju ingen utdelning för det... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Allvarligt, öl är inte min grej att dricka mkt av... iaf inte dricka snabbt. Skulle lätt kunna  dricka mer mängd vätksak... bra det inte var öl... ge mig Sprit eller cider

Öl är toppen! Jag kan dricka hur mycket som helst.

Jag tycker det är toppen i början. Kan tom längta till öl. men efter tredje så är de ingen höjdare längre... 😉

Mes 😆

tar lätt mer sprit än dig 😱

Säkerligen, jag gillar inte sprit något särskilt.

Link to comment
Dela på andra sajter

PAZO!!!

Hade du nu alltså alla rätt på tentamen och blev erbjuden jobbet som vikarierande lärare, när den ordinare FEK-läraren ska på vintersemester?

😄

:musik

haha... Hade 2 rätt av 20 😆

Oj. 😉

mmmm... 😮

Men nu under lovet ska jag fråga mamma massor. Hon är universitetslärare i i ekonomi. Varit det i företagsekonomi nån gång också... så jag ska fråga 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Allvarligt, öl är inte min grej att dricka mkt av... iaf inte dricka snabbt. Skulle lätt kunna  dricka mer mängd vätksak... bra det inte var öl... ge mig Sprit eller cider

Öl är toppen! Jag kan dricka hur mycket som helst.

Jag tycker det är toppen i början. Kan tom längta till öl. men efter tredje så är de ingen höjdare längre... 😮

Mes 😉

tar lätt mer sprit än dig 😆

Säkerligen, jag gillar inte sprit något särskilt.

Jag är mer sprit än öl människan... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu skicade jag sms till en skitbra tjejkompis. Hon är verkligen fin och jätteskön att umgås med... SKulle verkligen vilja ha en tjej som henne.

Jag var kär i henne innan. nu har jag "bra" lite starkare känslor för henne...Inte kär iaf. 🙁🙁

Jag vill ha en sånn flickvän julli-mimer.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu skicade jag sms till en skitbra tjejkompis. Hon är verkligen fin och jätteskön att umgås med... SKulle verkligen vilja ha en tjej som henne.

Jag var kär i henne innan. nu har jag "bra" lite starkare känslor för henne...Inte kär iaf. 🙁🙁

Jag vill ha en sånn flickvän julli-mimer.gif

🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu skicade jag sms till en skitbra tjejkompis. Hon är verkligen fin och jätteskön att umgås med... SKulle verkligen vilja ha en tjej som henne.

Jag var kär i henne innan. nu har jag "bra" lite starkare känslor för henne...Inte kär iaf. 🙁  🙁

Jag vill ha en sånn flickvän julli-mimer.gif

🙁

julli-hyyl.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...