Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 tja.... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Öltetan gick verkligen inte bra för mer än hälften. (4 av 7...) 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Allvarligt, öl är inte min grej att dricka mkt av... iaf inte dricka snabbt. Skulle lätt kunna dricka mer mängd vätksak... bra det inte var öl... ge mig Sprit eller cider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Allvarligt, öl är inte min grej att dricka mkt av... iaf inte dricka snabbt. Skulle lätt kunna dricka mer mängd vätksak... bra det inte var öl... ge mig Sprit eller cider Öl är toppen! Jag kan dricka hur mycket som helst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Allvarligt, öl är inte min grej att dricka mkt av... iaf inte dricka snabbt. Skulle lätt kunna dricka mer mängd vätksak... bra det inte var öl... ge mig Sprit eller cider Öl är toppen! Jag kan dricka hur mycket som helst. Jag tycker det är toppen i början. Kan tom längta till öl. men efter tredje så är de ingen höjdare längre... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Allvarligt, öl är inte min grej att dricka mkt av... iaf inte dricka snabbt. Skulle lätt kunna dricka mer mängd vätksak... bra det inte var öl... ge mig Sprit eller cider Öl är toppen! Jag kan dricka hur mycket som helst. Jag tycker det är toppen i början. Kan tom längta till öl. men efter tredje så är de ingen höjdare längre... 😆 Mes 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Öltetan gick verkligen inte bra för mer än hälften. (4 av 7...) 😱 Kuggade ni öltentan? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 PAZO!!! Hade du nu alltså alla rätt på tentamen och blev erbjuden jobbet som vikarierande lärare, när den ordinare FEK-läraren ska på vintersemester? 😱 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 ALKOHOL - vad fan är det för nåt? :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 PAZO!!! Hade du nu alltså alla rätt på tentamen och blev erbjuden jobbet som vikarierande lärare, när den ordinare FEK-läraren ska på vintersemester? 😆 :musik haha... Hade 2 rätt av 20 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Allvarligt, öl är inte min grej att dricka mkt av... iaf inte dricka snabbt. Skulle lätt kunna dricka mer mängd vätksak... bra det inte var öl... ge mig Sprit eller cider Öl är toppen! Jag kan dricka hur mycket som helst. Jag tycker det är toppen i början. Kan tom längta till öl. men efter tredje så är de ingen höjdare längre... 😉 Mes 😆 tar lätt mer sprit än dig 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 (redigerat) PAZO!!! Hade du nu alltså alla rätt på tentamen och blev erbjuden jobbet som vikarierande lärare, när den ordinare FEK-läraren ska på vintersemester? 😉 :musik haha... Hade 2 rätt av 20 😱 Oj. 😆 Redigerat 15 december 2005 av mornel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Öltetan gick verkligen inte bra för mer än hälften. (4 av 7...) 😱 Kuggade ni öltentan? 😆 Ja...men alltså...vi som inte klara ska försöka bojkotta öltentan... Vissa har ju bättre förutsättningar än andra... Och vi som varit med varje torsdag får ju ingen utdelning för det... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Allvarligt, öl är inte min grej att dricka mkt av... iaf inte dricka snabbt. Skulle lätt kunna dricka mer mängd vätksak... bra det inte var öl... ge mig Sprit eller cider Öl är toppen! Jag kan dricka hur mycket som helst. Jag tycker det är toppen i början. Kan tom längta till öl. men efter tredje så är de ingen höjdare längre... 😉 Mes 😆 tar lätt mer sprit än dig 😱 Säkerligen, jag gillar inte sprit något särskilt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 PAZO!!! Hade du nu alltså alla rätt på tentamen och blev erbjuden jobbet som vikarierande lärare, när den ordinare FEK-läraren ska på vintersemester? 😄 :musik haha... Hade 2 rätt av 20 😆 Oj. 😉 mmmm... 😮 Men nu under lovet ska jag fråga mamma massor. Hon är universitetslärare i i ekonomi. Varit det i företagsekonomi nån gång också... så jag ska fråga 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Allvarligt, öl är inte min grej att dricka mkt av... iaf inte dricka snabbt. Skulle lätt kunna dricka mer mängd vätksak... bra det inte var öl... ge mig Sprit eller cider Öl är toppen! Jag kan dricka hur mycket som helst. Jag tycker det är toppen i början. Kan tom längta till öl. men efter tredje så är de ingen höjdare längre... 😮 Mes 😉 tar lätt mer sprit än dig 😆 Säkerligen, jag gillar inte sprit något särskilt. Jag är mer sprit än öl människan... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Tiddelipom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Alltså! Jag måste träffa mina tjejkompisar!!! ... Jag måste skaffa flickvänn!...jag saknar kvinnlig närvaro och "Intimacy"... Jag är deppig... 😱😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 (redigerat) Om ni kör i 250km/h med Porschen, se till så att ni inte krockar med en fågel: http://www.yuretz.ru/Vstrecha_s_kuricej_na..._chas_p510.html Redigerat 15 december 2005 av mornel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 såg den innan, tur att den träffade mitten... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Alltså! Jag måste träffa mina tjejkompisar!!! ... Jag måste skaffa flickvänn!...jag saknar kvinnlig närvaro och "Intimacy"... Jag är deppig... 😱 😆 Ja e oxå deppig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Grattis på födelsedagen Linus! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Nu skicade jag sms till en skitbra tjejkompis. Hon är verkligen fin och jätteskön att umgås med... SKulle verkligen vilja ha en tjej som henne. Jag var kär i henne innan. nu har jag "bra" lite starkare känslor för henne...Inte kär iaf. 🙁🙁 Jag vill ha en sånn flickvän Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Nu skicade jag sms till en skitbra tjejkompis. Hon är verkligen fin och jätteskön att umgås med... SKulle verkligen vilja ha en tjej som henne.Jag var kär i henne innan. nu har jag "bra" lite starkare känslor för henne...Inte kär iaf. 🙁🙁 Jag vill ha en sånn flickvän 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Margreth? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Grattis Linus! Hur mkt är de du blir? Haru fått någe än? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Nu skicade jag sms till en skitbra tjejkompis. Hon är verkligen fin och jätteskön att umgås med... SKulle verkligen vilja ha en tjej som henne.Jag var kär i henne innan. nu har jag "bra" lite starkare känslor för henne...Inte kär iaf. 🙁 🙁 Jag vill ha en sånn flickvän 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts