Linus Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Nu ska jag baka pepparkakor! 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Kan jag få era autografer när ni liks är igång? 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Nu ska jag baka pepparkakor! 😐 Jag är tillräckligt trött för att kunna tänka mig käka degen tills magen kajkade ihop totalt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Vad låter bäst? E:mortal Noir E:mortal Schwartz E:mortal Dunkel ?? 😠 Kan man skriva "E:mortal Black" utan att vara rasist? 😐 Låter så oorginellt juh 😄 Ska va till ett sub-projekt 😉 Mörk trance dunka dunka för dansgolv 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Noir tycker jag var bäst. Dunkel och Schwartz låter lite plojigt 😐 Svart vore lite coolt annars. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Kan jag få era autografer när ni liks är igång? 😐 Varsågod... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 E:mortal Svart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Vad låter bäst? E:mortal Noir E:mortal Schwartz E:mortal Dunkel ?? 😉 Kan man skriva "E:mortal Black" utan att vara rasist? 😐 Låter så oorginellt juh 😠 Ska va till ett sub-projekt 🙂 Mörk trance dunka dunka för dansgolv 🙂 Om du är inne på Italodisco så: E:mortal Nero 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Vad låter bäst? E:mortal Noir E:mortal Schwartz E:mortal Dunkel ?? 😠 Kan man skriva "E:mortal Black" utan att vara rasist? 😐 Låter så oorginellt juh 😄 Ska va till ett sub-projekt 🙂 Mörk trance dunka dunka för dansgolv 🙂 oh o oh oh oh!! Får jag va me 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Vad låter bäst? E:mortal Noir E:mortal Schwartz E:mortal Dunkel ?? 😠 Kan man skriva "E:mortal Black" utan att vara rasist? 😐 Låter så oorginellt juh 😄 Ska va till ett sub-projekt 😉 Mörk trance dunka dunka för dansgolv 🙂 Sub:mortal! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Jag är hemma nu från tentan! FUCKING A!!! INGA TENTOR PÅ EN VECKA!!! WOOÄÄ!!!! Ska supa som fna ikväll!!! 😄 :D 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Jag har BTW Upptäckt ett nytt band 😄 Athlete heter de. Skitsköna 😄, Allting började med att jag tyckte en poster med dem var skitsnygg, hö hö *blink blink mornel* Nu ska jag slå in lite julklappar 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Vad låter bäst? E:mortal Noir E:mortal Schwartz E:mortal Dunkel ?? 😄 Kan man skriva "E:mortal Black" utan att vara rasist? 😄 Låter så oorginellt juh 😄 Ska va till ett sub-projekt 🙂 Mörk trance dunka dunka för dansgolv 🙂 Sub:mortal! Den där får min tumme upp! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Wow. Värsta chocken ikväll. Lina har ingen aning om att jag tyckt om henne all denna tid. Hon tror, alla tror, att jag bara skämtat! All denna energi, bara wasted! Han heter tydligen Freddie. Marcus du kommer passa perfekt i Big Brother 😄 Just det, har glömt bort att berätta. Jag kom inte med! 😄 /Thugged out bitch Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Wow. Värsta chocken ikväll. Lina har ingen aning om att jag tyckt om henne all denna tid. Hon tror, alla tror, att jag bara skämtat! All denna energi, bara wasted! Han heter tydligen Freddie. Marcus du kommer passa perfekt i Big Brother 😄 Just det, har glömt bort att berätta. Jag kom inte med! 😄 /Thugged out bitch 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Stoppa övervakningen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Stoppa övervakningen! Absolut!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Jag tänkte nu när vi ändå började tänka på Big Brother 😄 Avslutningsvis vill jag även rapportera följande: Jag skulle vilja hälsa till alla som vill övervaka mitt privatliv! Hej hej! /Linus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Fyfan va bra jag är! Köpte grmm present till Bea. och när jag skulle slå in den så blev de så jävla bra! 😄 Fan va snyggt! Så bra är jag! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Hej Gote? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Hej Gote? 😄 Ciao!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Hej Gote? 😄 Ciao!! 😄 Var det ett italienskt hej eller menar du mer den spanska hejdå? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Stoppa övervakningen! Fixat! Hoppas det blir riktigt jävla många mail alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Någon? De känns ensamt här? 😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Hej Gote? 😄 Ciao!! 🙂 Var det ett italienskt hej eller menar du mer den spanska hejdå? 😄 Nej, jag pratar mopeder... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Får väl slå in: Madonna - Hung upp 12" Vinyl då 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Får väl slå in: Madonna - Hung upp 12" Vinyl då 😄 12"!! 😄 Well hung... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Hej Gote? 😄 Ciao!! 😄 Var det ett italienskt hej eller menar du mer den spanska hejdå? 😄 Nej, jag pratar mopeder... 😄 🙂🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Marcus å jag spammar lite med varandra över sms istället 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts