MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Marcus!Ska vi göra en beställning från Juno sen i Januari? 😆 Hur ska det gå till i praktiken? 😄 Måste kila nu! Ciao! 😉 Öhm. Jag skaffar e-kontokort. Vi beställer ett antal skivor. jag betalar. De kommer hit till uppsala. Du betalar dina skivor del av frakten. Jag skicar/du kommer å hämtar dina grejer.... Jag menar det, det är lite jobbigt 😄 Vi åker upp till huvudstaden tillsammans istället 😛
Pazo Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 "lite som när bilprovningen krockade min bil" 😉 😛 😄 😄 Så jävla bäst! 🙂 😆 Gote, jag vill höra hela historien! 😄 Nu är jag tillbaks. Men nu ska jag göra mat... Hejdå!
Pazo Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Marcus!Ska vi göra en beställning från Juno sen i Januari? 😆 Hur ska det gå till i praktiken? 😄 Måste kila nu! Ciao! 😉 Öhm. Jag skaffar e-kontokort. Vi beställer ett antal skivor. jag betalar. De kommer hit till uppsala. Du betalar dina skivor del av frakten. Jag skicar/du kommer å hämtar dina grejer.... Jag menar det, det är lite jobbigt 😄 Vi åker upp till huvudstaden tillsammans istället 😛 Öhm... Var i huvudstaden kan man köpa plattor då? 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Marcus!Ska vi göra en beställning från Juno sen i Januari? 😆 Hur ska det gå till i praktiken? 😄 Måste kila nu! Ciao! 😉 Öhm. Jag skaffar e-kontokort. Vi beställer ett antal skivor. jag betalar. De kommer hit till uppsala. Du betalar dina skivor del av frakten. Jag skicar/du kommer å hämtar dina grejer.... Jag menar det, det är lite jobbigt 😄 Vi åker upp till huvudstaden tillsammans istället 😛 Öhm... Var i huvudstaden kan man köpa plattor då? 🙂 På väldigt många ställen 😄 Det mest centrala är ju Mega. För visst har dom kvar vinyl-avdelningen där, mornel?
Pazo Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Marcus!Ska vi göra en beställning från Juno sen i Januari? 😆 Hur ska det gå till i praktiken? 😛 Måste kila nu! Ciao! 🙂 Öhm. Jag skaffar e-kontokort. Vi beställer ett antal skivor. jag betalar. De kommer hit till uppsala. Du betalar dina skivor del av frakten. Jag skicar/du kommer å hämtar dina grejer.... Jag menar det, det är lite jobbigt 😛 Vi åker upp till huvudstaden tillsammans istället 😉 Öhm... Var i huvudstaden kan man köpa plattor då? 😎 På systemet. 😉 😛😄😄😄
Pazo Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Marcus!Ska vi göra en beställning från Juno sen i Januari? 😆 Hur ska det gå till i praktiken? 😄 Måste kila nu! Ciao! 😛 Öhm. Jag skaffar e-kontokort. Vi beställer ett antal skivor. jag betalar. De kommer hit till uppsala. Du betalar dina skivor del av frakten. Jag skicar/du kommer å hämtar dina grejer.... Jag menar det, det är lite jobbigt 🙂 Vi åker upp till huvudstaden tillsammans istället 😄 Öhm... Var i huvudstaden kan man köpa plattor då? 😄 På väldigt många ställen 😉 Det mest centrala är ju Mega. För visst har dom kvar vinyl-avdelningen där, mornel? Ge mig fleeer! 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Marcus!Ska vi göra en beställning från Juno sen i Januari? 😆 Hur ska det gå till i praktiken? 🙂 Måste kila nu! Ciao! 😄 Öhm. Jag skaffar e-kontokort. Vi beställer ett antal skivor. jag betalar. De kommer hit till uppsala. Du betalar dina skivor del av frakten. Jag skicar/du kommer å hämtar dina grejer.... Jag menar det, det är lite jobbigt 😄 Vi åker upp till huvudstaden tillsammans istället 😄 Öhm... Var i huvudstaden kan man köpa plattor då? 😉 På väldigt många ställen 😛 Det mest centrala är ju Mega. För visst har dom kvar vinyl-avdelningen där, mornel? Ge mig fleeer! 😉 BTP, söder Fade, söder Snickars, vet inte, repslagargatan Pitch, norrut, ynglingagatan Det är nog dom fyra största 😛
Gote Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Gote: Har du somnat? Djävla jobb! 😆 Märkte inte förrän nu att jag missat en hel drös sidor... 😉
Linus Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Marcus!Ska vi göra en beställning från Juno sen i Januari? 😆 Hur ska det gå till i praktiken? 😄 Måste kila nu! Ciao! 😉 Öhm. Jag skaffar e-kontokort. Vi beställer ett antal skivor. jag betalar. De kommer hit till uppsala. Du betalar dina skivor del av frakten. Jag skicar/du kommer å hämtar dina grejer.... Jag menar det, det är lite jobbigt 😄 Vi åker upp till huvudstaden tillsammans istället 😛 Öhm... Var i huvudstaden kan man köpa plattor då? 🙂 På väldigt många ställen 😄 Det mest centrala är ju Mega. För visst har dom kvar vinyl-avdelningen där, mornel? Jag handlar vinyl hos Fade, som har mest olika genrer inom elektronisk musik. Ligger nästan rakt över gatan från Pet Sounds. 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Marcus!Ska vi göra en beställning från Juno sen i Januari? 😆 Hur ska det gå till i praktiken? 😄 Måste kila nu! Ciao! 😉 Öhm. Jag skaffar e-kontokort. Vi beställer ett antal skivor. jag betalar. De kommer hit till uppsala. Du betalar dina skivor del av frakten. Jag skicar/du kommer å hämtar dina grejer.... Jag menar det, det är lite jobbigt 🙂 Vi åker upp till huvudstaden tillsammans istället 😛 Öhm... Var i huvudstaden kan man köpa plattor då? 😄 På väldigt många ställen 😉 Det mest centrala är ju Mega. För visst har dom kvar vinyl-avdelningen där, mornel? Jag handlar vinyl hos Fade, som har mest olika genrer inom elektronisk musik. Ligger nästan rakt över gatan från Pet Sounds. 😛 Du missade en post 😄
Linus Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Haaallååååå BOOJJJEEE! http://www.kajochboje.se/se/mov/skorstene_se.wmv
ThomasJ Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Ja for iväg å köpte snus å sen när jag kom hem så upptäckte jag att jag har ju snus sen förut. Det var ju onödigt men nu har jag mer snus å det är ju bra... 🙂 testat dom nya snusen för 15:-/dosan "Granit" dom funkar o är helt klart värda 15 riksdaler! Sj sitter man o surplar på en Corona:P
ThomasJ Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Ja for iväg å köpte snus å sen när jag kom hem så upptäckte jag att jag har ju snus sen förut. Det var ju onödigt men nu har jag mer snus å det är ju bra... 🙂 testat dom nya snusen för 15:-/dosan "Granit" dom funkar o är helt klart värda 15 riksdaler! Sj sitter man o surplar på en Corona:P Näe har inte det. Är det pås-snus? Jupp Jupp!
Recommended Posts