musik (oregistrerad) Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Pazo....ahhaaaaaaa...du menar så!! 😏 Nja, så värst konstigt är det inte, för den har varit min sämsta tand i flera år. Dra ut eller ej har frågan varit. Han gjorde ett lagningsförsök, men det höll ju bara 4-5 månader nu då... I förra veckan klövs motsvarande tand på vä sida. Det har nog att göra med det där idiotiska fallet på hakan i ett garage för ett tag sedan. Sprickor i kindtänder som ger sig till känna nu... Grahn...Krona är inte aktuell, den är ju kluven. Skit med den. För krona behövs en tand av mycket god kvalitet, säger de. Och då frågar jag mig varför man behöver en krona överhuvudtaget, om nu tanden är så fantastiskt bra! :musik
Pazo Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Pazo....ahhaaaaaaa...du menar så!! 😏 Nja, så värst konstigt är det inte, för den har varit min sämsta tand i flera år. Dra ut eller ej har frågan varit. Han gjorde ett lagningsförsök, men det höll ju bara 4-5 månader nu då... I förra veckan klövs motsvarande tand på vä sida. Det har nog att göra med det där idiotiska fallet på hakan i ett garage för ett tag sedan. Sprickor i kindtänder som ger sig till känna nu... Grahn...Krona är inte aktuell, den är ju kluven. Skit med den. För krona behövs en tand av mycket god kvalitet, säger de. Och då frågar jag mig varför man behöver en krona överhuvudtaget, om nu tanden är så fantastiskt bra! :musik Hö Hö
Pazo Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 (redigerat) In och ut. Ut och in.... Det här med pengar är lite sexigt egentligen. thihi Redigerat 14 december 2005 av Pazo
Pazo Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Nu ska ja kriga lite i min xbox. Tjingeling! 😉 puss å kram!
Pazo Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Ska göra äggen nu... ägg är gott. Så jag dra te köket å pluggar! kommer sen å håller er sällskap! puss!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Öhm, månadens jävla Mp3a alltså: Your browser does not support the HTML5 audio tag
musik (oregistrerad) Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Jag ska kräva ett implantat för den här krångeltanden. Det kostar, visst, men det är så mycket snyggare med en riktig ersättningstand istället för en glipa (även om den inte syns kanske...)... 😉 :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Unarmed Enemies är grymma, mornel, är det något du är nere med?
musik (oregistrerad) Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Paz...ägg blir man upphetsad av. 😉 Sophie R, hade inte hon en kompis som skulle vara med på min tredje platta?? *funderar* :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Jag ska kräva ett implantat för den här krångeltanden. Det kostar, visst, men det är så mycket snyggare med en riktig ersättningstand istället för en glipa (även om den inte syns kanske...)... 😄 :musik Hur kan något som inte syns vara snyggt? 😉
Linus Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 En kindtand har klyvts mitt isär!!! BLÄÄÄÄ!!!!! Smakar plastlagning i hela huvet - är nog farligt..... 😉 😮 😄 :musik Alltså! Fattar du fortfarande inte varför jag tycker du e konstig ibland! 😆 Hur lyckas du med allting egentligen 😆 :lol: Ja, hur lyckas du? 😳
musik (oregistrerad) Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Rombo: Väntat! Jag vet, men menar att den inte syns normalt sett. Men då man gapar jäkligt stort. Gör man det? Den märks ju vid tungkyssar också. Lyssnar på din S R mp3-fil "Dancefloor" nu. 😉 :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Alltså, varför är det så många vakna här för? 😉 Lyssnar alla på Detroit Grand Pubahs eller Sophie och Sofia? 😄
Linus Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Nu blir det ännu färre! 😉 God natt! Sov gott! Dröm sött! Vakna torrt!
musik (oregistrerad) Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Linus väck? Jag lyckas genom åratal av träning på det. Nej, men det beror på att 2006 kommer att bli ett så fantastiskt år för mig ur alla aspekter. Så det måste ju avslutas såhär...2005. 😉 :musik
Pazo Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 SÅå! Två löskokta ägg, Två mackor och ett glas mjölk 😉
musik (oregistrerad) Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Bra Pazo! Då blir du pigg nog för studierna. Käkar tortellini här nu. 😉 :musik
Pazo Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Bra Pazo! Då blir du pigg nog för studierna. Käkar tortellini här nu. 😉 :musik Niice!
musik (oregistrerad) Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 SÄNG SÄNG SÄNG sova sova sova sova sova SÄNG SÄNG SÄNG sova sova sova sova sova SÄNG SÄNG SÄNG ja e trött ja e trött ja e jättetrött Aaaaahhhhhh SÄNG SÄNG SÄNG låt mig sova lite - NEJ låt mig sova lite - NEJ låt mig sova lite - NEJ Aaaaahhhhhh SÄNG SÄNG SÄNG SÄNG SÄNG SÄNG säng säng säng /cover/ 😉 :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Nu är jag trött! Natti natti!
Pazo Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Nu är jag trött! Natti natti! Sov sött! Puss å kram 😉
Pazo Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 Jag örjar minsann också bli trött! Men jag ska läsa ut boken! Så trött är jag inte 😉
Recommended Posts