Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Hej!

Det var väl inte särskilt långt Rombo. Håller med dig i det om att "vad har HON gjort då, för att...?"

Ibland klagar folk på att man inte gör si eller så, utan att de själva gör si eller så.

Bara jobbigt!

😳

:musik

Taaaaaaaaaack! Äntligen lite medhåll!

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Pazo: Företagsekonomi...underbart ämne! 😳 Jag får nästan ståfräs! Vad vill du veta?

Rombo: Klassikern är "Varför hälsar han aldrig på mig?"

HALLÅ HALLÅ: Hälsar du själv då? Nääee....

eller "Säg nåt roligt!"

HALLÅ HALLÅ: Är du rolig själv då? Nääee....

...men en del ska tydligen bara bli underhållna uatn att ge nåt själva. Samtidigt kan man inte vara alla till lags eller fungera ihop med alla. Men varför sträva efter det överhuvudtaget? Klart man vill funka med den man bryr sig särskilt om...

😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

I skrivande stund vet jag inte om vi skulle bry oss om några julklappar eller inte...

Brorsorna velar fram och tebax och frågar om klappar, när de en gång sagt att DENNA julen skippar vi det (för första gången). Hur ska jag nu hinna, komma på något originellt...

😳

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Pazo: Företagsekonomi...underbart ämne! 😄 Jag får nästan ståfräs! Vad vill du veta?

Rombo: Klassikern är "Varför hälsar han aldrig på mig?"

HALLÅ HALLÅ: Hälsar du själv då? Nääee....

eller "Säg nåt roligt!"

HALLÅ HALLÅ: Är du rolig själv då? Nääee....

...men en del ska tydligen bara bli underhållna uatn att ge nåt själva. Samtidigt kan man inte vara alla till lags eller fungera ihop med alla. Men varför sträva efter det överhuvudtaget? Klart man vill funka med den man bryr sig särskilt om...

🙂

:musik

hahah.... Jag vill veta allt 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

På TVn säger dom att jag hittar julklapparna på Cubus.

Vilka JÄVLA julklappar?!? 😳😄

Haha, kul att någon mer än jag reagerar på såna slogans 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Men jag åt en försenad lunch klockan vet inte vad - lasagne var det visst...det blev rätt sent. Var det då lunch eller middag? Om jag nu äter den där lunchen jag tillagade klockan 11.30, men aldrig hann äta, är det då en försenad eller för tidig lunch? middag? kvällsmäl eller nattamat? Jag gjorde den ju som lunch idag, så då är det väl lunch då, oavsett när jag...

Hungrig i vart fall...

Kan man värma tortellini då?

😉

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Premier LemonLime är en både billig och god dricka som finns på Willy's.

Hur går det med äggen, Pazo?

😉

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Ni som inte har egna hemsidor, för er musik t.ex. - har ni funderat på det?

Det har jag. Frågan är dock vilket webhotell som är bäst. Surftown är ju billiga, men vad tappar man då? Man får ju vad man betalar för sägs det...

😉

julmust//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Pazo...jag tror DEFINITIVT att du hinner läsa klart den där boken idag...du har mer än 23 timmar på dig ju!!!

😎😉🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni som inte har egna hemsidor, för er musik t.ex. - har ni funderat på det?

Det har jag. Frågan är dock vilket webhotell som är bäst. Surftown är ju billiga, men vad tappar man då? Man får ju vad man betalar för sägs det...

😉

julmust//:musik

Det finns väl nån tråd om webhotell tror jag? Testa att söka på det eller surf town eller nåt så kommer du nog hitta lite tips och argument.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...