Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Hej!

Eterna, eternal menar jag...jag var bara så Fling-inspirerad, jag inledde inte med "Hej" eftersom Hans alltid kör med det och jag vill vara unik. Men bestämde mig för att börja med det igen! Det är han som får ändra sig, han kom ju in senare i bilden med det. F.ö. är det inte alltid så att jag inleder med ett "Hej" i just denna tråden, eftersom den är av en lite annorlunda karaktär. Och då jag försökte med ett märkligt "Tjabba", så märkte jag att det dels inte var för mig särskilt klädsamt som hälsningsfras och dels att en gryende längtan om normalitet uppenbarade sig hos medskribenterna.

PS-projektet är mitt CD-album. Äntligen har jag fått ihop laptop, ljudkort, Cubase LE, idén om en hemsida och framförallt tiden för detta projekt.

:rolleyes:

:musik

Lustigt att Hans kom på tal... Är det ditt alterego?

Jaja, får man göra något från PS sedan?

Link to comment
Dela på andra sajter

128 ggr?

Räcker med en gång tror jag....

Eller menar du att jag tjatar om det hela tiden? :rolleyes:

Nänä, jag tänkte bara på vilken hstigeht brännaten borde ha med tanke på utvecklingen...

Lotta: Fy fan vad jag stavar illa, orkar inte ens rätta...

Redigerat av Per_a_55
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Eternal: Nej, man får inte göra något från PS sedan!! Materialet är upphovsskyddat! Iofs kan du skriva till mig sedan om det är en cover du vill göra. Men vänta lite, du vet ju inte ens vad det är för låtar... Stilla.

Hans är inte mitt alter ego. Men han började konsekvent använda min hälsningsfras!

:rolleyes:

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jag funderar på att åka upp till studion och spela in musik. Det är längesedan jag har spelat in musik och börjar känna att det är dax nu. Man får se vad som händer... Jag har beställt en baskaggemick nu. En AKG D112 blev det. Sedan blir det att åka ner till replokalen och prova baskaggemicken. SPÄÄÄÄÄNANDE. Nu behöver jag fler mickar....(Tomten? Snälla??).

Hejdå!

Ho ho ho

Link to comment
Dela på andra sajter

Eternal: Nej, man får inte göra något från PS sedan!! Materialet är upphovsskyddat! Iofs kan du skriva till mig sedan om det är en cover du vill göra. Men vänta lite, du vet ju inte ens vad det är för låtar... Stilla.

Hans är inte mitt alter ego. Men han började konsekvent använda min hälsningsfras!

😳

:musik

Hej!

Jag förstår.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Eternal...

Men däremot kan man få höra något från PS-albumet sedan såklart! 😳

Blir ju attans svårt att sälja det annars. Tänkte loopa en potpurri-slinga och lägga på hemsidan med klippa alltså från alla 13 låtarna, som går igång när hemsidan beträds. Vet inte om det också går att få lägga upp mp3-filer hos surftown t.ex. med sina alster, men jag antar det.

Vecka 5 ska det definitivt vara klart, eftersom AMCG-projektet inleds då! Och då har jag semester, delvis p.g.a. det projektet (i fem veckor). Lyx va?

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Eternal...

Men däremot kan man få höra något från PS-albumet sedan såklart! 😳

Blir ju attans svårt att sälja det annars. Tänkte loopa en potpurri-slinga och lägga på hemsidan med klippa alltså från alla 13 låtarna, som går igång när hemsidan beträds. Vet inte om det också går att få lägga upp mp3-filer hos surftown t.ex. med sina alster, men jag antar det.

Vecka 5 ska det definitivt vara klart, eftersom AMCG-projektet inleds då! Och då har jag semester, delvis p.g.a. det projektet (i fem veckor). Lyx va?

🙂

:musik

Blir kul att höra...

Ja, fem veckors semester låter inte fel... Jag borde kanske ta ett banklån och säga upp mig. Blir ju lite som semester i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Julklappslista, eller hur? En del säger t.o.m. presenter istället för julklappar. Ujuj.

Med tanke på att denna tråd kan fyllas av vadsomhelst och att det var så att en och annan missade det förra gången det begav sig (Egghuvud?), så passar jag på att ta tillfället i akt att informera även här om att:

SPARKS upptråder på Södra Teatern i Stockholm 23:e och 24:e fabruari. För de som vill gå. Vet inga fler spelställen. Kanske de nöjder sig med detta... Annars kan man köpa den jättebraiga dvd-konserten (vilket jag gjort), som är en upptagning från just Södra Teatern i Stockholm från Mars 2004.

😳

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Hej!

För fem minuter sedan tog jag ut lasagnen ur ugnen. Nu är den slut!

Hemskt va?

😳

:musik

Åååh vad gott 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Det var väl inte särskilt långt Rombo. Håller med dig i det om att "vad har HON gjort då, för att...?"

Ibland klagar folk på att man inte gör si eller så, utan att de själva gör si eller så.

Bara jobbigt!

😳

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Hej!

Det var väl inte särskilt långt Rombo. Håller med dig i det om att "vad har HON gjort då, för att...?"

Ibland klagar folk på att man inte gör si eller så, utan att de själva gör si eller så.

Bara jobbigt!

😳

:musik

Taaaaaaaaaack! Äntligen lite medhåll!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...