Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Olsberg har sagt det!

Nej allt är påhittat. Ville skriva någonting men kom inte på något bra så jag drog till med en liten vit lögn för att få smaka på eran fina gemeskap här inne!

Tillägg: Är jag ond?

Redigerat av Eternal
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur många spår är det kanin?

Skall kolla om jag hittar en promotion skiva så kan jag räkna.

Kanin(te)minnas det just nu. 🤪

Hittar dem inte. men det är typ femton spår ungefär. Dvs en full-längdare. Så det så Eternal...

jaja ok ok.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9:

Fan hoppas du skojar nu... Annars vet jag inte riktigt hur jag skall hantera din vrede!

🤪😳😱

hehe man vet ju aldrig... konstigare saker har ju hänt på det här forumet! Bästa grälet var ju Hackeman VS Seka... Helt oslagbart!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju det med Hackes remix på "Fitt-gunillas" (gillar inte det namnet) Idoluppträdande!

Nej det var ju inte det intelligentaste namnet direct. 🤪

Nej... fast alla vet ju vem man menar då... Gunilla som sjöng "Fittan sticker fram"!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju det med Hackes remix på "Fitt-gunillas" (gillar inte det namnet) Idoluppträdande!

Nej det var ju inte det intelligentaste namnet direct. 🤪

Missade den grejen helt. Men det är kanske lika bra det? 😳

Jag läste den tråden långt efter att den skrevs och tyckte den var ganska underhållande faktiskt... Du har missat lite i alla fall!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom hit! Daft Punk is playing at my house, my house!

You won't be missed and you can't see that your Daft Punk records mean more to me - than you ever did!

/Mont Ventoux

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Kom hit! Daft Punk is playing at my house, my house!

You won't be missed and you can't see that your Daft Punk records mean more to me - than you ever did!

/Mont Ventoux

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

"Sen som med så mycket annat i samhället så trampar man på den här pedalen. Men det är bara när man trampar på den som den gör bra ifrån sig. Vissa produkter måste man trampa på för att dom ska göra bra ifrån sig."

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...