Eternal Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Kan ni sluta snacka skit om mig i denna tråden eller!? Jag hinner inte läsa igenom allt och det vet ni! 🤪 😳 Ja, enligt säkra källor.
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Oj, försökte lära mig lagrima lite.. 😳 Lär dig vagina i stället! 😱 Vagina? 🤪
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Kan ni sluta snacka skit om mig i denna tråden eller!? Jag hinner inte läsa igenom allt och det vet ni! 🤪 😱 Ja, enligt säkra källor. Öh, jasså!?!? Eternal snackar skit! 😳
Eternal Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Kan ni sluta snacka skit om mig i denna tråden eller!? Jag hinner inte läsa igenom allt och det vet ni! 🤪 😳 Ja, enligt säkra källor. Öh, jasså!?!? Hur skall jag dra mig ur detta smidigast? hmmm. Ok. Jag ljög.
Eternal Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Kan ni sluta snacka skit om mig i denna tråden eller!? Jag hinner inte läsa igenom allt och det vet ni! 🤪 😱 Ja, enligt säkra källor. Öh, jasså!?!? Eternal snackar skit! 😳 Ja, det gjorde han.
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Kan ni sluta snacka skit om mig i denna tråden eller!? Jag hinner inte läsa igenom allt och det vet ni! 🤪 😱 Ja, enligt säkra källor. Öh, jasså!?!? Hur skall jag dra mig ur detta smidigast? hmmm. Ok. Jag ljög. 😳
Eternal Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 (redigerat) Olsberg har sagt det! Nej allt är påhittat. Ville skriva någonting men kom inte på något bra så jag drog till med en liten vit lögn för att få smaka på eran fina gemeskap här inne! Tillägg: Är jag ond? Redigerat 12 december 2005 av Eternal
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Ska äta gröt å se på Spongebob filmen nu! Tjarå!
Eternal Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Hur många spår är det kanin? Skall kolla om jag hittar en promotion skiva så kan jag räkna. Kanin(te)minnas det just nu. 🤪 Hittar dem inte. men det är typ femton spår ungefär. Dvs en full-längdare. Så det så Eternal... jaja ok ok.
Eternal Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Nu skall jag käka några riskakor och sedan få mig lite sömn. Skall upp strax efter Weiron (stavning) imorgon. Blir en lång dag med luciafirande och annat krafs!
Eternal Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 k9: Fan hoppas du skojar nu... Annars vet jag inte riktigt hur jag skall hantera din vrede!
Eternal Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 k9: Fan hoppas du skojar nu... Annars vet jag inte riktigt hur jag skall hantera din vrede! 🤪😳😱 hehe man vet ju aldrig... konstigare saker har ju hänt på det här forumet! Bästa grälet var ju Hackeman VS Seka... Helt oslagbart!
Eternal Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Sådär ser hon ut föresten! Hackemans ve och fasa!
Eternal Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Var det inte någon som nämde vagina tidigare i tråden påtal om ingenting 🤪
Eternal Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Det var ju det med Hackes remix på "Fitt-gunillas" (gillar inte det namnet) Idoluppträdande!
Eternal Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Det var ju det med Hackes remix på "Fitt-gunillas" (gillar inte det namnet) Idoluppträdande! Nej det var ju inte det intelligentaste namnet direct. 🤪 Nej... fast alla vet ju vem man menar då... Gunilla som sjöng "Fittan sticker fram"!
Eternal Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Det var ju det med Hackes remix på "Fitt-gunillas" (gillar inte det namnet) Idoluppträdande! Nej det var ju inte det intelligentaste namnet direct. 🤪 Missade den grejen helt. Men det är kanske lika bra det? 😳 Jag läste den tråden långt efter att den skrevs och tyckte den var ganska underhållande faktiskt... Du har missat lite i alla fall!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Kom hit! Daft Punk is playing at my house, my house!
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Kom hit! Daft Punk is playing at my house, my house! You won't be missed and you can't see that your Daft Punk records mean more to me - than you ever did! /Mont Ventoux
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Kom hit! Daft Punk is playing at my house, my house! You won't be missed and you can't see that your Daft Punk records mean more to me - than you ever did! /Mont Ventoux 😉
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Kom hit! Daft Punk is playing at my house, my house! You won't be missed and you can't see that your Daft Punk records mean more to me - than you ever did! /Mont Ventoux 😉 Your browser does not support the HTML5 audio tag
ViktorDenStore Postat 12 december 2005 Trådstartare Postat 12 december 2005 Nån som vill joina min klubb: UTROTA DARIN!!! 😉
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Nån som vill joina min klubb: UTROTA DARIN!!! 😉 Jag är på, om Darin försvinner kanske vi kan ha svensk forumvärlds längsta tråd!
ViktorDenStore Postat 12 december 2005 Trådstartare Postat 12 december 2005 Nån som vill joina min klubb: UTROTA DARIN!!! 😉 Jag är på, om Darin försvinner kanske vi kan ha svensk forumvärlds längsta tråd! Jippie!!! 😕😄😄 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Kom hit! Daft Punk is playing at my house, my house! You won't be missed and you can't see that your Daft Punk records mean more to me - than you ever did! /Mont Ventoux Your browser does not support the HTML5 audio tag Grym!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 "Sen som med så mycket annat i samhället så trampar man på den här pedalen. Men det är bara när man trampar på den som den gör bra ifrån sig. Vissa produkter måste man trampa på för att dom ska göra bra ifrån sig."
musik (oregistrerad) Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 GÄSP! Tisdag morgon - Man sätter ryggen till en dag, så exploderar tråden. G Natt! :musik
Recommended Posts