Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Kan ni sluta snacka skit om mig i denna tråden eller!? Jag hinner inte läsa igenom allt och det vet ni! 🤪

😳

Ja, enligt säkra källor.

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3256

• mornel

2916

• Gote

2647

• Pico

2094

Postat mest i detta ämne

Postat
Kan ni sluta snacka skit om mig i denna tråden eller!? Jag hinner inte läsa igenom allt och det vet ni! 🤪

😳

Ja, enligt säkra källor.

Öh, jasså!?!?

Hur skall jag dra mig ur detta smidigast? hmmm.

Ok.

Jag ljög.

Postat

😱

Ja, enligt säkra källor.

Öh, jasså!?!?

Eternal snackar skit! 😳

Ja, det gjorde han.

Postat

😱

Ja, enligt säkra källor.

Öh, jasså!?!?

Hur skall jag dra mig ur detta smidigast? hmmm.

Ok.

Jag ljög.

😳

Postat (redigerat)

Olsberg har sagt det!

Nej allt är påhittat. Ville skriva någonting men kom inte på något bra så jag drog till med en liten vit lögn för att få smaka på eran fina gemeskap här inne!

Tillägg: Är jag ond?

Redigerat av Eternal
Postat
Hur många spår är det kanin?

Skall kolla om jag hittar en promotion skiva så kan jag räkna.

Kanin(te)minnas det just nu. 🤪

Hittar dem inte. men det är typ femton spår ungefär. Dvs en full-längdare. Så det så Eternal...

jaja ok ok.

Postat

Nu skall jag käka några riskakor och sedan få mig lite sömn. Skall upp strax efter Weiron (stavning) imorgon. Blir en lång dag med luciafirande och annat krafs!

Postat
k9:

Fan hoppas du skojar nu... Annars vet jag inte riktigt hur jag skall hantera din vrede!

🤪😳😱

hehe man vet ju aldrig... konstigare saker har ju hänt på det här forumet! Bästa grälet var ju Hackeman VS Seka... Helt oslagbart!

Postat
Det var ju det med Hackes remix på "Fitt-gunillas" (gillar inte det namnet) Idoluppträdande!

Nej det var ju inte det intelligentaste namnet direct. 🤪

Nej... fast alla vet ju vem man menar då... Gunilla som sjöng "Fittan sticker fram"!

Postat
Det var ju det med Hackes remix på "Fitt-gunillas" (gillar inte det namnet) Idoluppträdande!

Nej det var ju inte det intelligentaste namnet direct. 🤪

Missade den grejen helt. Men det är kanske lika bra det? 😳

Jag läste den tråden långt efter att den skrevs och tyckte den var ganska underhållande faktiskt... Du har missat lite i alla fall!

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Kom hit! Daft Punk is playing at my house, my house!

Postat

You won't be missed and you can't see that your Daft Punk records mean more to me - than you ever did!

/Mont Ventoux

Postat

You won't be missed and you can't see that your Daft Punk records mean more to me - than you ever did!

/Mont Ventoux

😉

Postat

/Mont Ventoux

😉

Postat
Nån som vill joina min klubb:

UTROTA DARIN!!!

😉

Jag är på, om Darin försvinner kanske vi kan ha svensk forumvärlds längsta tråd!

Postat

/Mont Ventoux

:rolleyes:

Grym! :rolleyes:

Postat

"Sen som med så mycket annat i samhället så trampar man på den här pedalen. Men det är bara när man trampar på den som den gör bra ifrån sig. Vissa produkter måste man trampa på för att dom ska göra bra ifrån sig."

musik (oregistrerad)
Postat

GÄSP!

Tisdag morgon - Man sätter ryggen till en dag, så exploderar tråden.

G Natt!

:rolleyes:

:musik

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.