Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 😲 Cambridge D500 På G?!? 😳 Blir det en Gambridge D500 eller en Cambridge G500? 😕 ... 😠 😱 hmmmmm...! Jag menar ju att jag hoppas, för din skull, att det går vägen med spelaren.... 🙂 Snackade med snubben nu. Om jag köper den ska jag köpe den i Januari nån gång. För 1400 🙂 Anledningen till att jag tvekar är att jag då måste köpa Förstärkare och troligen högtalare också. Och min budget ligger nånstans på 3500-4000 😕
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 😕 Sluta att sireta det gammla Grahn inlägget hela tiden, Mornel! 😱 sireta? 😠
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 😕 Sluta att sireta det gammla Grahn inlägget hela tiden, Mornel! 😱 sireta? 😠 Jag tror att k9 menade citera
Linus Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 ﺘﮕﭼﯛﭱﭩﺞﺟﻓﻮﻜﻈﻷﮨﮤﺫ Hur fan stavar du igentligen? 😠 Såhär: Sorry! Då förstår jag! läste nog fel först bara! ﺌﺧﺃﻜﻼﮖﮑﮡﭳﭪﭺﭹﻂﺨﷲﮮﮭ He he! 😱😕 Jo det var en tuff nör att knäcka. Tror nog inte att det är många här som ser det dålda budskapet. 😕 ♥♥☺♥♥
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 😲 Cambridge D500 På G?!? 😳 Blir det en Gambridge D500 eller en Cambridge G500? 😕 ... 😠 😱 hmmmmm...! Jag menar ju att jag hoppas, för din skull, att det går vägen med spelaren.... 🙂 Snackade med snubben nu. Om jag köper den ska jag köpe den i Januari nån gång. För 1400 🙂 Anledningen till att jag tvekar är att jag då måste köpa Förstärkare och troligen högtalare också. Och min budget ligger nånstans på 3500-4000 😕 Har du inget att sälja själv då? Jag vet en kille, djävulen, som betalar bra priser för själar.
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 😲 Cambridge D500 På G?!? 😳 Blir det en Gambridge D500 eller en Cambridge G500? 😕 ... 😠 😱 hmmmmm...! Jag menar ju att jag hoppas, för din skull, att det går vägen med spelaren.... 🙂 Snackade med snubben nu. Om jag köper den ska jag köpe den i Januari nån gång. För 1400 🙂 Anledningen till att jag tvekar är att jag då måste köpa Förstärkare och troligen högtalare också. Och min budget ligger nånstans på 3500-4000 😕 Har du inget att sälja själv då? Ehm. En bastrumma och tre pukor. Inga bra grejer direkt 🙂
Linus Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 ﺘﮕﭼﯛﭱﭩﺞﺟﻓﻮﻜﻈﻷﮨﮤﺫ Hur fan stavar du igentligen? 😠 Såhär: Sorry! Då förstår jag! läste nog fel först bara! ﺌﺧﺃﻜﻼﮖﮑﮡﭳﭪﭺﭹﻂﺨﷲﮮﮭ He he! 😱😕 Jo det var en tuff nör att knäcka. Tror nog inte att det är många här som ser det dålda budskapet. 😕 ♥♥☺♥♥ Har du en till? 😲 Det var ju kul det där! 😳 ♪♫♪♪♫♪♫♫♫♪
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Haha, 100 Höjdare ska visa Creative Prodikeys-reklamvideon ikväll. Ni måste kolla på det om ni inte har sett den!
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 😕 Sluta att sireta det gammla Grahn inlägget hela tiden, Mornel! 😱 sireta? 😠 Jag tror att k9 menade citera Aha! Nu fattar jag:)
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 🙂 Cambridge D500 På G?!? 😲 Blir det en Gambridge D500 eller en Cambridge G500? 😕 ... 😠 😱 hmmmmm...! Jag menar ju att jag hoppas, för din skull, att det går vägen med spelaren.... 🙂 Snackade med snubben nu. Om jag köper den ska jag köpe den i Januari nån gång. För 1400 🙂 Anledningen till att jag tvekar är att jag då måste köpa Förstärkare och troligen högtalare också. Och min budget ligger nånstans på 3500-4000 😕 Har du inget att sälja själv då? Ehm. En bastrumma och tre pukor. Inga bra grejer direkt 🙂 Inget du vill ha till din musikverksamhet? 😳
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 🙂 Cambridge D500 På G?!? 😲 Blir det en Gambridge D500 eller en Cambridge G500? 😕 ... 😠 😱 hmmmmm...! Jag menar ju att jag hoppas, för din skull, att det går vägen med spelaren.... 🙂 Snackade med snubben nu. Om jag köper den ska jag köpe den i Januari nån gång. För 1400 🙂 Anledningen till att jag tvekar är att jag då måste köpa Förstärkare och troligen högtalare också. Och min budget ligger nånstans på 3500-4000 😕 Har du inget att sälja själv då? Ehm. En bastrumma och tre pukor. Inga bra grejer direkt 🙂 Inget du vill ha till din musikverksamhet? 😳 jo, kanske faktist. Exalt vad är det för prylar? Vi skall ju så småningom rusta minst en replokal med. Exakt så är det. En Bastrumma, En 12 puka, en 13, puka och En golvpuka. Golvpukan HÅllarna till benen på Golvpukan är inte stabila. Annars funkar väl att annat fint. Om du nu inte behöver Riktigt väljudande trummor. Stämmer du grejerna så låter de ju bra om man ska ha det till att repa 🙂 Måste isf. damma av grejerna lite å så. Luggigt bakom mig när jag spelat (längst bak i garaget) 🙂
Linus Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 ﺘﮕﭼﯛﭱﭩﺞﺟﻓﻮﻜﻈﻷﮨﮤﺫ Hur fan stavar du igentligen? 😠 Såhär: Sorry! Då förstår jag! läste nog fel först bara! ﺌﺧﺃﻜﻼﮖﮑﮡﭳﭪﭺﭹﻂﺨﷲﮮﮭ He he! 😱😕 Jo det var en tuff nör att knäcka. Tror nog inte att det är många här som ser det dålda budskapet. 😕 ♥♥☺♥♥ Har du en till? 😲 Det var ju kul det där! 😳 ♪♫♪♪♫♪♫♫♫♪ Äh! Kom igen då! Bara en till! ╔═══════════════════════════╗ ║ Nu sticker jag... Hej då! ║ ╚═══════════════════════════╝ ײַ
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 🙂 Cambridge D500 På G?!? 🙂 Blir det en Gambridge D500 eller en Cambridge G500? 😕 ... 😠 😱 hmmmmm...! Jag menar ju att jag hoppas, för din skull, att det går vägen med spelaren.... 🙂 Snackade med snubben nu. Om jag köper den ska jag köpe den i Januari nån gång. För 1400 🙂 Anledningen till att jag tvekar är att jag då måste köpa Förstärkare och troligen högtalare också. Och min budget ligger nånstans på 3500-4000 😕 Har du inget att sälja själv då? Ehm. En bastrumma och tre pukor. Inga bra grejer direkt 🙂 Inget du vill ha till din musikverksamhet? 😳 jo, kanske faktist. Exalt vad är det för prylar? Vi skall ju så småningom rusta minst en replokal med. Exakt så är det. En Bastrumma, En 12 puka, en 13, puka och En golvpuka. Golvpukan HÅllarna till benen på Golvpukan är inte stabila. Annars funkar väl att annat fint. Om du nu inte behöver Riktigt väljudande trummor. Stämmer du grejerna så låter de ju bra om man ska ha det till att repa 🙂 Måste isf. damma av grejerna lite å så. Luggigt bakom mig när jag spelat (längst bak i garaget) 🙂 märke modell osv? 😲 Öhm... Ginza tror jag de var 🙂🙂 Inga sånna kända märken iaf...
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 🙂 Cambridge D500 På G?!? 🙂 Blir det en Gambridge D500 eller en Cambridge G500? 😕 ... 😠 😱 hmmmmm...! Jag menar ju att jag hoppas, för din skull, att det går vägen med spelaren.... 🙂 Snackade med snubben nu. Om jag köper den ska jag köpe den i Januari nån gång. För 1400 🙂 Anledningen till att jag tvekar är att jag då måste köpa Förstärkare och troligen högtalare också. Och min budget ligger nånstans på 3500-4000 😕 Har du inget att sälja själv då? Ehm. En bastrumma och tre pukor. Inga bra grejer direkt 🙂 Inget du vill ha till din musikverksamhet? 😳 jo, kanske faktist. Exalt vad är det för prylar? Vi skall ju så småningom rusta minst en replokal med. Exakt så är det. En Bastrumma, En 12 puka, en 13, puka och En golvpuka. Golvpukan HÅllarna till benen på Golvpukan är inte stabila. Annars funkar väl att annat fint. Om du nu inte behöver Riktigt väljudande trummor. Stämmer du grejerna så låter de ju bra om man ska ha det till att repa 🙂 Måste isf. damma av grejerna lite å så. Luggigt bakom mig när jag spelat (längst bak i garaget) 🙂 märke modell osv? 😲 Öhm... Ginza tror jag de var 🙂🙂 Inga sånna kända märken iaf... OK! Pris? Öhm. 1000 kanske?
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 🙂 Cambridge D500 På G?!? 🙂 Blir det en Gambridge D500 eller en Cambridge G500? 😕 ... 😠 😱 hmmmmm...! Jag menar ju att jag hoppas, för din skull, att det går vägen med spelaren.... 🙂 Snackade med snubben nu. Om jag köper den ska jag köpe den i Januari nån gång. För 1400 🙂 Anledningen till att jag tvekar är att jag då måste köpa Förstärkare och troligen högtalare också. Och min budget ligger nånstans på 3500-4000 😕 Har du inget att sälja själv då? Ehm. En bastrumma och tre pukor. Inga bra grejer direkt 🙂 Inget du vill ha till din musikverksamhet? 😳 jo, kanske faktist. Exalt vad är det för prylar? Vi skall ju så småningom rusta minst en replokal med. Exakt så är det. En Bastrumma, En 12 puka, en 13, puka och En golvpuka. Golvpukan HÅllarna till benen på Golvpukan är inte stabila. Annars funkar väl att annat fint. Om du nu inte behöver Riktigt väljudande trummor. Stämmer du grejerna så låter de ju bra om man ska ha det till att repa 🙂 Måste isf. damma av grejerna lite å så. Luggigt bakom mig när jag spelat (längst bak i garaget) 🙂 märke modell osv? 😲 Öhm... Ginza tror jag de var 🙂🙂 Inga sånna kända märken iaf... OK! Pris? Öhm. 1000 kanske? OK! Skall kolla med styrelsen. Okey 🙂
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 *shvump* Var de bra eller dåligt? 😕 Det var en udda bump, bara! 😠😱 Vi posta samtidigt! Jo jag märktet! Var bara tvungen att vara säker 😕
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 😲 Cambridge D500 På G?!? 😳 Blir det en Gambridge D500 eller en Cambridge G500? 😕 ... 😠 😱 hmmmmm...! Jag menar ju att jag hoppas, för din skull, att det går vägen med spelaren.... 🙂 Snackade med snubben nu. Om jag köper den ska jag köpe den i Januari nån gång. För 1400 🙂 Anledningen till att jag tvekar är att jag då måste köpa Förstärkare och troligen högtalare också. Och min budget ligger nånstans på 3500-4000 😕 Har du inget att sälja själv då? Jag vet en kille, djävulen, som betalar bra priser för själar. Stämmer! Fast jag blev lurad och sålde min alldeles för billigt.
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 *shvump* Var de bra eller dåligt? 😕 Det var en udda bump, bara! 😠😱 Vi posta samtidigt! Jo jag märktet! Var bara tvungen att vara säker 😕 Säker är man aldrig i galen-tunna åt andra på taket! När benen viker åt häger sedan kommer gatan och lägger ett kål....
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 😲 Cambridge D500 På G?!? 😳 Blir det en Gambridge D500 eller en Cambridge G500? 😕 ... 😠 😱 hmmmmm...! Jag menar ju att jag hoppas, för din skull, att det går vägen med spelaren.... 🙂 Snackade med snubben nu. Om jag köper den ska jag köpe den i Januari nån gång. För 1400 🙂 Anledningen till att jag tvekar är att jag då måste köpa Förstärkare och troligen högtalare också. Och min budget ligger nånstans på 3500-4000 😕 Har du inget att sälja själv då? Jag vet en kille, djävulen, som betalar bra priser för själar. Stämmer! Fast jag blev lurad och sålde min alldeles för billigt. Jag säljer aldrig för billigt jag tar alltid ut ett extrapris! 🙂 Extra dyrt? Hur går det med Fellowdiners-skivan förresten, k9?
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 *shvump* Var de bra eller dåligt? 😕 Det var en udda bump, bara! 😠😱 Vi posta samtidigt! Jo jag märktet! Var bara tvungen att vara säker 😕 Säker är man aldrig i galen-tunna åt andra på taket! När benen viker åt häger sedan kommer gatan och lägger ett kål.... Så är det! Jag vet 😳
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Jo, skivan är klar, men mysrtoe vill ha snöbilder på omslaget så vi väntar på snön bara. Skickar två ex så fort vi fått dem. Skivan kommer somsagt att släppas såfort julcomersen lagt sig. (på PayPerBag) Aha, okej! Lite nyfiken bara 😠
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 *shvump* Var de bra eller dåligt? 😕 Det var en udda bump, bara! 😠😱 Vi posta samtidigt! Jo jag märktet! Var bara tvungen att vara säker 😕 Säker är man aldrig i galen-tunna åt andra på taket! När benen viker åt häger sedan kommer gatan och lägger ett kål.... Så är det! Jag vet 😳 Jag vet! 😲
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 OJ! Börjar bli trött nu märker jag! 😳😱 ja me 🤪 Vill kunna spela flamenco 🙁
Tilly Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 *shvump* Var de bra eller dåligt? 🙁 Det var en udda bump, bara! 🤪😳 Vi posta samtidigt! Jo jag märktet! Var bara tvungen att vara säker 😎 Säker är man aldrig i galen-tunna åt andra på taket! När benen viker åt häger sedan kommer gatan och lägger ett kål.... Så är det! Jag vet 🙂 Jag vet! 🙂 🙂 🙂 🙂 😱
Eternal Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Kan ni sluta snacka skit om mig i denna tråden eller!? Jag hinner inte läsa igenom allt och det vet ni! 🤪
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Hur många spår är det kanin?
Recommended Posts