Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 LONG PLAY? 😉 ja? 🙂 LP... 🙁 Jo jag fatta... Därför skrev jag.. ja? 🥰🙁
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Starta en ny trådKan någon ge mig tips på Bästa ljudkorten? Vilken bredd är bäst på trummpinnar ? 😉🙂
Linus Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Kom igen nu! Tiddelipom. Väl talat! Trevlig liten dikt det där! 😉 Haha. Man kanske skulle starta en haiku-tråd. Jag skriver en dikt. Det var lite oväntat. Men nu är den slut.
Linus Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 7 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare)6 medlem(mar): Linus, k9, Pico, Pazo, MarcusRombo, mornel Vem är anonym? 😉 Off topic-trådar brukar inte synas om man inte loggar in...
Linus Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 mornel, sug på den här: Trettisex tusen trehundratjugofyra inlägg i tråden
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 7 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare)6 medlem(mar): Linus, k9, Pico, Pazo, MarcusRombo, mornel Vem är anonym? 🥰 Off topic-trådar brukar inte synas om man inte loggar in... 😉🙂 Linus, du är VÄLDIGT sen med att upptäcka detta 🙁
Linus Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 7 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare)6 medlem(mar): Linus, k9, Pico, Pazo, MarcusRombo, mornel Vem är anonym? 🙂 Off topic-trådar brukar inte synas om man inte loggar in... Grahn, vet du vem som är annonym? 😉 Ann & Nym? Är de två stycken? 🥰
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 7 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare)6 medlem(mar): Linus, k9, Pico, Pazo, MarcusRombo, mornel Vem är anonym? 🥰 Off topic-trådar brukar inte synas om man inte loggar in... Grahn, vet du vem som är annonym? 😉 Ann & Nym? Är de två stycken? 🙁 🙂
Linus Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 7 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare)6 medlem(mar): Linus, k9, Pico, Pazo, MarcusRombo, mornel Vem är anonym? 🥰 Off topic-trådar brukar inte synas om man inte loggar in... Grahn, vet du vem som är annonym? 😉 Ann & Nym? Är de två stycken? 🙁 Japp! Precis som Grahn. Eller som xdjs 🙂
Linus Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 7 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare)6 medlem(mar): Linus, k9, Pico, Pazo, MarcusRombo, mornel Vem är anonym? 🥰 Off topic-trådar brukar inte synas om man inte loggar in... Grahn, vet du vem som är annonym? 😉 Ann & Nym? Är de två stycken? 🙁 Japp! Precis som Grahn. Eller som xdjs 🙂 Precis. Det är jag och min bror som är samma. Just nu skriver min bror. Åhå, ni har samma stamfader antar jag? 🙁
Linus Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Är det luciavaka i den här tråden i natt? 😉 *BUMP*
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Jag har handlat chips Och några andra grejor Papa-Dee gråter
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 mornel, sug på den här: Trettisex tusen trehundratjugofyra inlägg i tråden Wow, inte helt dålig! Nu startar jag en Haiku-tråd.
Linus Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Är det luciavaka i den här tråden i natt? 🙂 *BUMP* Är det dags för det nu med!?!?!?! 😉 🥰
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 (redigerat) Redigerat 12 december 2005 av MarcusRombo
Linus Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Jag har handlat chipsOch några andra grejor Papa-Dee gråter bra gort! Men varför gråter Pappa-Dee? Köpte du de sista?!?! Papa Dee gråter Leo stod före i kön Dee fick inga chips
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 https://www.studio.se/index.php?showtopic=19286&hl=
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Jag har handlat chipsOch några andra grejor Papa-Dee gråter bra gort! Men varför gråter Pappa-Dee? Köpte du de sista?!?! Jag tror att han gråter för att han insåg att han inte är jamaican utan göteborgare.
Linus Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 ﺘﮕﭼﯛﭱﭩﺞﺟﻓﻮﻜﻈﻷﮨﮤﺫ Hur fan stavar du igentligen? 😉 Såhär:
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 🙁 Cambridge D500 På G?!? 🥰 Blir det en Gambridge D500 eller en Cambridge G500? 🙂 ... 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Buy it, use it, break it, fix it, trash it, change it, melt - upgrade it, charge it, pawn it, zoom it, press it, snap it, work it, quick - erase it, write it, get it, paste it, save it, load it, check it, quick - rewrite it, plug it, play it, burn it, rip it, drag and drop it, zip - unzip it, lock it, fill it, curl it, find it, view it, curl it, jam - unlock it, surf it, scroll it, pose it, click it, cross it, crack it, twitch - update it, name it, read it, tune it, print it, scan it, send it, fax - rename it, touch it, bring it, obey it, watch it, turn it, leave it, stop - format it. Buy it, Use it, Break it, Fix it, Crash it, Change it, Melt, Upgrade it, Charge it, Pawn it, Zoom it, Press it, Snap it, Work it, Quick, Erase it, Write it, Get it, Paste it, Save it, Load it, Check it, Quick, Rewrite it, Plug it, Play it, Burn it, Rip it, Drag and Drop it, Zip, Unzip it, Lock it, Fill it, Curl it, Find it, View it, Curl and Jam Lock it, Surf and Scroll it, Those that click it, Gross and Crack and Twitch update it, Name it, Read it, Tune it, Print it, Scan it, Send it, Fax, Rename it, Touch it, Bring it babe, Watch it turn and leave, its time for ‘matic.
Linus Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 ﺘﮕﭼﯛﭱﭩﺞﺟﻓﻮﻜﻈﻷﮨﮤﺫ Hur fan stavar du igentligen? 😉 Såhär: Sorry! Då förstår jag! läste nog fel först bara! ﺌﺧﺃﻜﻼﮖﮑﮡﭳﭪﭺﭹﻂﺨﷲﮮﮭ
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 😱 Sluta att sireta det gammla Grahn inlägget hela tiden, Mornel! 😠 Okej!
Recommended Posts