Gote Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Ska man ha ninjan i bakfickan lr? Ja, det är kanske inte så dumt. Då har du ryggen fri... 😛
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Danska är inte så snyggt. Jodå, jag har sett en snygg danska... Jo, de kan vara fina tills de försöker konversera med en.
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 NINJAN är klar! Han ligger bara på lite plattning nu 😛... Sen ska jag klippa ut honom
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Om du har nån kamera får du posta bilder på ninjan Pazo!
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Om du har nån kamera får du posta bilder på ninjan Pazo! Jag har ingen kamera Men min bror har 😛. kan nog ta en sväng förbi honom efter tentan 🙂
Gote Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Om du har nån kamera får du posta bilder på ninjan Pazo! Jag har ingen kamera 😛 Men min bror har 😛. kan nog ta en sväng förbi honom efter tentan 😄 Yes! Post-it! 🙁😆😄🙂
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Om du har nån kamera får du posta bilder på ninjan Pazo! Jag har ingen kamera Men min bror har 😛. kan nog ta en sväng förbi honom efter tentan 🙂 Haha, låter bra!
Linus Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Och den här boken är mitt nuvarande studiematerial "Dansk for svenskere" Funderar på att lägga till Univerbs "Dansk språkkurs" i min önskelista...
Gote Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 🙂 Hehehe, jag självlär mig danska! 😄 Varför? Ska du ut och resa? 😛
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 🙂 Hehehe, jag självlär mig danska! 😄 Varför? Ska du ut och resa? 😛 Precis! Åker man jorden runt är danskan inte dum att ha i bagaget.
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 HAHAHAH!!! Jag gör en ännu grymmare ninja nu! 😛 Har ett underla till glas som är en rund gul gummiplatta! Målar ninjan på baksidan Fyfan va bra!
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 HAHAHAH!!! Jag gör en ännu grymmare ninja nu! 😛 Har ett underla till glas som är en rund gul gummiplatta! Målar ninjan på baksidan Fyfan va bra! Jag är nyfiken på resultatet!
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Fan va snyggt. Ninjan som inte är på papper får en liten remsa text i ansiktet men de gör inge Skitsnygga båda 😛 (så snygga de kn bli om man fyller i med en svart bläckpenna)
Gote Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 HAHAHAH!!! Jag gör en ännu grymmare ninja nu! 😄 Har ett underla till glas som är en rund gul gummiplatta! Målar ninjan på baksidan 😛 Fyfan va bra! Jag är nyfiken på resultatet! 🙂 Verkligen!! Jag visade ju min, så nu får du visa din...
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 HAHAHAH!!! Jag gör en ännu grymmare ninja nu! 😛 Har ett underla till glas som är en rund gul gummiplatta! Målar ninjan på baksidan 😄 Fyfan va bra! Jag är nyfiken på resultatet! 🙁 Verkligen!! Jag visade ju min, så nu får du visa din... 😛🙂😆
Linus Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 😄 Hehehe, jag självlär mig danska! 🙁 Varför? Ska du ut och resa? 😛 Precis! Åker man jorden runt är danskan inte dum att ha i bagaget. Eller om man tänkte sig bli utrikeskorrespondent för DR i Sverige 🙂
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 HAHAHAH!!! Jag gör en ännu grymmare ninja nu! 🙁 Har ett underla till glas som är en rund gul gummiplatta! Målar ninjan på baksidan 🙂 Fyfan va bra! Jag är nyfiken på resultatet! 😄 Verkligen!! Jag visade ju min, så nu får du visa din... Men jag har ju ingen kamera... 😛 Ska te statoil å köpa mat till tentan... tja!
Gote Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 HAHAHAH!!! Jag gör en ännu grymmare ninja nu! 😄 Har ett underla till glas som är en rund gul gummiplatta! Målar ninjan på baksidan 😄 Fyfan va bra! Jag är nyfiken på resultatet! 🙁 Verkligen!! Jag visade ju min, så nu får du visa din... 😛🙂😛 😆
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 😄 Hehehe, jag självlär mig danska! 🙁 Varför? Ska du ut och resa? 😛 Precis! Åker man jorden runt är danskan inte dum att ha i bagaget. Eller om man tänkte sig bli utrikeskorrespondent för DR i Sverige 🙂 Haha.
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 (redigerat) Ska te statoil å köpa bensin till tentan... Bensin? Redigerat 12 december 2005 av mornel
Gote Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 🙁 Hehehe, jag självlär mig danska! 😆 Varför? 😛 Ska du ut och resa? 🙂 Precis! Åker man jorden runt är danskan inte dum att ha i bagaget. Eller om man tänkte sig bli utrikeskorrespondent för DR i Sverige 😄 Hm, jag kan inte hitta den platsannonsen. Har du blivit head-huntad?
Gote Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Ska te statoil å köpa bensin till tentan... Bensin? Säljer de bensin på Statoil?
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Ska te statoil å köpa bensin till tentan... Bensin? Säljer de bensin på Statoil? 😳 Ja, under disk.
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Ska te statoil å köpa bensin till tentan... Bensin? haha 😳 Köpte ett paket mjölk och en fet baguette. Mjölke är så att jag kan ta en tallrik gröt innan tentan 🙂
Recommended Posts