mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Då får vi hoppas att det går bra Pazo! Tack! Men jag tror inte de kommer gå så bra 😕 😕
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Tjena tjena YO! 😕 Glömde vist det tidigare! 😕 Yo yo
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Då får vi hoppas att det går bra Pazo! Tack! Men jag tror inte de kommer gå så bra 😕 🙁 Du vet väl att du måste ha med dig en maskot för att det ska funka? 😕 vadå? Ne jag vet inget. tell me... 🙁
Gote Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Då får vi hoppas att det går bra Pazo! Tack! Men jag tror inte de kommer gå så bra 😕 🙁 Du vet väl att du måste ha med dig en maskot för att det ska funka? 🙁 vadå? Ne jag vet inget. tell me... 🙁 Jag hade en nalle med mig på alla mina tentor. Han hjälpte mig otroligt mycket... 😕😆
Linus Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Då får vi hoppas att det går bra Pazo! Tack! Men jag tror inte de kommer gå så bra 😕 🙁 Du vet väl att du måste ha med dig en maskot för att det ska funka? 🙁 vadå? Ne jag vet inget. tell me... 🙁 Jag hade en nalle med mig på alla mina tentor. Han hjälpte mig otroligt mycket... 😕😆 🙁
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Då får vi hoppas att det går bra Pazo! Tack! Men jag tror inte de kommer gå så bra 😕 🙁 Du vet väl att du måste ha med dig en maskot för att det ska funka? 🙁 vadå? Ne jag vet inget. tell me... 🙁 Jag hade en nalle med mig på alla mina tentor. Han hjälpte mig otroligt mycket... 😕😆 🙁🙁 Jag har ingen maskot här ju! 😛
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Skriv ut en ninja och ta med dig 😕 ingen skrivare 😕
Gote Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Skriv ut en ninja och ta med dig 😕 Klockren!! 🙁 Eller gå ner i lokala sportaffären och köp en biljardboll, sen målar du själv: Framsidan: 🙁 Baksidan: 😕
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Skriv ut en ninja och ta med dig 😕 ingen skrivare 🙁 Rita av den då! Se möjligheter istället för begränsningar 😕
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Skriv ut en ninja och ta med dig 😕 ingen skrivare 🙁 Rita av den då! Se möjligheter istället för begränsningar 🙁 haha! Tar en gul postitlapp och målar det svarta på den 😕
mornel Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Skriv ut en ninja och ta med dig 😕 ingen skrivare 🙁 Rita av den då! Se möjligheter istället för begränsningar 🙁 haha! Tar en gul postitlapp och målar det svarta på den 😕 Perfekt!
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Skriv ut en ninja och ta med dig 😕 ingen skrivare 🙁 Rita av den då! Se möjligheter istället för begränsningar 😆 haha! Tar en gul postitlapp och målar det svarta på den 😕 Perfekt! 🙁🙁
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Morrn! Davs Preben! Ja tack!
Gote Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Skriv ut en ninja och ta med dig ingen skrivare 🙁 Rita av den då! Se möjligheter istället för begränsningar 😄 haha! Tar en gul postitlapp och målar det svarta på den 😛 Vilken kramgo maskot!! 🙂
Gote Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Morrn! Davs Preben! Ja tack! Du fick IG i danska va?
Gote Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Danska är inte så snyggt. Jodå, jag har sett en snygg danska...
Pazo Postat 12 december 2005 Postat 12 december 2005 Danska är inte så snyggt. Jodå, jag har sett en snygg danska... PERNILLE!!! 😛
Recommended Posts