Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Fan det där är ju kanon, jag behöver inte ens göra något förutom att

logga in på banken och välja "anslut till e-kort". 🙁

Ja, det är super. Man behöver aldrig vara orolig.

Då är ju frågan, skall jag beställa CD:n eller DVD:n med Karaoke?

Kul att sjunga lite på hebreiska... 😏

🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Jag har varit och sett Corpse Bride med mamma. Himla bra film!

Okey! Va handlar den om?

Det är en fin animerad historia om en nyrik pojke som ska bli bortgift med en kvinna av aristokratisk släkt och sen går allting åt pipan och han hamnar istället i dödsriket och är, ovetande själv om hur det gick till, gift med ett lik; en corpse bride.

Tim Burton är ett geni!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har varit och sett Corpse Bride med mamma. Himla bra film!

Okey! Va handlar den om?

Det är en fin animerad historia om en nyrik pojke som ska bli bortgift med en kvinna av aristokratisk släkt och sen går allting åt pipan och han hamnar istället i dödsriket och är, ovetande själv om hur det gick till, gift med ett lik; en corpse bride.

Tim Burton är ett geni!

Ja du menar hans nya film med "gote" typen av teknade gubbar! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har varit och sett Corpse Bride med mamma. Himla bra film!

Okey! Va handlar den om?

Det är en fin animerad historia om en nyrik pojke som ska bli bortgift med en kvinna av aristokratisk släkt och sen går allting åt pipan och han hamnar istället i dödsriket och är, ovetande själv om hur det gick till, gift med ett lik; en corpse bride.

Tim Burton är ett geni!

Ja du menar hans nya film med "gote" typen av teknade gubbar! 🙂

Just den. Fast Gotes avatar ser ju mer ut som huvudpersonen i hans något äldre film A Nightmare Before Christmas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har varit och sett Corpse Bride med mamma. Himla bra film!

Okey! Va handlar den om?

Det är en fin animerad historia om en nyrik pojke som ska bli bortgift med en kvinna av aristokratisk släkt och sen går allting åt pipan och han hamnar istället i dödsriket och är, ovetande själv om hur det gick till, gift med ett lik; en corpse bride.

Tim Burton är ett geni!

Ja du menar hans nya film med "gote" typen av teknade gubbar! 🙂

Just den. Fast Gotes avatar ser ju mer ut som huvudpersonen i hans något äldre film A Nightmare Before Christmas.

Jo ja vet. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag ska upp kl 7 imon bitti för att ta mig till sjukgymnastiken.

Hurra - fingret är mycket bättre nu. Det blir en ny gitarr att fira med tror jag.

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Pluffo. Fantastisk slutsats! Är det en ny vecka som börjar imorgon? Mina farföräldrar räknade alltid söndag som den första dagen på en ny vecka. Man gjorde ju så förr faktiskt!

Grahn. Låtar från musik. Jepp. Tids nog, tids nog...

Det jag ägnat lite tid av helgen åt är att nästan färdigmastra brorsans bands radiointervju bl.a., A Pocketguide to Birds alltså. Imon ska jag låna deras studio-cd.

Och tids nog (=nästa månad) ska jag (o brorsan) påbörja inspelningarna av AMCG. Mitt projekt! 11 låtar lång cd.

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

...Men innan dess var väl tanken att jag ska mastra klart den "gamla" cd:n, mitt projekt PS, en 13 låtar lång studio-cd. Smakprov på en kommande hemsida vankas det väl...

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...