D Vibe Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Moahaha, hade jehovas vittnen på dörren precis. De är för roliga de små stackarna. Det enda argumentet de hade för att man ska tro på dem är "evigt liv"; schees. /Daniel
D Vibe Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Näfasen, borde ut och promenixa lite; julmaten jag åt tidigare idag ligger som en klump i magen...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Moahaha, hade jehovas vittnen på dörren precis.De är för roliga de små stackarna. Det enda argumentet de hade för att man ska tro på dem är "evigt liv"; schees. /Daniel Hur många vittnen var det på dörren? Är din dörr tjock? Staplade du dom på varandra eller låg dom bredvid varandra? Var det svårt att få dom att ligga kvar?
D Vibe Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Moahaha, hade jehovas vittnen på dörren precis.De är för roliga de små stackarna. Det enda argumentet de hade för att man ska tro på dem är "evigt liv"; schees. /Daniel Hur många vittnen var det på dörren? Är din dörr tjock? Staplade du dom på varandra eller låg dom bredvid varandra? Var det svårt att få dom att ligga kvar? 😲
Linus Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Åååh fyfariken va gott med kaffe! 😲 Man kanske skulle ta en kopp själv? 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Vem fan är den "lilla krulliga gubben"?
Per_a_55 Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Vem fan är den "lilla krulliga gubben"? Que?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Vem fan är den "lilla krulliga gubben"? Que? Näe, det tror jag inte, det måste vara någon annan!
Per_a_55 Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Vem fan är den "lilla krulliga gubben"? Que? Näe, det tror jag inte, det måste vara någon annan! Jaha, jag bara undrade jag
Pico Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Mission: Nästan helt jävla impossible... Jag är lite småfeg, vill inte handla via Israelisk hemsida med kredit kort. 😄 Men jag bara MÅSTE ha skivjäveln innan jag blir tokig.. 😄
Per_a_55 Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Mission: Nästan helt jävla impossible... Jag är lite småfeg, vill inte handla via Israelisk hemsida med kredit kort. 🙁 Men jag bara MÅSTE ha skivjäveln innan jag blir tokig.. 😏 Jag säger bara: E-kort.
Pico Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Mission: Nästan helt jävla impossible... Jag är lite småfeg, vill inte handla via Israelisk hemsida med kredit kort. 🙁 Men jag bara MÅSTE ha skivjäveln innan jag blir tokig.. 😏 Haha Passa´re! 🙁 Undrar om jag skall gå till någon skivhandlare istället och be dem fixa... fast de flesta är väl bundna till sina "vanliga" kanaler... Burmans Musik är ju förvisso en sån affär som har allt förutom den vanliga radio-dyngan.
Pico Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Läs om E.kort här Fan det där är ju kanon, jag behöver inte ens göra något förutom att logga in på banken och välja "anslut till e-kort". 😏
Per_a_55 Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Läs om E.kort här Fan det där är ju kanon, jag behöver inte ens göra något förutom att logga in på banken och välja "anslut till e-kort". 😏 Ja, det är super. Man behöver aldrig vara orolig.
Pico Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Läs om E.kort här Fan det där är ju kanon, jag behöver inte ens göra något förutom att logga in på banken och välja "anslut till e-kort". 🙁 Ja, det är super. Man behöver aldrig vara orolig. Då är ju frågan, skall jag beställa CD:n eller DVD:n med Karaoke? Kul att sjunga lite på hebreiska... 😏
Recommended Posts