Pazo Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Tusan också, frukostmaten var slut 😳 Jag har ägg, mackor och gröt ifall du vill ha? 😳 Ägg hade jag också, så jag kokar dem nu. Men ingen honungsyoghurt 😳 Ägg är mega gott 😳 Ja, ägg rules! De är bra om man ska deffa också 😳 Deffa? Få bort underhudsfett...
musik (oregistrerad) Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Om du tänker på människan väldigt ofta, utan att det är onda tankar, så kan man hissa varningsflagg!! 😳 :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Om du tänker på människan väldigt ofta, utan att det är onda tankar, så kan man hissa varningsflagg!! 😳 :musik Den var bra! Skall tas i åtanke.
Pazo Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 (redigerat) hungrig... 😳 Redigerat 11 december 2005 av Pazo
Pazo Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Om man skulle ta en tallrik med gröt så att man slipper tänkta på hunger samtidigt som man pluggar.
Pazo Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Wazzap med Grahn dÅ? It´s down in my stomach 😳 My stomach is snart full av shit... 😳 😳😳
Pazo Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Kom på att jag inte hade någon mjölk. Så de bidde ingen gröt. Fick a två mackor och ett äpple ist 🙂
mornel Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Jag är fortfarande lite hungrig efter två äggmackor och en banan 🙂 När jag tänker efter hade jag inte ätit på sexton timmar innan det, det är rätt lång tid.
Pazo Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Jag är fortfarande lite hungrig efter två äggmackor och en banan 🙂 När jag tänker efter hade jag inte ätit på sexton timmar innan det, det är rätt lång tid. du kanske behöver lit dött djur?
Pazo Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Kom på att jag inte hade någon mjölk. Så de bidde ingen gröt. Fick a två mackor och ett äpple ist 🙂 Ajdå! Av gröt blir man stark. 😎 Det har inte jag märkt av 🙂
mornel Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Jag är fortfarande lite hungrig efter två äggmackor och en banan 🙂 När jag tänker efter hade jag inte ätit på sexton timmar innan det, det är rätt lång tid. du kanske behöver lit dött djur? Nä, jag är vegeterian.
Pazo Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Jag är fortfarande lite hungrig efter två äggmackor och en banan 😎 När jag tänker efter hade jag inte ätit på sexton timmar innan det, det är rätt lång tid. du kanske behöver lit dött djur? Nä, jag är vegeterian. Är du? 🙂
mornel Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Jag är fortfarande lite hungrig efter två äggmackor och en banan 😎 När jag tänker efter hade jag inte ätit på sexton timmar innan det, det är rätt lång tid. du kanske behöver lit dött djur? Nä, jag är vegeterian. Är du? 🙂 Jajemänsan.
Pazo Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Oj! Nu råkade Stardust - Musik sounds better with you komma upp i playlisten! DÅ måste volymen höjjas markant! 😎 DUNK DUNK!! 🙂
Pico Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Kolla in den här videon:http://www.jokaroo.com/extremevideos/stunningillusion.html O faaan va skillat! Ja, helt jävla otroligt! Jag har tänkt ett par gånger att man kanske skulle satsa sitt liv på att bli trollkarl, bara för att få reda på hur man gör alla de där trixen. 🙂
Pazo Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Jag är fortfarande lite hungrig efter två äggmackor och en banan 🙂 När jag tänker efter hade jag inte ätit på sexton timmar innan det, det är rätt lång tid. du kanske behöver lit dött djur? Nä, jag är vegeterian. Är du? 🙂 Jajemänsan. I did not know that 😎
mornel Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Jag är fortfarande lite hungrig efter två äggmackor och en banan 🙂 När jag tänker efter hade jag inte ätit på sexton timmar innan det, det är rätt lång tid. du kanske behöver lit dött djur? Nä, jag är vegeterian. Är du? 🙂 Jajemänsan. I did not know that 😎 Det är väl inte så konstigt att du inte visste det 😆 Men men, det är ju inget livsavgörande direkt.
Pico Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Jag är fortfarande lite hungrig efter två äggmackor och en banan 😆 När jag tänker efter hade jag inte ätit på sexton timmar innan det, det är rätt lång tid. du kanske behöver lit dött djur? Nä, jag är vegeterian. Är du? 🙂 Jajemänsan. I did not know that 😎 Det är väl inte så konstigt att du inte visste det 😆 Men men, det är ju inget livsavgörande direkt. Jo för djuren? 🙂
Recommended Posts