MarcusRombo (oregistrerad) Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Till Rombos försvar ska väl ändå sägas att han tränar en del. Det har jag fått för mig iaf... Nu måste jag fixa käk. Hej då! 🙂 :musik Japp. Alltså, jag kan INTE bli tjock 😉 har inte anlag för det helt enkelt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 (redigerat) Jag vill ställa en seriös fråga till er, många av er är troligtvis mer erfarna på området än jag. Har totalt dissat ämnet förr, det har inte varit något för mig liksom. Men även Marcus Rombo kanske måste ge sig och erkänna att han hade fel? Hur vet man att man är kär? 🙂 Du vill vara med tjejen hela tiden och tänker väldigt ofta på henne. Du blir nervös i början när du träffar henne. (antar att det är en Hon nu...). Du kan inte runka till henne... Det sissta är nog det bästa tecknet... EDITH: Ursäkta den möjliga "grovheten" men det är faktiskt sannt. 😉 Redigerat 11 december 2005 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Pazo - 13.27% of todays posts... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Fler expertutlåtanden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Kolla in den här videon: http://www.jokaroo.com/extremevideos/stunningillusion.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Du blir nervös i början när du träffar henne. Om jag känt henne länge då? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Du blir nervös i början när du träffar henne. Om jag känt henne länge då? 😉 alltså...hmmm... Du blir iaf lite pirrig när du träffar henne. Du är inte hlet likgiltig som du skulle varit om du inte vore kär iaf 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Marcus, det är väl precis som den gamla klyschan säger: man bara vet det. Det är svårt att beskriva med ord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Kolla in den här videon:http://www.jokaroo.com/extremevideos/stunningillusion.html O faaan va skillat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Kolla in den här videon:http://www.jokaroo.com/extremevideos/stunningillusion.html O faaan va skillat! Ja, helt jävla otroligt! Jag har tänkt ett par gånger att man kanske skulle satsa sitt liv på att bli trollkarl, bara för att få reda på hur man gör alla de där trixen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 11 december 2005 Trådstartare Dela Postat 11 december 2005 Kolla in den här videon:http://www.jokaroo.com/extremevideos/stunningillusion.html O faaan va skillat! Ja, helt jävla otroligt! Jag har tänkt ett par gånger att man kanske skulle satsa sitt liv på att bli trollkarl, bara för att få reda på hur man gör alla de där trixen. Ascoolt, men hur FAN gör han...? 😉 Det där va nog det värsta jag har sett... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Kolla in den här videon:http://www.jokaroo.com/extremevideos/stunningillusion.html O faaan va skillat! Ja, helt jävla otroligt! Jag har tänkt ett par gånger att man kanske skulle satsa sitt liv på att bli trollkarl, bara för att få reda på hur man gör alla de där trixen. För att inte tänkt på alla brudar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Hu, nu ska jag äta frukost 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Hej Grahn! Hej Viktor 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Tusan också, frukostmaten var slut 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Marcus, det är väl precis som den gamla klyschan säger: man bara vet det. Det är svårt att beskriva med ord. Den suger! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Tusan också, frukostmaten var slut 🙂 Jag har ägg, mackor och gröt ifall du vill ha? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Fasiken oxå. Jag har en obetald faktura.... 😉 oj... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 oj 6 besökare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Kolla in den här videon:http://www.jokaroo.com/extremevideos/stunningillusion.html 😳😳😳😳😳😳😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Tusan också, frukostmaten var slut 😳 Jag har ägg, mackor och gröt ifall du vill ha? 😳 Vill ha... 😳 De är bara att komma ner till Uppsala 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Tusan också, frukostmaten var slut 😳 Jag har ägg, mackor och gröt ifall du vill ha? 😳 Ägg hade jag också, så jag kokar dem nu. Men ingen honungsyoghurt 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Tusan också, frukostmaten var slut 😳 Jag har ägg, mackor och gröt ifall du vill ha? 😳 Ägg hade jag också, så jag kokar dem nu. Men ingen honungsyoghurt 😳 Ägg är mega gott 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Sida 1200 idag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Uppäggande... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 ...är det dom som är så billigt? Äggstrapris HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA 😳 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Tusan också, frukostmaten var slut 😳 Jag har ägg, mackor och gröt ifall du vill ha? 😳 Ägg hade jag också, så jag kokar dem nu. Men ingen honungsyoghurt 😳 Ägg är mega gott 😳 Ja, ägg rules! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Tusan också, frukostmaten var slut 😳 Jag har ägg, mackor och gröt ifall du vill ha? 😳 Ägg hade jag också, så jag kokar dem nu. Men ingen honungsyoghurt 😳 Ägg är mega gott 😳 Ja, ägg rules! De är bra om man ska deffa också 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Coolt lixzom Ja, de har jag lixzom alltid bah sagt alltså! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 11 december 2005 Dela Postat 11 december 2005 Tusan också, frukostmaten var slut 😳 Jag har ägg, mackor och gröt ifall du vill ha? 😳 Ägg hade jag också, så jag kokar dem nu. Men ingen honungsyoghurt 😳 Ägg är mega gott 😳 Ja, ägg rules! De är bra om man ska deffa också 😳 Deffa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts