Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2

ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3256

• mornel

2916

• Gote

2647

• Pico

2094

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)

Haha, värsta sjuka kommentarerna i min blogg nu! Dom 2 senaste inläggen... Trpr Jens och Lina är ansvariga. Lina har nog stått för dom om rosa och tröjan, Jens resten. Han är dryg. Och jag är full 😉

Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Lycka till med PLUGGANDET.

Här händer inte så mycket. Välkomnade nyss en kille under Medlemspresentationer, som sände med tre ljudklipp. Schysst.

Skall väl dra in på Bildassociationsleken strax och se vad Diwic kommit på.

Stoke slog Leicester med 3-2 i en kanonmatch på ViaSat 2 igår kväll, som sändes samtidigt med VM-lottningen i Fotboll, där Sverige hamnade tillsammans med Paraguay, England och Trinidad-Tobago. Nåväl, det finns en egen tråd em det, där bl.a. Gol intresseras.

k9 är den som var här senast före mig väl, mitt i natten före fem. Men jag får väl kolla om han gick i 3-till-5-tråden också då da. Annars kommenterade ju Olsberg en undran om varför jag gick in i den tråden utanför nämnda tidsintervall. Hehe...

😲

Nu är våren på väg!//:musik

Redigerat av musik
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Nej då, jag har ingen huvudvärk, det får man ju bara av alkohål. Jag gjorde en sån där Systembolagettest förresten och fick alla rätt direkt. Undrar vad det säger och att jag tyckte att 16-åringen var klart snyggast... Därefter börjar förfallet.

😲

:musik

Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

På jobbfronten idag: Registrera det där cd-labelprogrammet som jag fick en länk till här på forumet. Jag vill nämligen kunna skriva ut FULL-cd, hela vägen till hålet. MAn fick en demotestperiod på fem dagar, men den gick ut och då fick jag två extra provdagar, men jag har inte testat nåt ännu. Får testa nu då!

Canons eget program fixar ju inte FULL-cd-utskrift. Deras program är ett moment 22. Man kan justera området ändå ned till 17mm står det i punkt 1. Men i punkt 2 står det att man bara kan minska (eller öka) med totalt 10mm. Problemet är att det utgår från 43 mm i utgångsläget och därför bara kan komma ned i 33 mm.

Sedan blir det till att skriva på rysarna...

😲

Dela på andra sajter

Expressen: Michael Jackson hittad livlös efter överdos

Michael Jackson har enligt flera amerikanska medier överdoserat en kombination av smärtstillande medicinen Demerol och whiskyn Jack Daniels.

Det var i går som Jackson tog den livsfarliga dosen i sitt nya hem i det arabiska kungadömet Bahrain.

- Hans tillstånd är mycket kritiskt, rapporterar National Enquirer och Drudgereport.

Jack Daniels+smärtstillande medicin=Överdos? 😲

Vem ska ta hand om Prince Michael I och Prince Michael II om MJ begår självmord?

För då går väl vårdnaden till mamma Debbie? Eller kommer de att växa upp hos nån högt uppsatt i Bahrain? MJ har tydligen förbjudit Debbie att berätta för barnen att hon är deras mamma. 😲

Dela på andra sajter

Jag gjorde en sån där Systembolagettest förresten och fick alla rätt direkt. Undrar vad det säger och att jag tyckte att 16-åringen var klart snyggast... Därefter börjar förfallet.

Haha, grattis!

Förfallet?? Nä, 29-åringen var väl söt? 😲

EDIT: Äsch, det finns ju flera personer i samma ålder. Så glöm det... 😲

Redigerat av Linus
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Det där med ålder är inte alls särskilt svårt att räkna ut. Det är bara att kolla årsringarna runt ögonen ju.

😲

gäsp//:musik

Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Nåt av det dummaste jag läst om Michael Jackson var när det stod att de (Hans daddy m.fl.) nu befarar att han kommer att försöka ta sitt liv...

Men HALLÅ!!!! Var det inte det han just försökt??

Förresten hade jag ingen aning om att han riskerar ett 20 årigt fängelsestraff för kokain just nu. Koks i kallingarna...

😲

Dela på andra sajter

Expressen: Michael Jackson hittad livlös efter överdos
Michael Jackson har enligt flera amerikanska medier överdoserat en kombination av smärtstillande medicinen Demerol och whiskyn Jack Daniels.

Det var i går som Jackson tog den livsfarliga dosen i sitt nya hem i det arabiska kungadömet Bahrain.

- Hans tillstånd är mycket kritiskt, rapporterar National Enquirer och Drudgereport.

Jack Daniels+smärtstillande medicin=Överdos? 😄

Vem ska ta hand om Prince Michael I och Prince Michael II om MJ begår självmord?

För då går väl vårdnaden till mamma Debbie? Eller kommer de att växa upp hos nån högt uppsatt i Bahrain? MJ har tydligen förbjudit Debbie att berätta för barnen att hon är deras mamma. 😛

Hahahaha! Expressen har säkert gått på en bluff! 😉

http://michael.jackson.swellserver.com/new...an-overdose.php

Om man klickar vidare på länken, får man upp texten:

Ha! Did someone get you?

The story you read was a complete hoax!

If you are reading this page, it's likely that you read a 'fake' story from the 'global associated news' --a totally bogus news source.

This news story was dynamically generated by someone who visited the site. It was created by dynamically inserting a name into a template on this web site.

Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Det är väl bara det att Expressen är godtrogna och inte vet hur man skall föra sig gentemot Satans barn. 😄

Idag ska jag vara produktiv tänkte jag.

Har redan beställt och registrerat mig för ett cd-label-program, som verkar schysst. Har skrivit ut en del och konstaterat att cyan börjar ta slut, konstigt nog...

Sedan idag ska jag fortsätta författa.

Dessutom skulle jag vilja hinna med att ta väck tystnaden mitt i en Cubase LE-fil, men jag vet inte hur man gör... Det ska bli en fullängds-cd av den långa filen på 43 min. dessutom tänkte jag skära väck en störande ton som kommer då och då under inspelningen (som är från ett radioprogram). Är eq bäst då eller?

😛

Dela på andra sajter

Dessutom skulle jag vilja hinna med att ta väck tystnaden mitt i en Cubase LE-fil, men jag vet inte hur man gör...
😛

Klipp till vänster om tystnaden. Klipp till höger om tystnaden. Dra tillsammans klippen. Exportera ut en mix. 😄

dessutom tänkte jag skära väck en störande ton som kommer då och då under inspelningen (som är från ett radioprogram). Är eq bäst då eller?
Hur då störande ton? Hur låter det? Är det en avancerad ton blir det nog svårt. Är det bara ett sinus-pip kan du säkert döda den med en knivskarp notch-EQ.
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Linus, tonen som är störande låter som ett rätt ljust fnissel. Det härrör från radiomottagningen under programmet. Det lustiga är att det inte låter hela tiden, utan liksom slås av och på. När låtarna spelas (från kontrollrummet) så verkar det som bortblåst. Det hörs bara när vissa av mikarna i studiorummet under intervjun används verkar det som... Det är alltså ett intervjuprogram varvat med låtar.

Ännu så länge har jag fått råden om att använda Glue, Bounce och nu Klipp beträffande Cubase LE. Får prova det sista...

😛

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.