Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Påminner mig om att man lämnar mycket spår efter sig på Internet... 😱 😄 🙂 🙂 jo man gör ju det. 🙂 ...jävla tur att jag inte har lagt upp några filmer........... 😆😆😄🙂😄 Stefan Grahn och Paris Hilton? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Påminner mig om att man lämnar mycket spår efter sig på Internet... 😱 😄 🙂 🙂 jo man gör ju det. 😄 ...jävla tur att jag inte har lagt upp några filmer........... 😆😄🙂🙂😄 Jag tycker att det jag hittar om mig själv redan är för mycket! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Påminner mig om att man lämnar mycket spår efter sig på Internet... 😱 😄 🙂 🙂 jo man gör ju det. 😄 ...jävla tur att jag inte har lagt upp några filmer........... 😆😄🙂🙂😄 Jag tycker att det jag hittar om mig själv redan är för mycket! 😆 Så... säg mig... jag funderar, helt oskyldigt, vad heter du i efternamn? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 CLICK HERE NOW! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Fasiken jag har ju glömt bort kaffet.... 😄 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 CLICK HERE NOW! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 (redigerat) Så... säg mig... jag funderar, helt oskyldigt, vad heter du i efternamn? 😄 Ja, det måste väl vara svårt att lista ut? 😲😱😱 Redigerat 9 december 2005 av Linus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Så... säg mig... jag funderar, helt oskyldigt, vad heter du i efternamn? 😄 Ja, det måste väl vara svårt att lista ut? 😲😱😱 Jebus... LOL. Satan hur blind får man bli? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Påminner mig om att man lämnar mycket spår efter sig på Internet... 😱 😱 😲 😄 jo man gör ju det. 😄 ...jävla tur att jag inte har lagt upp några filmer........... 😆😆😆😆😱 Stefan Grahn och Paris Hilton? 😆 *Önskedröm* 😆 Lugna ner dig. Hon är inte så bra i sängen som man kan tro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 ♪♫♫♪♫♪♪♫♪ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 ☺ Jag tänkte börja med textsmileys här. Vad tror ni om saken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 ☺ Jag tänkte börja med textsmileys här. Vad tror ni om saken? Ptja.. vaffö inte? >:f Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 ☺ Jag tänkte börja med textsmileys här. Vad tror ni om saken? Ptja.. vaffö inte? >:f ♥♥☺♥♥ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Textsmileys, äh 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 T -2 Hours Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 åååh vad vissa människor är jobbiga ibland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 ... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Nu drar jag! Hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 ... 😱 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 tja stefan! Sulle ju hit till rickard å bli bjuden på mat men de blev till slut att jag fick glra mat åt oss och två tjejer... 😱 Fan va rickard är kass i köket 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Det är tänkt att vi ska plugg ikväll 😱 men med alkoholkonsumtionen att dömma blire nog bara plug i nån timma...sen fest 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 tja stefan! Sulle ju hit till rickard å bli bjuden på mat men de blev till slut att jag fick glra mat åt oss och två tjejer... 😱 Fan va rickard är kass i köket 😱 Säg åt honom att bli bättre då. 😲 ...men tyckte dom om maten du gjorde? jadå! Jag gjorde iof typ köttet (det viktigaste) Och med min extra starka kryddning blire ju så gott 😄😱😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 tja stefan! Sulle ju hit till rickard å bli bjuden på mat men de blev till slut att jag fick glra mat åt oss och två tjejer... 😱 Fan va rickard är kass i köket 😱 Säg åt honom att bli bättre då. 😲 ...men tyckte dom om maten du gjorde? jadå! Jag gjorde iof typ köttet (det viktigaste) Och med min extra starka kryddning blire ju så gott 😄😱😆 Mästerkocken! Jag borde komma å hälsa på dig när jag är hungrig.. 😆 Den enda köttfärsen somär godare än min är min mors 😆 Och kycklingen jag gjorde innan idag! MM! MM!! Fan va god 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Öhm. Nu ska vi dra å "plugga" Hur mkt plugg de nu blir om man har med sig 3 starköl och en flaska martini är ju frågan 😱 Pluss att jag redan druckit en öl en alkoläsk och en grogg 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 SKÄRPNING! Gå och kolla på VM-lottningen innan jag blir besviken! 😱 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Systembolaget: Gissa åldern Jag fick 8/10. Måste testa igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts