Per_a_55 Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 (redigerat) Jag har mängder! Minst 6 flak kvar från Tyskland, kom hit allihop så har vi fest! Laila: felstfanig Redigerat 9 december 2005 av Per_a_55 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Nja, Halmstad känns lite långt. Det tar tillräckligt med tid att ta sig ut till Joel i Västertorp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Måndags exemplar? Särskrivning! 😏 [/språkpolis] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Måndags exemplar? Särskrivning! 😏 [/språkpolis] Sälskrivning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Alkoholtolerens: 2cl Svagdricka ~salongsberusning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Denna har smak... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😏😄😄😄😱😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Man kan ju lära sig Franska bara av att dricka öl... DUCHESSE DE BOURGOGNE 😏 Fast just den där känns inte som en törstsläckare, enligt mig.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Man kan ju lära sig Franska bara av att dricka öl... DUCHESSE DE BOURGOGNE 😆 Fast just den där känns inte som en törstsläckare, enligt mig.. 😄 😄 Okej jag antecknar. 😄 Ett sexpack Falcon 2.8:or eller 3.5:or är törstsläckare! Folk-Carlsberg på flarra är inte heller tokig.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Hmm... Carlsberg, pytt-i-panna, husmans.. *drool* 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Hmm... Carlsberg, pytt-i-panna, husmans.. *drool* 😆 Nu måste jag steka fiskpinnar känner jag... Hejsålänge! 😄 Herrå dårå! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Pazo, försöker du gömma dig? Eller äter du kyckling? Eller pluggar du matte? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Pazo, försöker du gömma dig? Eller äter du kyckling? Eller pluggar du matte? 😆 mmm... kyckling.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 AJ! Jag gorde en Pazo!!!! 😆 Pluggade du matte en fredagskväll? meh ursäkta mig för att jag ska göra det idag också 😄 Fast idag blire matte + öl... har redan sänkt den första Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Pazo, försöker du gömma dig? Eller äter du kyckling? Eller pluggar du matte? 😆 Kycklingen är uppäten nu... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Vars är Joel, Leo, Jan, Linus å Markus? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Huga! Vars e alla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Huga! Vars e alla Jag är här, vart faen är du? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Huga! Vars e alla Jag är här, vart faen är du? 😆 😄 Jag är här! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Det känns i magen som att jag borde ringa hem en pizza... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 *steker fiskpinnar* Fortfarande? Eller igen? Eller... haru inte börjat förns nu? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Kycklingen jag åt nyss var riktigt fin 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Vars är Joel, Leo, Jan, Linus å Markus? Åh, tankenötter! Linus=Linus (no kidding?) Marcus=Marcus 😄 Leo=mornel 😄 Jan=Grahn? 😆 Joel=Pico? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Vars är Joel, Leo, Jan, Linus å Markus? Åh, tankenötter! Linus=Linus (no kidding?) Marcus=Marcus 😄 Leo=mornel 😄 Jan=Grahn? 😆 Joel=Pico? 😄 Jan= k9 Jeol= Pico? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Pico=Roger, enligt https://www.studio.se/index.php?showtopic=12222 Joel=k9? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Pico=Roger, enligt https://www.studio.se/index.php?showtopic=12222 Joel=k9? 😆 Nej! K9=Jan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Pico=Roger, enligt https://www.studio.se/index.php?showtopic=12222 Joel=k9? 😆 Dutti ponke! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Men då är ju Grahn= Joel! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts