Linus Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Vad gör ni? Är inte det uppenbart vad vi gör i den här tråden? 😉 S P A M ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Vad gör ni? Softar i soffan, funderar över om jag ska äta spaghetti eller pizza till middag 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 AJ! Jag gorde en Pazo!!!! 😉 Pluggade du matte en fredagskväll? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Vad gör ni? hänger på forumet, du då? 😉 Inte mycket, cyklar till Spanien just nu. Ska hoppa fallskärm om 30 sek. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 AJ! Jag gorde en Pazo!!!! 😉 Pluggade du matte en fredagskväll? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Vad gör ni? hänger på forumet, du då? 😉 Inte mycket, cyklar till Spanien just nu. Ska hoppa fallskärm om 30 sek. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Oban nu, det är ju helg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 * £ * Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 ... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Oban nu, det är ju helg! 😏 Skall värma upp med en Samuel Adams Boston Ale först... (Aldrig provat den förr, en bra en tro?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Oban nu, det är ju helg! 😄 Skall värma upp med en Samuel Adams Boston Ale först... (Aldrig provat den förr, en bra en tro?) Hmm... känns nästan lite blaskig.. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 AJ! Jag gorde en Pazo!!!! 😏 Pluggade du matte en fredagskväll? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 (redigerat) Oban nu, det är ju helg! 😄 Skall värma upp med en Samuel Adams Boston Ale först... (Aldrig provat den förr, en bra en tro?) Hmm... känns nästan lite blaskig.. 😏 Samuel Addams Ale? Sven: Ljus? Redigerat 9 december 2005 av Per_a_55 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Oban nu, det är ju helg! 😄 Skall värma upp med en Samuel Adams Boston Ale först... (Aldrig provat den förr, en bra en tro?) Hmm... känns nästan lite blaskig.. 😏 Samuel Addams Ale? Sven: Ljus? låter som något mörkt. .......eller nej vänta ska tända lampan. 😄 Jo, men dom SA jag druckit hittills har inte varit blaskiga... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Oban nu, det är ju helg! 😄 Skall värma upp med en Samuel Adams Boston Ale först... (Aldrig provat den förr, en bra en tro?) Hmm... känns nästan lite blaskig.. 😏 Samuel Addams Ale? Sven: Ljus? låter som något mörkt. .......eller nej vänta ska tända lampan. 😄 Låter det annorlunda om du tänder lampan? Störningar i elnätet? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 down down down find find find turn turn turn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Träsmak? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Oban nu, det är ju helg! 😄 Skall värma upp med en Samuel Adams Boston Ale först... (Aldrig provat den förr, en bra en tro?) Hmm... känns nästan lite blaskig.. 😏 Samuel Addams Ale? Sven: Ljus? Hmm... varken ljus eller mörk, lite mellan.. 😄 Hade dock förväntat mig en gnutta mer smak av den.. *rycker på axlarna* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Oban nu, det är ju helg! 😄 Skall värma upp med en Samuel Adams Boston Ale först... (Aldrig provat den förr, en bra en tro?) Hmm... känns nästan lite blaskig.. 😏 Samuel Addams Ale? Sven: Ljus? Hmm... varken ljus eller mörk, lite mellan.. 😄 Hade dock förväntat mig en gnutta mer smak av den.. *rycker på axlarna* Har du ätit något starkt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Oban nu, det är ju helg! 😄 Skall värma upp med en Samuel Adams Boston Ale först... (Aldrig provat den förr, en bra en tro?) Hmm... känns nästan lite blaskig.. 😏 Samuel Addams Ale? Sven: Ljus? Hmm... varken ljus eller mörk, lite mellan.. 😄 Hade dock förväntat mig en gnutta mer smak av den.. *rycker på axlarna* Har du ätit något starkt? Potatis och k-bullar... kvalificerar inte som starkt enligt mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Oban nu, det är ju helg! 😄 Skall värma upp med en Samuel Adams Boston Ale först... (Aldrig provat den förr, en bra en tro?) Hmm... känns nästan lite blaskig.. 😏 Samuel Addams Ale? Sven: Ljus? Hmm... varken ljus eller mörk, lite mellan.. 😄 Hade dock förväntat mig en gnutta mer smak av den.. *rycker på axlarna* Har du ätit något starkt? Potatis och k-bullar... kvalificerar inte som starkt enligt mig. OK, då var den blaskig då, kanske lite avslagen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Fast det kanske är som med kaffe... man börjar med Löfbergs Lila och innan man hunnit blinka sitter man med en kopp Zoega Intenzo och den känns "normal". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Måndags exemplar? Eventuellt... får nog testa resterande flarror och se om de är bättre eller lika! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Fler flaskor!!!! Jag kommer (tar med en Oban)..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Måndags exemplar? Eventuellt... får nog testa resterande flarror och se om de är bättre eller lika! 😏 Den fjärde brukar bli bättre. Tror det ligger något i det du säger! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Fler flaskor!!!! Jag kommer (tar med en Oban)..... Alright! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Jag har två Starobrno. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Nej förresten, jag har två Zlatopramen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts