Tilly Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 (redigerat) Jag måste snart ge ut min "dagens bästa" kommentar 😏 Redigerat 9 december 2005 av Soundborn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Jag måste snart ge ut mitt "dagens bästa" pris! 😏 :wuhb: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Jag måste snart ge ut mitt "dagens bästa" pris! 😏 :wuhb: Neh du! Bra försök dock! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😏 Varför är du ledsen för? Du ska se ut så här ----> 😏 Du har ju en Xbox 360!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 :blihnk: :hD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 :blihnk: det börjar närma sig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😮 😏 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Har fastnat i min remix med bassline 😏 Satt i 5 timmar igår utan nå bra resultat 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Har fastnat i min remix med bassline 😏 Satt i 5 timmar igår utan nå bra resultat 😏 Man kan inte och man ska inte stressa fram det! Det kommer av sig själv! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 ... 😏 Ah det var nära du fick dagens bästa där 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Har fastnat i min remix med bassline 😮 Satt i 5 timmar igår utan nå bra resultat 😆 Man kan inte och man ska inte stressa fram det! Det kommer av sig själv! Låt det flöda likt en bäck som rinner ut i Dalälven. Låt tonerna flöda som skum på ölet... Låt hjärtat va me Lååååt glädjen får frodas i musiken Lååååååååt bli den om det sitter fast. HALLELUJA! 😏 Ska testa en annan metod idag 😏 Musik + whiskey + chillout vin + gott öl = bra bassline? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😏 Oj! Vi var tre stycken som postade samtidigt förut nyss för ett tag sedan innan nu! 😮 vad det lika skönt för dig som det var för mig? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😏 Oj! Vi var tre stycken som postade samtidigt förut nyss för ett tag sedan innan nu! 😮 vad det lika skönt för dig som det var för mig? 😏 /\ | | Dagens bästa! Problem solved! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😮 Oj! Vi var tre stycken som postade samtidigt förut nyss för ett tag sedan innan nu! 😮 vad det lika skönt för dig som det var för mig? 😏 /\ | | Dagens bästa! Problem solved! Du snodde min dagens bästa kommentar!!!!! Yeah way to go Pico!! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😮 Oj! Vi var tre stycken som postade samtidigt förut nyss för ett tag sedan innan nu! 😎 vad det lika skönt för dig som det var för mig? 😮 4 sekunder underbart är kort... 😏 Njae! 🙁 Nästa gång får du vara tjej! 😏😮 Jag trodde Grahn var en kvinna? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😮 Oj! Vi var tre stycken som postade samtidigt förut nyss för ett tag sedan innan nu! 😎 vad det lika skönt för dig som det var för mig? 😆 4 sekunder underbart är kort... 😏 Njae! 🙁 Nästa gång får du vara tjej! 😛 Sexigt Grahn!!! Shake that ass!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 HEJDÅ SES SEN! Herrå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 HEJDÅ SES SEN! Herrå! Herrå... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Nu skall jag sprätta en bira och gå loss med skurmoppen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Nu skall jag sprätta en bira och gå loss med skurmoppen.. 😏 Om du öppnar försiktigt kan du skippa moppen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Nu skall jag sprätta en bira och gå loss med skurmoppen.. 😛 Om du öppnar försiktigt kan du skippa moppen... 😏 😮 du kan ju inte avslöja att vi dricker öl samtidigt som vi städar Pico. Tänk om tjejerna smygläser 😆 Då är det kört för oss! Förstår du? KÖRT!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Nu skall jag sprätta en bira och gå loss med skurmoppen.. 🙁 Om du öppnar försiktigt kan du skippa moppen... 😏 😛 du kan ju inte avslöja att vi dricker öl samtidigt som vi städar Pico. Tänk om tjejerna smygläser 😮 Då är det kört för oss! Förstår du? KÖRT!!!!! Kört vad? Kört moppe? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Nu skall jag sprätta en bira och gå loss med skurmoppen.. 😆 Om du öppnar försiktigt kan du skippa moppen... 😏 Äh! Det är roligare att köra moppe efteråt... Näe men HEJDÅ! 😮 Jag brukar somna efteråt... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Nä men hejdå! Ajö! Hejdå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Nehj, om man skulle gå hehm... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Nä men hejdå! Ajö! 😏 Hejdå! ha det bra Gote! Vi hörs! 😆 Ses på måndag!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 (redigerat) Nä men hejdå! Ajö! 😆 Hejdå! ha det bra Gote! Vi hörs! 😮 Ses på måndag!! 😏 på helgerna är man ledig! Redigerat 9 december 2005 av Soundborn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Nu skall jag sprätta en bira och gå loss med skurmoppen.. 😛 Om du öppnar försiktigt kan du skippa moppen... 😏 😮 du kan ju inte avslöja att vi dricker öl samtidigt som vi städar Pico. Tänk om tjejerna smygläser 😆 Då är det kört för oss! Förstår du? KÖRT!!!!! Fan man behöver ju någonting för att lyckas ta sig igenom detta tragiska som kallas städning. (Har öl-paus nu by the way) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts