Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAMSPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! ! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!

... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har vi sagt om att bugga ur forumet?  😕

Vi jobbar för SÄPO, eller hur agent k11? 😆

julli-shyy.gif

Säg inget till de andra...

Jag såg det där! 😕

Men det är lugnt jag ska inte säga nånting! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har vi sagt om att bugga ur forumet?  😕

Vi jobbar för SÄPO, eller hur agent k11? 😎

julli-shyy.gif

Säg inget till de andra...

Jag såg det där! 😕

Men det är lugnt jag ska inte säga nånting! 😆

Det är ju lite så att alla här är så ignoranta att de inte förstår vad de inte vet som vi i kåren brukar skoja! 😄

😉😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Uh, fick just ett brev från skandiabanken. Jag har tydligen tagit ut pengar ur en automat som är "skimmad" så jag fick spärra mitt kort. Får ett nytt om en vecka... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Uh, fick just ett brev från skandiabanken. Jag har tydligen tagit ut pengar ur en automat som är "skimmad" så jag fick spärra mitt kort. Får ett nytt om en vecka... 😕

Jobbigt! Saknar du nåt än?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nix, jag saknar inga pengar. Om de inte har typ köpt en kaffe och en dosa snus på 7-Eleven. Sånt skulle jag inte kunna hålla koll på. Som tur är inga stora uttag förutom de jag har gjort själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det hade varit snopet om de hade tagit ut alla mina pengar. Fast jag har bara lite pengar på kontot som är knutet till mitt bankkort, ifall något sånt här skulle hända, så att de inte kan ta alla mina slantar. Då skulle det inte bli några julklappar till familjen i år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nix, jag saknar inga pengar. Om de inte har typ köpt en kaffe och en dosa snus på 7-Eleven. Sånt skulle jag inte kunna hålla koll på. Som tur är inga stora uttag förutom de jag har gjort själv.

Är ärligt talat glad att höra det. Hatar tjuvar och bedragare! 😕😕

Verkligen! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...