Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😆 Det brukar Grahn också säga! 😄 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 I en rymdraket utan vardagssmet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 I en rymdraket utan vardagssmet! Star Trekking? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAMSPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! ! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! ... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😆 ... 😏 😄 😏😏 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Har du tråkigt k9? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Har du tråkigt k9? 😕 Ser det ut så? 😕😆 Liiiite... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Vad har vi sagt om att bugga ur forumet? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 va hände? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 va hände? 😕 Du föddes... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Did I do that? *låter som han urkel eller va han heter* 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Vad har vi sagt om att bugga ur forumet? 😕 Vi jobbar för SÄPO, eller hur agent k11? 😕 Säg inget till de andra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Vad har vi sagt om att bugga ur forumet? 😕 Vi jobbar för SÄPO, eller hur agent k11? 😆 Säg inget till de andra... Jag såg det där! 😕 Men det är lugnt jag ska inte säga nånting! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Vad har vi sagt om att bugga ur forumet? 😕 Vi jobbar för SÄPO, eller hur agent k11? 😎 Säg inget till de andra... Jag såg det där! 😕 Men det är lugnt jag ska inte säga nånting! 😆 Det är ju lite så att alla här är så ignoranta att de inte förstår vad de inte vet som vi i kåren brukar skoja! 😄 😉😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Uh, fick just ett brev från skandiabanken. Jag har tydligen tagit ut pengar ur en automat som är "skimmad" så jag fick spärra mitt kort. Får ett nytt om en vecka... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Uh, fick just ett brev från skandiabanken. Jag har tydligen tagit ut pengar ur en automat som är "skimmad" så jag fick spärra mitt kort. Får ett nytt om en vecka... 😕 Jobbigt! Saknar du nåt än? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Nix, jag saknar inga pengar. Om de inte har typ köpt en kaffe och en dosa snus på 7-Eleven. Sånt skulle jag inte kunna hålla koll på. Som tur är inga stora uttag förutom de jag har gjort själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Ja, det hade varit snopet om de hade tagit ut alla mina pengar. Fast jag har bara lite pengar på kontot som är knutet till mitt bankkort, ifall något sånt här skulle hända, så att de inte kan ta alla mina slantar. Då skulle det inte bli några julklappar till familjen i år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Nix, jag saknar inga pengar. Om de inte har typ köpt en kaffe och en dosa snus på 7-Eleven. Sånt skulle jag inte kunna hålla koll på. Som tur är inga stora uttag förutom de jag har gjort själv. Är ärligt talat glad att höra det. Hatar tjuvar och bedragare! 😕😕 Verkligen! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Tjuvar och bedragare = samhällets avskum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 You have to be like the hippo... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😕 Jag är inte direkt omätt nu! 😆 RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP! Julbord? 😕😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts