Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Hmm... hungrig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 det också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Skola... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Jobb... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Måste kila... herrå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Herrå... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Ensamt... Läget... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 (redigerat) Tjena... Redigerat 9 december 2005 av mornel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Ensamt... Läget... 😄 Kaffetörstig... 🙂 Jobbigt... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Tjena... Tjena... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 😏 ... 🙂 ... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Tjena... Tjena... 😄 Tjena... 🙂 Tjena... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Tjena... Tjena... 😄 Tjena... 🙂 Tjena... 😏 Läget... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Tjena... Tjena... 😄 Tjena... 🙂 Tjena... 😏 Läget... 😏 Det är bra. Jag är på jättegott humör... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Tjena... Tjena... 😄 Tjena... 🙂 Tjena... 😏 Läget... 😏 Det är bra. Jag är på jättegott humör... 😏 Va bra... 😏 Jag med... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Tjena... Tjena... 😄 Tjena... 🙂 Tjena... 😏 Läget... 😏 Det är bra. Jag är på jättegott humör... 😏 Va bra... 😏 Jag med... 😏 Nu är kaffet klart... 😏 Gött... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Nu måste jag sätta igång och plugga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Satan! Jag glömde punkterna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Nu måste jag sätta igång och plugga Det har du sagt förr... 😄 Hur går det med tentan... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Jag ska förmodligen, (hoppas) byta tjänst på jobbet!! weeeeeeeeee!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Jag ska förmodligen, (hoppas) byta tjänst på jobbet!!weeeeeeeeee!!!!!!! 😄 Grattis... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Det är kallt ute... Tur att man inte är ute... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Nu måste jag sätta igång och plugga Det har du sagt förr... 😄 Hur går det med tentan... 🙂 Svårt att säga... 😏 En dag av elva har passerat, jag har nästan svarat på en av de åtta uppgifterna och samlat material till ytterligare två. Nu ska jag börja formulera de två uppgifterna... 😏 Sen ska jag läsa Yvonne Hirdmans bok Genus - Om det stabilas föränderliga former... 😏 Den verkar iofs rätt bra... 😏 Hej så länge... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 yeah ! Jag ska börja svara för Landstinget Dalarna! Söka läkare, kontakta ambulanser, koppla läkare till hjärtoperations avdelningar osv 😄 Och svara på alla privata människors frågor som ringer in 😄 weeeeii!! jag slipper alla jobbiga ekonomisystem och fakturor 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts