Hans Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Hej! Japp, skippar urladressen genom o tagga igenom IMG knappen hos trycke samt lägger upp stjärnorna på korrekt angiven plats, Hans är på! Har ska det knappas trycke stjärnor sanna min smileys! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hans Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Hej! Jo jag är med, skrattade bara litet åt mitt eget skämt så jag grä först! Trodde hela alltet 😎 🙂 😉 😉 😄 😄 - var en skärmdump och en sådan har jag bara hört talas om men aldrig gjort själv! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 TUSIKEN SÅ GOTT MED KAFFE OCH SNUS! 😎🙂😉😉😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 TUSIKEN SÅ GOTT MED KAFFE OCH SNUS! 😎 🙂 😉 😉 😄 Funkar snus i köttfärs? 😄 Nä, men kanske till öl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Hej nu är jag här! Fan va ni pressar 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Hej nu är jag här! Fan va ni pressar 😄 😉 Men jag fick inte 666! 😆 Ta 777 istället nån gång i morrn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Hej nu är jag här! Fan va ni pressar 😄 😉 Men jag fick inte 666! 😆 Äh, knulla dig!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Hej nu är jag här! Fan va ni pressar 🙂 😄 Men jag fick inte 666! 😆 Äh, knulla dig!!! 😉😲 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Hej nu är jag här! Fan va ni pressar 😄 😲 Men jag fick inte 666! 😉 Äh, knulla dig!!! 😄🙂 🙂 😛 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 MMM! MMM! Porr, pr0n, ploff!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 FAN VA JÄVLA FINT GRABBAR!!! JAG KOMMER BOTA MIN FEST/ALKOHOL ABSTINENS IKVÄLL!!! Å FÖR EN TIOMME SEN SKULLE JAG INTE ENS FESTA! MEN NU ÄR DE FEST, FÖRS ÖLA TE MATCHEN SEN FEST!!! FAN VA KUKFITTE BRA!!!! 😲🙂🙂😛😆😉 HAR FAN HAFT LITE AKOHOL LUST I TRE DAR NU 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 behöver jag säga att jag på andra ölen nu 😆 SCHKÅÅÅL! Fet musik på också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Var är viktor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 (redigerat) HEJ MARKUS!!!! med C Redigerat 12 oktober 2005 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 (redigerat) Tjoish! Jag har varit och tränat med A-laget! Igen. Nästa vecka kör vi grus. Måste köpa grus-skor nästa vecka. Hopp. HEeeeeeeeeeeeej Pazo! Redigerat 12 oktober 2005 av MarcusRombo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Tjoish! Jag har varit och tränat med A-laget! Igen. Nästa vecka kör vi grus. Måste köpa grus-skor nästa vecka. Hopp. HEeeeeeeeeeeeej Pazo! TJA!!!! 🙂😆😆 🥰 SCHKÅÅÅL! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 HEJ iHz!!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 (redigerat) TJAAAAAAAA PAAAAAAAZOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😆😆🙂😆🥰😉🥰 Redigerat 12 oktober 2005 av iHz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 (redigerat) TJAAAAAAAA PAAAAAAAZOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🥰 😉 🙂 😆 😉 😉 😆 du glomde nåt där 😆 EDIT: Oj...inte nu längre 🥰 Redigerat 12 oktober 2005 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 (redigerat) OJ! Förlåt, blev så medryckt i ögonblicket! 😆 Känns det bättre nu? 🙂 EDIT: Eller? 😆 Redigerat 12 oktober 2005 av iHz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 * förrvirrad * 🙂 Förresten: Tjeeeenare Rombo! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 OJ! Förlåt, blev så medryckt i ögonblicket! 🥰 Känns det bättre nu? 🙂 EDIT: Eller? 😆 Nu är allt bra! nu är min kompis Rickard här också... Vi ska se på resten av matchen hos en annan polare å supa också på de!! Hej då iHz hejdå Marcus! 😆 PUZZIZ Å KERAMIZZ!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 (redigerat) OJ! Förlåt, blev så medryckt i ögonblicket! 😆 Känns det bättre nu? 🙂 EDIT: Eller? 😆 Nu är allt bra! nu är min kompis Rickard här också... Vi ska se på resten av matchen hos en annan polare å supa också på de!! Hej då iHz hejdå Marcus! 😆 PUZZIZ Å KERAMIZZ!! Hej då, lille Pazo! 🥰 VIll bara säga att om du fortfarande e här å läser så ska ja säga att jag VERKLIGEN gillar dina låtar!!!! Lyssnar på A dinner with you nu. Grymt skön! Först trode jag att låten hackade när den tog sin början. Aslurigt med breaken hela tiden, och det är det som gör den så ruskigt bra!!! Take care! //iHz EDIT: Satvfel, men vem byrr sig? Det går ju att lsäa ädnå! 🥰 Redigerat 12 oktober 2005 av iHz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Tjena iHZ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 (redigerat) Tjenare! Jag har alltid undrat hur alla uttalar mitt namn. iHz alltså. i-håå-sääta, Izz, ja, hur? EDIT: Ja, hur går det med svenskan egentligen? 🙂 Redigerat 12 oktober 2005 av iHz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Tjenare! Jag har alltid undrat hur alla uttalar mitt namn. iHz alltså. i-håå-sääta, Izz, ja, hur? EDIT: Ja, hur går det med svenskan egentligen? 😉 Såhär: ISCH! 😆☺️😱 Hehe, nära! Itch uttalas det 😛 Nä nu drar jag mej tillbaka. Rattar in P2, programmet Monitor om nån elektroakustisk artist. Har dansat SÖNDER MEJ TOTALT till Pazos låtar här i det lilla rummet med den minimala discolampan. ASHÄRLIGT JU!!! Pazo rockar... 😄 Fatta att jag är svettig?!? Borde ta en dusch, men.... orka. 😆 Men vi hörs imö'ra allihopa! Hare jättebra! //iHz (Itch) 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hans Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Hej! Hans har också varit och tränat med A-laget! Igen. Nästa vecka kör vi gräs. Det bra(j)iga med detta A-lag är att samtliga sitter på bänken 😄! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Jag uttalar det aj hörts. Eller på engelska: I hertz. Precis som det ska uttalas 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 12 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 12 oktober 2005 Och den mystiske mannen som inte skrivit något alls här på ett bra tag, loggade in bara för att säga, godnatt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts