mornel Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 /\| | Familje ekipage! Precis, hela släkten kan sitta på flaket och pimpla rödtjut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Varför går ingen och hämtar tvätten åt mig? 😳 För att du saknar fruga? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Varför går ingen och hämtar tvätten åt mig? 😳 För att du saknar fruga? 😛 Tror jag hade haft samma problem med tvätt i tvättstugan om jag hade fru. Den moderna kvinnan tär på mitt sätt att leva... snart måste man väl torka sig där bak själv också va? Ska vi ha det på det här viset? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Sån här kör jag... Jävligt jobbig att fickparkera! 😛 En såndär avkvistnings maskin eller vad det heter? Skotar? Heter det väl? 😳 Kan faktiskt inte den där branschen... Fan Grahn, vi tappar båda en rejäl klump Västerbottens-inlands-poäng på det där.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Varför går ingen och hämtar tvätten åt mig? 😳 För att du saknar fruga? 😛 Eller ja, du menar.. då hade hon sagt åt mig att gå? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Varför går ingen och hämtar tvätten åt mig? 😳 För att du saknar fruga? 😄 Eller ja, du menar.. då hade hon sagt åt mig att gå? 😄 Precis! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 En kompis har hittat en snygg 16-årig kille och misstänker att han är oskuld: jag rular, han kommer på tre sekunder och sen kan man skratta hela vägen hemsen får man sms om att det "var så fint" etc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 En kompis har hittat en snygg 16-årig kille och misstänker att han är oskuld: jag rular, han kommer på tre sekunder och sen kan man skratta hela vägen hemsen får man sms om att det "var så fint" etc Vänta... va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Scania Äkta Tivoli/Cirkus-lastbil... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Nämen... "0 anonyma besökare" och jag trodde inte du var här.. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Pris: 27 000:- BM Volvo 470 Bison. Renoverad motor. Mycket lite körd. XYZ-slunga. ------------------------------------------------------------------------------ Bra att ha till vintern... Mja, men jag bor i lägenhet, lite overkill att rensa trappen från snö med den där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 8 december 2005 Trådstartare Dela Postat 8 december 2005 Sån här kör jag... Jävligt jobbig att fickparkera! Man fickparkerar aldrig en sånn där... Man flyttar bilarna som står ivägen så att det inte blir några fickor 😛😳 Gonatt, btw Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Sån här kör jag... Jävligt jobbig att fickparkera! Man fickparkerar aldrig en sånn där... Man flyttar bilarna som står ivägen så att det inte blir några fickor 😛😳 Gonatt, btw 😄 God natt Viktor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Näe, nu blire godnatt för mig med... Så, god natt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 G'natt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 8 december 2005 Trådstartare Dela Postat 8 december 2005 Gonatt på er! 😳😛😄 :D 🥰 :wub: 🥰 :wub: 🥰 :wub: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 fyfan vilken jävla dag! Har inte fått vila nånting sen 6.30 😛 Är det inte plugga så är jag tvungen att köpa mat eller laga maten!! 😳 Första gången jag fått slappna av var klockan 23.30 😄 jag pallar itne mer sånthär 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Scania Var fick du den där bilden ifrån, Grahn? Det är min lastbil! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Kan ingen ge mig en kram 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Kan ingen ge mig en kram 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Kan ingen ge mig en kram 😳 Tack min mornis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Nu spelas Imogen Heap - Hide and Seek flitigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Ja ja...Gnatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Ja ja...Gnatt! God natt Pazo! Det blir säkert en bättre dag imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Morrn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Jag diggar mornels saw-slinga! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Haha! Madonnas nya album är helt brilliant! Madonna är helt jävla brilliant! Eller näe, det är kanske trots allt Stuart Price jag har att tacka. Nu måste jag lyssna på Jacques your body bara för det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 hej Linus! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 can we get together? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 9 december 2005 Dela Postat 9 december 2005 Morron Rombo! läget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts