MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 jag tittar hellre på MB imorgon/tisdag för kniven! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Okej, jag har gnällt en del idag över min hemtenta, men det är inte bara jobbigt. Stundvis är det också helt makalöst intressant. Särskilt diskussionen kring etnicitetsbegreppet. Oboy! Det är sannerligen en läskig ormgrop att själv trilla i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Rätt bra program om Lennon hela kvällen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Jag har ett öron-ont som bara hinner gå över, lyssnar på lite musik i hörlurar och BANG så är det tillbaks.. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Just nu om hans Juke-Box, innan ett program om när han gjorde Imagine och innan det var det ett program om mordet på TV4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 miss you so much boy but I was buried in the mines I found it hard to stop you found me very hard to find but now that you've made way I'd better tie together these ropes again and throw the times right back to you and all the chances that I blew Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Hej! 😳 alltid samma plinggitarr nära stränghållaren.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Pico: Låter som en annalkande neurogen hörselskada. Lyssna inte på nåt! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 (redigerat) tänk om vi alla slog ihop våra små musikaliska hjärnor! Och skrev musik tillsammans... Vad oslagbara vi hade varit då! 😳 Redigerat 8 december 2005 av Soundborn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Pico: Låter som en annalkande neurogen hörselskada. Lyssna inte på nåt! 😎 Skall jag framföra till min lärare imorgon.. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 tänk om vi alla slog ihop våra små musikaliska hjärnor! Och skrev musik tillsammans... Vad oslagbara vi hade varit då! 😳 Haha. Ja, för 1+1 blir ju 3 när det handlar om musik. Ju fler producenter desto bättre trance, eller hur brukar man säga? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 tänk om vi alla slog ihop våra små musikaliska hjärnor! Och skrev musik tillsammans... Vad oslagbara vi hade varit då! 😳 Haha. Ja, för 1+1 blir ju 3 när det handlar om musik. Ju fler producenter desto bättre trance, eller hur brukar man säga? Swedish Trance All Stars 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 tänk om vi alla slog ihop våra små musikaliska hjärnor! Och skrev musik tillsammans... Vad oslagbara vi hade varit då! 😳 Haha. Ja, för 1+1 blir ju 3 när det handlar om musik. Ju fler producenter desto bättre trance, eller hur brukar man säga? Swedish Trance All Stars 😎 Vi kan starta en längsta tråden-maratonlåt. Om någon vill meka vidare på tranceleaden jag postade imorse ( Your browser does not support the HTML5 audio tag ) så kan jag skicka över reasonfilen 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 tänk om vi alla slog ihop våra små musikaliska hjärnor! Och skrev musik tillsammans... Vad oslagbara vi hade varit då! 😳 Haha. Ja, för 1+1 blir ju 3 när det handlar om musik. Ju fler producenter desto bättre trance, eller hur brukar man säga? Nu var det ju inte direkt så jag menade 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 tänk om vi alla slog ihop våra små musikaliska hjärnor! Och skrev musik tillsammans... Vad oslagbara vi hade varit då! 😳 Haha. Ja, för 1+1 blir ju 3 när det handlar om musik. Ju fler producenter desto bättre trance, eller hur brukar man säga? Nu var det ju inte direkt så jag menade 😎 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 ok det var så 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 tänk om vi alla slog ihop våra små musikaliska hjärnor! Och skrev musik tillsammans... Vad oslagbara vi hade varit då! 😳 Haha. Ja, för 1+1 blir ju 3 när det handlar om musik. Ju fler producenter desto bättre trance, eller hur brukar man säga? Swedish Trance All Stars 🙂 Haha coolt! Ska registrera det namnet 😄 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 tänk om vi alla slog ihop våra små musikaliska hjärnor! Och skrev musik tillsammans... Vad oslagbara vi hade varit då! 😳 Haha. Ja, för 1+1 blir ju 3 när det handlar om musik. Ju fler producenter desto bättre trance, eller hur brukar man säga? Swedish Trance All Stars 😎 Haha coolt! Ska registrera det namnet 🙂 😎 Nääää! 😄 Isåfall vill jag vara med där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 😳 Finns det två trådar om huvudinstrument nu? Var är de? 🙂😄😎 swedish polka pig haha//:musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 (redigerat) tänk om vi alla slog ihop våra små musikaliska hjärnor! Och skrev musik tillsammans... Vad oslagbara vi hade varit då! 😎 Du menar samla all kompetens i samma hjärna typ? Edit: SAMLA! 😳 Redigerat 8 december 2005 av MarcusRombo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 tänk om vi alla slog ihop våra små musikaliska hjärnor! Och skrev musik tillsammans... Vad oslagbara vi hade varit då! 😳 Du menar samlat all kompetens i samma hjärna typ? Vad mycket offtopic det skulle bli i den hjärnan... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 tänk om vi alla slog ihop våra små musikaliska hjärnor! Och skrev musik tillsammans... Vad oslagbara vi hade varit då! 😳 Du menar samlat all kompetens i samma hjärna typ? Vad mycket offtopic det skulle bli i den hjärnan... 😄 😎 Leo, jag vill ha reason-filen! Jag känner det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Nu måste jag greja med annat. See you! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts