mornel Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Ah, nu känns det i alla fall som att jag har kommit en bit på vägen. Jag har nästan svarat på två av åtta frågor, och klockan har precis passerat fyra. Det trista är väl att frågorna blir svårare och svårare, men men förhoppningsvis blir jag också duktigare och duktigare för varje fråga jag svarar på så i slutändan kanske det kommer att gå rätt bra det här ändå. Men jäklar vad knivigt det är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Bättre i foten nu? 😳 Nej. Mycket lite i sådant fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Bättre i foten nu? 😳 Nej. Mycket lite i sådant fall. Jag hade gärna stannat och hjälp till, men jag måste kila nu... 😳 Ta hand om er så ses vi imorrn!! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Ojdå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 *förbereder mig* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Spännande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Can't wait... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Grahn är inte ens inne i tråden nu 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 DET HÄR ÄR ETT TOKIGT INLÄGG! ...och det här är ett tokigt spel: Polera Robert Aschbergs flint Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Blakdih klarvföst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Blakdih klarvföst Nej tack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Blakdih klarvföst Nej tack. Men dom är extra billiga idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Blakdih klarvföst Nej tack. Men dom är extra billiga idag! Dåså! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Blakdih klarvföst Nej tack. Men dom är extra billiga idag! Dåså! Ska du ha två eller sju? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 😳 Vill du också ha Pico? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 😳 Vill du också ha Pico? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 😳 Vill du också ha Pico? 😄 2 eller 7? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 2 eller 7 vad för nåt? Kebabpizzor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 2 eller 7 vad för nåt? Kebabpizzor? Äh, läs om det fina erbjudandet högre upp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Jag förväntar mig en beskrivning av Blakdih klarvföst. Är det en pizza? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Jag förväntar mig en beskrivning av Blakdih klarvföst. Är det en pizza? 😉 Precis, jag passar tills jag vet vad det är... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Sorry! Där gick erbjudandet ut.... Synd att ni inte nappade Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 Attans... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 MUSIKBYRÅN | http://svt.se/musikbyran MUSIKBYRÅN: The Knife, Sci-Fi Skane och Broken Social Scene KRÖNIKOR: 2006 tillhör Lady Sovereign SVEPET: Arctic Monkeys öppnar för Franz Ferdinand ------------------------------------------------------------------------ MUSIKBYRÅN Musikbyrån tillbringar en annorlunda konsertkväll tillsammans med Sci-Fi Skane, kollar hur en artist låter när musikkritikern får bestämma och träffar det kanadensiska popkollektivet Broken Social Scene. Dessutom hälsar vi på hos The Knife och lyssnar på duons nästa skiva. SVT2 fredag 9 december kl 21.30. Repriser i samma kanal på lördag 00:30 och tisdag 19:30. Läs om veckans program: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=32509&a=500238 Se om förra veckans program: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=32509&a=496121 KRÖNIKOR Kristin om sina möten med Lady Sovereign och Lady Sovereigns möte med Jay-Z. http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=32529&a=497843 SVEPET Punkfunkdubbel på Arenan. Slut på The Hives semester. Det goda Eldkvarn-året. Wolfgang Flur, känd från Kraftwerk. James Brennan blandar metall och techno. Hanoi Rocks nästan Electric Boys. Svenska Akademien närmar sig turnéslut. http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=32464 Du vet väl att du kan prenumerera på Svepet med RSS? Läs mer om hur här: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=2283&a=323118 Allt gott, Musikbyrån http://svt.se/musikbyran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 SVT2 fredag 9 december kl 21.30.Repriser i samma kanal på lördag 00:30 Kör de programmet i repris två timmar efter att det har tagit slut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 SVT2 fredag 9 december kl 21.30.Repriser i samma kanal på lördag 00:30 Kör de programmet i repris två timmar efter att det har tagit slut? oj, där såg du något. du vet ju hur det funkar i TV-världen, en dag slutar ju typ 2-3. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 8 december 2005 Dela Postat 8 december 2005 För övrigt kan det nog vara värt att kolla på Musikbyrån, Broken Social Scene är helt underbart bra! Tyvärr kom jag inte iväg och såg dem när de spelade i Stockholm nu igår, men jag har ju sett dem förut.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts