Gote Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Vaffan Linus! 🤪 Man redigerar inte i den här tråden! Man dubbelpostar! 😆 Denna textsnutt av Gote borde stoppas in i Spamming-HOWTO:n.. 😠
Bruce_Willis (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 hEJ! 😆 Did you bring my double espresso? And some coffee for the others?
Pico Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Förresten, var det någon som drog igång en irc-kanal? Leo drog igång en på EFnet igår som kontrast till DJHex gamla kanal. Vet inte om nån är där... Ahaja.. 😆
Gote Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Borde inte det inlägget hamnat i den här tråden? 😆
mornel Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Uuuuuh. Jävlar vad svårt det här är! Förbannade sociologihelvete. Det är sååå trååååkigt!
Pico Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Hmm... finns det ingen TV med automatisk zapp? Typ var tionde sekund så zappar den ett steg upp, eller ned? (Ett försök till att kvala in till VM i Lat!)
Gote Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Hmm... finns det ingen TV med automatisk zapp? Typ var tionde sekund så zappar den ett steg upp, eller ned? (Ett försök till att kvala in till VM i Lat!) Går det inte att tejpa fjärren? 😆
Pico Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Hmm... finns det ingen TV med automatisk zapp? Typ var tionde sekund så zappar den ett steg upp, eller ned? (Ett försök till att kvala in till VM i Lat!) Går det inte att tejpa fjärren? 😕 Mjo men då zappar den nog för fort.. Helt seriöst så tänker jag att det borde finnas någon sådan TV med ställbart intervall.
Pico Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Hmm... finns det ingen TV med automatisk zapp? Typ var tionde sekund så zappar den ett steg upp, eller ned? (Ett försök till att kvala in till VM i Lat!) Kom att tänka på det här då jag skriver om diskdefragmentering i min inlämningsuppgift... 😕
Pico Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Oh my god! Oh my god! Oh my god! Går snart om Per... 😕
Gote Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Hmm... finns det ingen TV med automatisk zapp? Typ var tionde sekund så zappar den ett steg upp, eller ned? (Ett försök till att kvala in till VM i Lat!) Går det inte att tejpa fjärren? 😕 Mjo men då zappar den nog för fort.. Helt seriöst så tänker jag att det borde finnas någon sådan TV med ställbart intervall. Med ett tv-kort i datorn borde det ju inte vara så svårt att skriva ett litet skript...
Pico Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Hmm... finns det ingen TV med automatisk zapp? Typ var tionde sekund så zappar den ett steg upp, eller ned? (Ett försök till att kvala in till VM i Lat!) Går det inte att tejpa fjärren? 😕 Mjo men då zappar den nog för fort.. Helt seriöst så tänker jag att det borde finnas någon sådan TV med ställbart intervall. Med ett tv-kort i datorn borde det ju inte vara så svårt att skriva ett litet skript... Nepp, redan tänkt så långt. Försöker minnas om det kanske rentav fanns i progget till ett USB-kort jag har liggandes...
Gote Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Oh my god! Oh my god! Oh my god!Går snart om Per... 😄 Pico 2054 Per 2054 Goat 2034 😕
Gote Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 😄 Tillbaka till litteraturen, pausen är över. Jag tolkar det här som att det är forumet som är "litteraturen" och att sociologin är "pausen"... 😕
Pico Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 😄 Tillbaka till litteraturen, pausen är över. Jag tolkar det här som att det är forumet som är "litteraturen" och att sociologin är "pausen"... 😕 Den slår ju Brott och straff med hästlängder...
Linus Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Hmm... finns det ingen TV med automatisk zapp? Typ var tionde sekund så zappar den ett steg upp, eller ned? (Ett försök till att kvala in till VM i Lat!) Går det inte att tejpa fjärren? 😕 Mjo men då zappar den nog för fort.. Helt seriöst så tänker jag att det borde finnas någon sådan TV med ställbart intervall. Med ett tv-kort i datorn borde det ju inte vara så svårt att skriva ett litet skript... Nepp, redan tänkt så långt. Försöker minnas om det kanske rentav fanns i progget till ett USB-kort jag har liggandes... Ja, jag har det redan i mitt kort. Multi channel preview - Den zappar automatiskt tills jag hittar nåt jag vill se. Då trycker jag bara en knapp och den stannar kvar på den kanalen.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Oj Grahn... du har blivit utmanad... 2 anonyma besökare! Då vet ni inte om det är jag eller han/hon som drar iväg och kokar kaffe. 😄 ...och så drog han... 😕 /hon*
Linus Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Oj Grahn... du har blivit utmanad... 2 anonyma besökare! Då vet ni inte om det är jag eller han/hon som drar iväg och kokar kaffe. 😄 ...och så drog han... 😕 /hon* 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Min fot mår inget bra. Har varit hemma hela dagen. Eller, jag menar, jag har sovit hela dagen. För att jag har ont i foten. Kan inte gå ordentligt ens! 😕
Pico Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Min fot mår inget bra. Har varit hemma hela dagen. Eller, jag menar, jag har sovit hela dagen. För att jag har ont i foten. Kan inte gå ordentligt ens! 😕 😄
Recommended Posts