Gote Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Nu ska jag sätta på kaffet och sedan ska jag åka iväg och installera programvara... 🙁 Trevligt. Hoppas kaffet är klart tills du kommer tillbaka... 🥰
Pico Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Oj Grahn... du har blivit utmanad... 2 anonyma besökare!
Linus Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Grahn, om du börjar använda e-mail istället för forumet, och skickar dessutom till folk du inte känner, så kanske du kommer med på den här listan snart...
Gote Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Grahn, om du börjar använda e-mail istället för forumet, och skickar dessutom till folk du inte känner, så kanske du kommer med på den här listan snart... 😆
Gote Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Nu ska jag sätta på kaffet och sedan ska jag åka iväg och installera programvara... 😄 Trevligt. Hoppas kaffet är klart tills du kommer tillbaka... 😆 ARGH! 😠 ...dålig svenska som sagt. 😆 Ska dricka upp kaffet före innan efter. 😆 Yrkesskada... 🤪 Jag jobbar som skribent, så jag kan inte läsa. Jag kan bara korrekturläsa...
Pico Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Nu ska jag sätta på kaffet och sedan ska jag åka iväg och installera programvara... 😄 Trevligt. Hoppas kaffet är klart tills du kommer tillbaka... 😆 ARGH! 🤪 ...dålig svenska som sagt. 😄 Ska dricka upp kaffet före innan efter. 😆 Yrkesskada... 😆 Jag jobbar som skribent, så jag kan inte läsa. Jag kan bara korrekturläsa... Hmpf... messerschmidter! 😠😛
Linus Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Nu ska jag sätta på kaffet och sedan ska jag åka iväg och installera programvara... 😄 Trevligt. Hoppas kaffet är klart tills du kommer tillbaka... 😆 ARGH! 😠 ...dålig svenska som sagt. 😆 Ska dricka upp kaffet före innan efter. 😆 Yrkesskada... 🤪 Jag jobbar som skribent, så jag kan inte läsa. Jag kan bara korrekturläsa... 😛
Gote Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Nu ska jag sätta på kaffet och sedan ska jag åka iväg och installera programvara... 😄 Trevligt. Hoppas kaffet är klart tills du kommer tillbaka... 😄 ARGH! 😠 ...dålig svenska som sagt. 😛 Ska dricka upp kaffet före innan efter. 😆 Yrkesskada... 🤪 Jag jobbar som skribent, så jag kan inte läsa. Jag kan bara korrekturläsa... 😎 Tyvärr är det sant... 🙁 Dessutom har jag spenderat för mycket tid på internet. När jag ser ett understruket ord i en bok så undrar jag vart den länken går... 😆 :lol:
Pico Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 VAFAAN JAG SKULLE JU KOKA KAFFE FÖR EN HALLTIMMA SEN! 😆 ..i kaffebryggarn. 😠 Kokar man om man använder en bryggare? 🤪
Bruce_Willis (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 VAFAAN JAG SKULLE JU KOKA KAFFE FÖR EN HALLTIMMA SEN! 😆 ..i kaffebryggarn. 😠 Get out in the kitchen and make it a double espresso!
Pico Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 VAFAAN JAG SKULLE JU KOKA KAFFE FÖR EN HALLTIMMA SEN! 😠 ..i kaffebryggarn. 🤪 Kokar man om man använder en bryggare? 😆 😆
Pico Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 (redigerat) Jag har tre timmar på mig att skriva ihop något vettigt om Defrag, användarkonton och ett valfritt systemverktyg i Win XP. Känns som att jag kan skjuta upp det en timme till. Redigerat 8 december 2005 av Pico
Gote Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 VAFAAN JAG SKULLE JU KOKA KAFFE FÖR EN HALLTIMMA SEN! 😆 ..i kaffebryggarn. 😠 Kokar man om man använder en bryggare? 🤪 Ånej! Vad har jag satt igång!?!
Gote Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Jag har tre timmar på mig att skriva ihop något vettigt om Defrag, användarkonton och ett valfritt systemverktyg i Win XP.Känns som att jag kan skjuta upp det en timme till. 😆
Pico Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 VAFAAN JAG SKULLE JU KOKA KAFFE FÖR EN HALLTIMMA SEN! 😆 ..i kaffebryggarn. 😠 Kokar man om man använder en bryggare? 🤪 Ånej! Vad har jag satt igång!?! 😆
Linus Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 (redigerat) Dessutom har jag spenderat för mycket tid på internet. När jag ser ett understruket ord i en bok så undrar jag vart den länken går... 😠😆 Hahah! Det är just därför jag inte brukar skriva understruken text i forumet, för att det är lätt att missta texten för en länk! Redigerat 8 december 2005 av Linus
Gote Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Linus överaskar med ett sällan skådat dubbelcitat! 😆
Pico Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Dessutom har jag spenderat för mycket tid på internet. När jag ser ett understruket ord i en bok så undrar jag vart den länken går... 😠😆 Hahah! Det är just därför jag inte brukar skriva understruken text i forumet, för att det är lätt att missta texten för en länk! Av ren reflex förde jag muspekaren över din text för att kolla vart den länkade...
Linus Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Linus överaskar med ett sällan skådat dubbelcitat! 😆 Citera-knappen dubbelciterade av sig själv! 😠
Gote Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Vaffan Linus! 😠 Man redigerar inte i den här tråden! Man dubbelpostar! 😆
Pico Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Vaffan Linus! 😠 Man redigerar inte i den här tråden! Man dubbelpostar! 😆 Denna textsnutt av Gote borde stoppas in i Spamming-HOWTO:n..
Bruce_Willis (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Dessutom har jag spenderat för mycket tid på internet. När jag ser ett understruket ord i en bok så undrar jag vart den länken går... 😠😆 Hahah! Det är just därför jag inte brukar skriva understruken text i forumet, för att det är lätt att missta texten för en länk! True! Here's another link just for you!
Pico Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Förresten, var det någon som drog igång en irc-kanal?
Linus Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Vaffan Linus! 😠 Man redigerar inte i den här tråden! Man dubbelpostar! 😆 🤪
Linus Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Förresten, var det någon som drog igång en irc-kanal? Leo drog igång en på EFnet igår som kontrast till DJHex gamla kanal. Vet inte om nån är där...
Recommended Posts