Tilly Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 😆 Täcket? 😳 Ja? 😳 😱 Va? 😆 😲 😱 😆 😆 😆 😆 🤪 😳 😆 Ni börjar mer och mer göra mig förvirrad 😱 😆 Nä vi gör bara ett tjusigt mönster av alla smilisar. 😆 ja precis. Ni gör mig förvirrad 😆 😱 🙁 😆 😆 😳 😕 😄 😮 😆
Pazo Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 god kväll gott folk! Yo yo whitey! Yo my brotha! Peace out yo! 😕 Fo shizzle! Watcha dizzle?
Pico Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Ok, nedräkningen är börjad. Har ätit upp broccolin och blomkålen... Gasvarning utfärdad!
Pazo Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Ok, nedräkningen är börjad.Har ätit upp broccolin och blomkålen... Gasvarning utfärdad! MÖKA!!! 🤪😕
Tilly Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Ok, nedräkningen är börjad.Har ätit upp broccolin och blomkålen... Gasvarning utfärdad! 😕 ska du inte ha lite ärtsoppa som efterrätt då? 🤪
Pico Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Ok, nedräkningen är börjad.Har ätit upp broccolin och blomkålen... Gasvarning utfärdad! 😕 ska du inte ha lite ärtsoppa som efterrätt då? 🤪 Hade inte tänkt starta ett världskrig... 😱
Pazo Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Ok, nedräkningen är börjad.Har ätit upp broccolin och blomkålen... Gasvarning utfärdad! MÖKA!!! 😱😕 🤪😱😱😱😳 HAHAH!!!! 😳😳😳
Pico Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Ok, nedräkningen är börjad.Har ätit upp broccolin och blomkålen... Gasvarning utfärdad! 😕 ska du inte ha lite ärtsoppa som efterrätt då? 🤪 Hade inte tänkt starta ett världskrig... 😱 😱 Katrinplommon är bra åxå. 😳 Mja, fast... känns fel att använda ordet "bra" än fast jag förstår vad du menar.. 😱
musik (oregistrerad) Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 ...och ni har hur mycket tid som helst?? 😕 :musik Ser ni inte på matchen? Jag är bara två plus ett sketna mål ifrån nu.
musik (oregistrerad) Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 En gammel Toto-låt Shuffle...det är en rätt skön rytm...lyssna på R Bachmans "Lost in the shuffle" på Survivor-albumet. Gosh!! 😕 :musik
Pazo Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 (redigerat) Vilken smili Frenzy jag har över msn 😕 Redigerat 7 december 2005 av Pazo
musik (oregistrerad) Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Och vem är Bone? Tony Bellamy från Redbone som bildat ny grupp? Goddag! Adjö! 😕
Pazo Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 (redigerat) ALCAZAR - CRYING AT THE DISCOTEQUE 😕 Redigerat 7 december 2005 av Pazo
mornel Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Nu försöker jag göra musik men det går åt helvete som vanlig 😕
Pazo Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Nu försöker jag göra musik men det går åt helvete som vanlig 🤪 Trance? 😕
mornel Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Nu försöker jag göra musik men det går åt helvete som vanlig 🤪 Trance? 😕 Ja, men jag slängde det nu. Det blev inget. Jag hade början på en slinga sen gav jag upp. Jag har ingen inspiration.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Plugg om en kvart 🤪 Töntigt! 😕 töntigare att skita i det överhuvudtaget. 😱 On point my friend! 😱 Aj min fot 😱
Pazo Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Nu försöker jag göra musik men det går åt helvete som vanlig 😱 Trance? 😕 Ja, men jag slängde det nu. Det blev inget. Jag hade början på en slinga sen gav jag upp. Jag har ingen inspiration. okey 🤪
mornel Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Uh, jag mår illa. Jag ska nog gå och lägga mig nu.
Recommended Posts