Pazo Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 TJA ALLA DINGLERS? VAD GÖR NI? 😏 Hugaligen! jag ska plugga nu! 🙂
Pico Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Skulle dräpa för en flottdrypande ostig pizza nu... Istället får det bli någon soppa på broccoli, blomkål, morötter och potatis.. 🙂
Pico Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Hmm... inge Lost ikväll? "Tid: 2100 - 2200 ShowView | 1053465 | Titel: Vild sex - Imdb Övrigt: Libido. Sex sker alltid av en anledning. För vissa djur är det för att säkerställa artens fortlevnad, för andra ett rent nöje. En stor libido, sexualdrift, gör vissa djur till mobbare och andra till sexuella atleter på hög nivå."
Pico Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Lillelördag, så det blev en (2?) Oban... Nu jäklar saru något Per... och just Oban har jag hemma. 🙂
Pazo Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 ska faktiskt skit i att räkna och istället Koncentrera mig påa tt lära mig teorin bakom det jag inte kan så bra...
Pico Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Skulle dräpa för en flottdrypande ostig pizza nu... Istället får det bli någon soppa på broccoli, blomkål, morötter och potatis.. 🙂 Men fyfan...................................va gott. 😏 Antar att det var pizzan du tänkte på? 😉
mornel Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Hmm... inge Lost ikväll? Jag tror att TV4 har säsongsuppehåll. Amerikanerna har ofta uppehåll mitt i säsongerna, och ska man ligga nära den amerikanska utgivningen blir man tvungen att rätta sig efter deras system. Senaste Lostavsnittet gick i Onsdags i USA, för en vecka sedan alltså, och nästa kommer inte förrän 6e Januari.
Pazo Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Skulle dräpa för en flottdrypande ostig pizza nu... Istället får det bli någon soppa på broccoli, blomkål, morötter och potatis.. 😏 Men fyfan...................................va gott. 😉 Jag behöver bara ringa ett nummer snacka lite. så kommer en pizza till mig om 30-40 minuter 🙂
Pico Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Hmm... inge Lost ikväll? Jag tror att TV4 har säsongsuppehåll. Amerikanerna har ofta uppehåll mitt i säsongerna, och ska man ligga nära den amerikanska utgivningen blir man tvungen att rätta sig efter deras system. Senaste Lostavsnittet gick i Onsdags i USA, för en vecka sedan alltså, och nästa kommer inte förrän 6e Januari. 🙂
Pazo Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Kul att plugga! Vars ska du Grahn? 😏 Ingenstans? 😉 okey. 🙂 bara du inte åker till Säffle eller Gnarp...
Pico Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Skulle dräpa för en flottdrypande ostig pizza nu... Istället får det bli någon soppa på broccoli, blomkål, morötter och potatis.. 😏 Men fyfan...................................va gott. 😄 Jag behöver bara ringa ett nummer snacka lite. så kommer en pizza till mig om 30-40 minuter 🙂 Hmm... fri utkörning vid beställning av 4 pizzor. Men jag var inte riktigt SÅ hungrig... 😉
mornel Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Uh, här är man borta från datorn fyra timmar och rss-läsaren visar på 28 olästa poster. Suck. Förbannade it-samhälle; inte en lugn stund!
Pico Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Uh, här är man borta från datorn fyra timmar och rss-läsaren visar på 28 olästa poster. Suck. Förbannade it-samhälle; inte en lugn stund! 🙂
mornel Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Höhö. http://packetstormsecurity.org/0512-exploi...er-overflow.txt
Pazo Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Skulle dräpa för en flottdrypande ostig pizza nu... Istället får det bli någon soppa på broccoli, blomkål, morötter och potatis.. 😏 Men fyfan...................................va gott. 😄 Jag behöver bara ringa ett nummer snacka lite. så kommer en pizza till mig om 30-40 minuter 🙂 Hmm... fri utkörning vid beställning av 4 pizzor. Men jag var inte riktigt SÅ hungrig... 😉 meh! 20 spänn är de ju värt!
Pico Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Fan, broccoli och blomkål. Täcket kommer fladdra hela natten..
Pico Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Skulle dräpa för en flottdrypande ostig pizza nu... Istället får det bli någon soppa på broccoli, blomkål, morötter och potatis.. 😏 Men fyfan...................................va gott. 🙂 Jag behöver bara ringa ett nummer snacka lite. så kommer en pizza till mig om 30-40 minuter 🙂 Hmm... fri utkörning vid beställning av 4 pizzor. Men jag var inte riktigt SÅ hungrig... 😄 Du kan skicka över 2 st till mig. 😄 Alright! 😉
mornel Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Imorgon får jag min hemtenta. Jag börjar bli nervös. Nio frågor, jag har elva dagar på mig att svara. Jag har inte läst en sida i någon av mina böcker 🙂
Tilly Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 god kväll gott folk! Yo yo whitey! Yo my brotha! Peace out yo! 🙂
Tilly Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 😆 Täcket? 😱 Ja? 😳 😳 Va? 😆 😳 😱 😆 😲 😳 😆 😕 😱 😱 Ni börjar mer och mer göra mig förvirrad 🤪 😆
Pico Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 😆 Täcket? 😱 Ja? 😳 😳 Va? 😆 😳 😱 😆 😆 😳 😆 😕 😱 😲 Ni börjar mer och mer göra mig förvirrad 🤪 😆 Vad synd, hade hoppats att du skulle kunna reda ut vad i helskotta det är jag och Grahn snackar om? 😱
Recommended Posts