mornel Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Det vart vist far på din gallup tillslut 😉 Ja, är det inte härligt? Tack för hjälpen! 🙂
Tilly Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Nice Mornel! Ska joina så fort jag kommer hem från jobbet! 😉
mornel Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Nice Mornel! Ska joina så fort jag kommer hem från jobbet! 😎 Då är nog inte jag hemma längre 😄
Tilly Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Nice Mornel! Ska joina så fort jag kommer hem från jobbet! 😎 Då är nog inte jag hemma längre 😎 😄 Jag har för mig att det finns webbaserade Irc klienter. Sitter på google nu å letar, i värsta fall får jag dra ner en på datorn här på jobbet 🙂
Gote Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 GISSA OM JAG HAR CAPSLOCK PÅ NU? Nej? 😄 Jo! 😎 Attans! Jag är så dålig på sånt!! 😎
Gote Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 GISSA OM JAG HAR CAPSLOCK PÅ NU? Nej? 😎 Jo! 🙂 Attans! Jag är så dålig på sånt!! 🙂 🙂 Men du slapp första priset. Det var en hundskit av en skithund på posten. 😄 Har de skithundar på posten? 😎
mornel Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 GISSA OM JAG HAR CAPSLOCK PÅ NU? Nej? 😎 Jo! 🙂 Attans! Jag är så dålig på sånt!! 🙂 🙂 Men du slapp första priset. Det var en hundskit av en skithund på posten. 😄 Det går isrället till Soundborn, grattis! 😎 (vad har du för adress?) Hahaha.
Gote Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 GISSA OM JAG HAR CAPSLOCK PÅ NU? Nej? 😎 Jo! 🙂 Attans! Jag är så dålig på sånt!! 🙂 🙂 Men du slapp första priset. Det var en hundskit av en skithund på posten. 😄 Har de skithundar på posten? 😎 Hur defingerar du posten? Posten definieras väl av sin kassa service? *host* Eh, ok, förlåt...
Tilly Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Du skickar du det till Soundborn Mohammed Duärdumvägen 32 11337 sugochsvälj Se till att det är riktigt bra inslaget! Enligt mornel så stjäl postsnubbarna en del viktig post 😄
mornel Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Skulle hämta ut pengar från företaget jag jobbade pås postgirokonto och ringde upp posten för att fråga vad jag behövde ha med mig i form av legitimation etc. -Är du företagstecknaren? -Nej, men jag kan ta med hans legitimation -Det går inte, du måste ha tecknat företaget för att få hämta ut pengar -Men jag har hämtat ut pengar från det här postgirokontot tidigare -Det spelar ingen roll, du måste ha tecknat företaget Jag lägger på luren, ringer igen och får prata med någon annan på posten. Samma scenario upprepar sig tills postentanten plötsligt säger -Däremot kan du ju gå som kurir och hämta ut pengarna -Eh, jaha, vad innebär det? -Då måste du ha med dig din legitimation, företagsbeviset och företagstecknarens leg -Men det var ju det jag frågade om jag kunde göra för tre minuter sedan..? -Ja, men du sa inte att du skulle gå som kurir -Vad fan menar du? -Ja, om du hade sagt kurir hade jag förståt vad du menade -Men jag sa ju att jag ville hämta ut pengar och kunde ta med mig företagstecknarens legitimation och... -Ja, men du sa inte kurir! Suck. Jävla idioter.
mornel Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Du skickar du det till Soundborn Mohammed Duärdumvägen 32 11337 sugochsvälj Se till att det är riktigt bra inslaget! Enligt mornel så stjäl postsnubbarna en del viktig post 😄 Jag trodde att alla postnummer som börjar på ett var i Stockholmsområdet? Jag känner inte igen orten.
mornel Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Det är konstigt igentligen att man förvånas över hur ofta man förvånas! 😄 Ja, det är mycket förvånande.
Gote Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Skulle hämta ut pengar från företaget jag jobbade pås postgirokonto och ringde upp posten för att fråga vad jag behövde ha med mig i form av legitimation etc. -Är du företagstecknaren? -Nej, men jag kan ta med hans legitimation -Det går inte, du måste ha tecknat företaget för att få hämta ut pengar -Men jag har hämtat ut pengar från det här postgirokontot tidigare -Det spelar ingen roll, du måste ha tecknat företaget Jag lägger på luren, ringer igen och får prata med någon annan på posten. Samma scenario upprepar sig tills postentanten plötsligt säger -Däremot kan du ju gå som kurir och hämta ut pengarna -Eh, jaha, vad innebär det? -Då måste du ha med dig din legitimation, företagsbeviset och företagstecknarens leg -Men det var ju det jag frågade om jag kunde göra för tre minuter sedan..? -Ja, men du sa inte att du skulle gå som kurir -Vad fan menar du? -Ja, om du hade sagt kurir hade jag förståt vad du menade -Men jag sa ju att jag ville hämta ut pengar och kunde ta med mig företagstecknarens legitimation och... -Ja, men du sa inte kurir! Suck. Jävla idioter. 😎😄
mornel Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Du skickar du det till Soundborn Mohammed Duärdumvägen 32 11337 sugochsvälj Se till att det är riktigt bra inslaget! Enligt mornel så stjäl postsnubbarna en del viktig post 😄 Jag trodde att alla postnummer som börjar på ett var i Stockholmsområdet? Jag känner inte igen orten. Borde ju vara någon stans vid Malmskilnadsgatan va? 😎 Karlbergsvägen/Torsgatan
Recommended Posts