mornel Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 🙂 Fick du något gjort på låten igår? 🙂 Hrm, nä. Jag satt och mekade en lång stund, gjorde en kort slinga, insåg att den var dålig, försökte lägga på ett rhodespiano, det gick åt helvete. Det slutade med att jag satte mig och spelade Tony Hawk istället 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 🙁 Fick du något gjort på låten igår? 🙂 Hrm, nä. Jag satt och mekade en lång stund, gjorde en kort slinga, insåg att den var dålig, försökte lägga på ett rhodespiano, det gick åt helvete. Det slutade med att jag satte mig och spelade Tony Hawk istället 🙂 🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Tjenare Rombo älsklingen! Läget? 🙂 trött. och sånt. själv? Jao jag lite trött och det oxå. Huvaligen. Inte kul alls. 🙂🙂 näe fan. måste in till city och köpa snus snart också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 96 inlägg kvar! Nästan iaf! 🙂 Det skall bli intressant att se vem som plockar det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 En idé: Marcus, allvarligt, om du inte satt vid Forumet hela tiden skulle du orka med skolan? 🙂 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 🙂 Fick du något gjort på låten igår? 🙂 Hrm, nä. Jag satt och mekade en lång stund, gjorde en kort slinga, insåg att den var dålig, försökte lägga på ett rhodespiano, det gick åt helvete. Det slutade med att jag satte mig och spelade Tony Hawk istället 🙂 🙂 Hur gick det då? 🙂 Jag klarade en bana! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 En idé: Marcus, allvarligt, om du inte satt vid Forumet hela tiden skulle du orka med skolan? 🙂 :musik Dom hänger inte ihop, nej 🙂 Igår stängde jag av datorn innan 9! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 96 inlägg kvar! Nästan iaf! 🙂 Det skall bli intressant att se vem som plockar det. Lovar att det blir kul om någon "utifrån" gör det! 🙂 Jag hatar det! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Spänningen är olidlig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Spänningen är olidlig. Jag lider! Ja mä Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Spänningen är olidlig. Jag lider! Ja mä Jag också! Och jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Spänningen är olidlig. Jag lider! Ja mä Jag också! Och jag! Gör du? Självklart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 74 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 3 sidor, en chokladboll och 12 köttbullar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Hnn Börjar bli sgen på en Pizza! Jag med, fast jag har inga pengar 😄 Kanske skulle ta en pissa i frysen istället? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Hnn Börjar bli sgen på en Pizza! Smarrigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Hnn Börjar bli sgen på en Pizza! Jag med, fast jag har inga pengar 😄 Kanske skulle ta en pissa i frysen istället? Frysern heter det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Hnn Börjar bli sgen på en Pizza! Jag med, fast jag har inga pengar 😛 Kanske skulle ta en pissa i frysen istället? Frysern heter det! just det ja 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Hnn Börjar bli sgen på en Pizza! Jag med, fast jag har inga pengar 😛 Kanske skulle ta en pissa i frysen istället? Får väll be någon lägga en åt dig! 😄 Ew, äckli! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 fast jag fattar inte det roliga 😄 eller alltså, såååå kul är det väl inte? eller? vadå? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 fast jag fattar inte det roliga 😄 eller alltså, såååå kul är det väl inte? eller? vadå? 😛 Vad är inte så kul? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 fast jag fattar inte det roliga 😄 eller alltså, såååå kul är det väl inte? eller? vadå? 😛 Vad är inte så kul? vi har pissa i frysern 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 fast jag fattar inte det roliga 😄 eller alltså, såååå kul är det väl inte? eller? vadå? 😛 Vad är inte så kul? vi har pissa i frysern 😲 Det är sjukt kul ju. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 seriöst, vad är det som är sådär jättekul? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Apropå stavfel: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Det kanske beror på att jag är lite trött nu? Minns inte om jag garvade förut... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Apropå stavfel: 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Oj oj! Vi är inne på sida 666 nu. Läskigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 Får inga svar på de trådar jag postar nu för tiden! 😄 😛 Inte jag heller! 😲 Inte jag heller! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 12 oktober 2005 Dela Postat 12 oktober 2005 FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! Detvar sidan 666 jag var ute efter och inte in lägg 20 000! 😄😛😲🙂🙂 Nu luras du. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts