mornel Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Ni suger på att spamma just nu! Sorry mornel, jag fick ett liv... Oj, om du får ett extraliv kan du väl PM:a det till mig?
Linus Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Ni suger på att spamma just nu! Sorry mornel, jag fick ett liv... Oj, om du får ett extraliv kan du väl PM:a det till mig? Blir det Game over ofta?
Tilly Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Vet ni vad vi gör? Vi startar en mIRC kanal? En studio kanal?
Gote Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Ni suger på att spamma just nu! Sorry mornel, jag fick ett liv... Oj, om du får ett extraliv kan du väl PM:a det till mig? Jag lovar! Om jag får nåt över...
Tilly Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 😄 Fan! 😮 Jag skall tydligen ha inflytningsfest.............det hadde jag ingen aning om........ 🙂😉 Är vi också bjudna? 😄
Gote Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 😄 Fan! 😄 Jag skall tydligen ha inflytningsfest.............det hadde jag ingen aning om........ 🙂😉 Överaskningsfester är alltid det bästa! Framför allt när det är värden som blir överaskad! 😮
mornel Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Vet ni vad vi gör? Vi startar en mIRC kanal? En studio kanal? Jag är på.
Linus Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Vet ni vad vi gör? Vi startar en mIRC kanal? En studio kanal? https://www.studio.se/index.php?showtopic=6837 Den chatten är onödig och död 😉
Tilly Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Vet ni vad vi gör? Vi startar en mIRC kanal? En studio kanal? Vad är det? 😉 mIRC är ett slags chat program!
Gote Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Jag har inget att inlägga! Skaffa gurka! Är den bättre än MS Ketchup? Jag har Ketchup 97 installerad i kylen därhemma och den funkar inget vidare... 😉
Tilly Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Vet ni vad vi gör? Vi startar en mIRC kanal? En studio kanal? https://www.studio.se/index.php?showtopic=6837 Den chatten är onödig och död 😉 Ah 😄 Det var som fan. Vi startar en ny 🙂
Gote Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Vet ni vad vi gör? Vi startar en mIRC kanal? En studio kanal? Vilken bra idé! 🙂 Då skulle man kunna slänga käft med lite forumfolk bara på skoj.. Eh... 😉
mornel Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 IRC är som längsta tråden fast utan flood control 😉
Tilly Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 ja fan. Det verkar ju vara en jävla go stämning i just denna tråden. Skulle vara kul att tjöta lite "live" med er 😉 Man kan ju ha det som ett alternativ? Folk som vill kan ju joina, och dom som inte vill behöver inte vara där 🙂
mornel Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 😮 Fan! 😄 Jag skall tydligen ha inflytningsfest.............det hadde jag ingen aning om........ 😄 🙂 Är vi också bjudna? 😄 Kan ni ta er hit så. 🙂 Och om ni är över arton förstoss. 😉 Örebro, det kan ju inte vara hur jobbigt som helst att åka dit.. 😄
Linus Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 IRC är som längsta tråden fast utan flood control 🙂 😉
Gote Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Jag har inget att inlägga! Skaffa gurka! Min gurka vill jag INTE lägga in. Det hänger väl väldigt mycket på förpackningen?
mornel Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 IRC är som längsta tråden fast utan flood control 🙂 Jo men då dör ju denna tråd om alla går övar dit! 😉😄 Nej då, ingen risk.
Tilly Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 IRC är som längsta tråden fast utan flood control 😄 Jo men då dör ju denna tråd om alla går övar dit! 😉😮 Ingenting ska dö! Det är inte som vårt sexliv utan vi får hålla båda sakerna igång samtidigt och inte bara bry sig om det ena! 🙂
Gote Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 IRC är som längsta tråden fast utan flood control 😮 Jo men då dör ju denna tråd om alla går övar dit! 🙂😄 Ingenting ska dö! Det är inte som vårt sexliv utan vi får hålla båda sakerna igång samtidigt och inte bara bry sig om det ena! 😄 Du menar mer som en trekant? 😉
Tilly Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 IRC är som längsta tråden fast utan flood control 😄 Jo men då dör ju denna tråd om alla går övar dit! 🙂😄 Ingenting ska dö! Det är inte som vårt sexliv utan vi får hålla båda sakerna igång samtidigt och inte bara bry sig om det ena! 😄 Du menar mer som en trekant? 😉 Bra försök Gote! 😮
Gote Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 (redigerat) 😉 Erik: Om 88000 sidor är vi här: Redigerat 7 december 2005 av Gote
Recommended Posts