Gote Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Jaja, på 31 år har vi nog allihop tid att flytta norr om Östersund. Nja, jag köper inte riktigt ditt resonemang. Jag har haft 33 år på mig och inte lyckats än... 🥰
Pellesnusk Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Jepp, sällan står termosen tom! Härligt! Jag tar det svart utan socker! 🥰
mornel Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Jaja, på 31 år har vi nog allihop tid att flytta norr om Östersund. Nja, jag köper inte riktigt ditt resonemang. Jag har haft 33 år på mig och inte lyckats än... 🙂 Jo! det blir jobbigt för dem som måste flytta söder ut för att kunna flytta norrut senare........ 🥰 Det hinner man på 31 år, jag lovar.
Pico Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 (redigerat) Jaja, på 31 år har vi nog allihop tid att flytta norr om Östersund. Nja, jag köper inte riktigt ditt resonemang. Jag har haft 33 år på mig och inte lyckats än... 🙂 Jo! det blir jobbigt för dem som måste flytta söder ut för att kunna flytta norrut senare........ 🥰 Det är bara att flytta tillräckligt långt norrut så har man hux flux flyttat söderut.. 😆 Redigerat 7 december 2005 av Pico
Gote Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 I långfilmen Armageddon skickas ett team upp i rymden för att borra hål i en asteroid och placera en sprängladdning i den. Har du sett ”Armageddon”? – Ja, det har jag gjort. Men att göra som de gjorde är nog inget alternativ, säger Claes-Ingvar Lagerkvist. 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆 😆 Dessutom blir det nog svårt att få med Bruce Willis i projektet... 🙂 🥰😆 Någon mer än jag som ser att Bruce Willis läser den här tråden nu?!?! 😮😮😮
Pico Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 I långfilmen Armageddon skickas ett team upp i rymden för att borra hål i en asteroid och placera en sprängladdning i den. Har du sett ”Armageddon”? – Ja, det har jag gjort. Men att göra som de gjorde är nog inget alternativ, säger Claes-Ingvar Lagerkvist. 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆 😆 Dessutom blir det nog svårt att få med Bruce Willis i projektet... 🙂 🥰😆 Någon mer än jag som ser att Bruce Willis läser den här tråden nu?!?! 😮😮😮 hahah 😮😮😮
Bruce_Willis (oregistrerad) Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 I långfilmen Armageddon skickas ett team upp i rymden för att borra hål i en asteroid och placera en sprängladdning i den. Har du sett ”Armageddon”? – Ja, det har jag gjort. Men att göra som de gjorde är nog inget alternativ, säger Claes-Ingvar Lagerkvist. 🙂😆😆😆😆😆😆😆😆😆 😆 Dessutom blir det nog svårt att få med Bruce Willis i projektet... 🥰 I'm in! Should I take care of it?
Pico Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 I långfilmen Armageddon skickas ett team upp i rymden för att borra hål i en asteroid och placera en sprängladdning i den. Har du sett ”Armageddon”? – Ja, det har jag gjort. Men att göra som de gjorde är nog inget alternativ, säger Claes-Ingvar Lagerkvist. 🙂😆😆😆😆😆😆😆😆😆 😆 Dessutom blir det nog svårt att få med Bruce Willis i projektet... 🥰 I'm in! Should I take care of it? Din dotter i filmen kan krascha hos mig medans... 😆
Gote Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 I långfilmen Armageddon skickas ett team upp i rymden för att borra hål i en asteroid och placera en sprängladdning i den. Har du sett ”Armageddon”? – Ja, det har jag gjort. Men att göra som de gjorde är nog inget alternativ, säger Claes-Ingvar Lagerkvist. 🙂😆😆😆😆😆😆😆😆😆 😆 Dessutom blir det nog svårt att få med Bruce Willis i projektet... 🥰 I'm in! Should I take care of it? Yes please! But I'm eloping with Liv Taylor... 😆
Bruce_Willis (oregistrerad) Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Så vem av er lirare är det som är Bruce Willis? 🥰 I guess that would be me.
mornel Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Så vem av er lirare är det som är Bruce Willis? 🥰 I guess that would be me. 🙂
Pellesnusk Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Näpp, nu skall jag göra annat en stund... herrå! Men jag fickju inget kaffe!! 🥰 Men å andra sidan fick jag en vicks halstablett med koffein av en kollega 🙂
Gote Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Så vem av er lirare är det som är Bruce Willis? 🥰 I guess that would be me. 😆 😆 14. Du får endast ha ett konto. 🙂
Gote Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Näpp, nu skall jag göra annat en stund... herrå! Men jag fickju inget kaffe!! 🙂 Men å andra sidan fick jag en vicks halstablett med kokain av en kollega 😆 😆😆🥰
Pico Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Näpp, nu skall jag göra annat en stund... herrå! Men jag fickju inget kaffe!! 🥰 Men å andra sidan fick jag en vicks halstablett med koffein av en kollega 🙂 AHh filåt... coming right up. Via e-mail, ICQ, FTP, HTTP, DCC, DC, Kazaa osv osv?
Pellesnusk Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Näpp, nu skall jag göra annat en stund... herrå! Men jag fickju inget kaffe!! 🙂 Men å andra sidan fick jag en vicks halstablett med kokain av en kollega 😆 😆😆🥰
Pellesnusk Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Näpp, nu skall jag göra annat en stund... herrå! Men jag fickju inget kaffe!! 🥰 Men å andra sidan fick jag en vicks halstablett med koffein av en kollega 🙂 AHh filåt... coming right up. Via e-mail, ICQ, FTP, HTTP, DCC, DC, Kazaa osv osv? Kan du inte bara skicka en termos på posten?
Tilly Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Fan vad jag känner mig spelsugen! Vill bara hem och spela spel!
mornel Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Fan vad jag känner mig spelsugen! Vill bara hem och spela spel! Fia med knuff?
Gote Postat 7 december 2005 Postat 7 december 2005 Ni suger på att spamma just nu! Sorry mornel, jag fick ett liv...
Recommended Posts