mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 FAN! Nu vart jag sugen på att köpa ett litet orkester VSTI också! 😕 Jag är sugen på kaffe... mycket billigare! Jo men jag har son kofeinkick nu att jag nästan inte står ut med att vara i samma rum som mig själv! 😱 Du får be din son att gå in i ett annat rum 😛 😲 ! Äh, sorry, uselt skämt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Jag börjar bli lite sugen på äggmackor. med ansjovis? 😱 (hur stavas) Nä, jag äter inte ansjovis. Nej det är klart, man skall ju bli inteligent av fisk, så det är nog bäst att låta bli att äta det. 😕 Det sägs att man ser bra av morötter också. Med tanke på hur mycket morötter jag har ätit borde jag kunna slänga mina glasögon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Vad duktiga ni är! Jag gick på lunch och missade två sidor... 😕 Ja, Gote och jag jobbar skift i den här tråden 😱 Nu är Gote tillbaka, så då kan jag gå på lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Jag börjar bli lite sugen på äggmackor. med ansjovis? 😱 (hur stavas) Nä, jag äter inte ansjovis. Nej det är klart, man skall ju bli inteligent av fisk, så det är nog bäst att låta bli att äta det. 😕 Det sägs att man ser bra av morötter också. Med tanke på hur mycket morötter jag har ätit borde jag kunna slänga mina glasögon. Det är väl mörkerseendet som förbättras? Inte synen i allmänhet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Vad duktiga ni är! Jag gick på lunch och missade två sidor... 😕 Ja, Gote och jag jobbar skift i den här tråden 😲 Nu är Gote tillbaka, så då kan jag gå på lunch. Jag tar befälet! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Jag börjar bli lite sugen på äggmackor. med ansjovis? 😲 (hur stavas) Nä, jag äter inte ansjovis. Nej det är klart, man skall ju bli inteligent av fisk, så det är nog bäst att låta bli att äta det. 😕 Det sägs att man ser bra av morötter också. Med tanke på hur mycket morötter jag har ätit borde jag kunna slänga mina glasögon. Det är väl mörkerseendet som förbättras? Inte synen i allmänhet. Jopp! Men mörkerseende är väll en del av synen? Men det beror ju på hur man ser det. 😱 Jepp, karoten för mörkerseendet... Hur många katter äter morötter dock? Jäkla fyrbenta super-ninjas... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Aha, är det bara mörkerseendet? *släcker lampan* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Aha, är det bara mörkerseendet? *släcker lampan* 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Vad duktiga ni är! Jag gick på lunch och missade två sidor... 😱 Ja, Gote och jag jobbar skift i den här tråden 😛 Nu är Gote tillbaka, så då kan jag gå på lunch. Jag tar befälet! 😲 10/4 2,5? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Aha, är det bara mörkerseendet? *släcker lampan* 😕 😱😲 Jag ser också bättre ut i mörker! 😛 Höhö. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Aha, är det bara mörkerseendet? *släcker lampan* 😕 😱😲 Jag ser också bättre ut i mörker! 🙂 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Tiddelipom! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Tiddelipom! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Nu ska jag koka två ägg och ta fram en bit bröd ur frysen. Som tur är köpte jag igår även Yoggi Kanel/Äpple. Riktigt smarrig yoghurt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Nu ska jag koka två ägg och ta fram en bit bröd ur frysen. Som tur är köpte jag igår även Yoggi Kanel/Äpple. Riktigt smarrig yoghurt! Måste prova den. Mamma brugar göra en äppel och canel marmelad som är tokgod på rostattbröd. Åh, det låter hur gott som helst. Be henne skicka en burk till mig också om hon gör en ny laddning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Jaja, på 31 år har vi nog allihop tid att flytta norr om Östersund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pellesnusk Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Fan vad alla verkar ha lite att göra 😕 Om man har massor med viktigt att göra, men inte orkar, är det okej att hänga här ett tag istället? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 I långfilmen Armageddon skickas ett team upp i rymden för att borra hål i en asteroid och placera en sprängladdning i den. Har du sett ”Armageddon”? – Ja, det har jag gjort. Men att göra som de gjorde är nog inget alternativ, säger Claes-Ingvar Lagerkvist. 😕😱😲😛🙂😆😆😆😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Om man har massor med viktigt att göra, men inte orkar, är det okej att hänga här ett tag istället? Välkommen, du är i gott sällskap. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Nu ska jag koka två ägg och ta fram en bit bröd ur frysen. Som tur är köpte jag igår även Yoggi Kanel/Äpple. Riktigt smarrig yoghurt! Måste prova den. Mamma brugar göra en äppel och canel marmelad som är tokgod på rostattbröd. Åh, det låter hur gott som helst. Be henne skicka en burk till mig också om hon gör en ny laddning! Kan ju ta med mig en nästa gång jag åker till Värmdö! 🙂 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 I långfilmen Armageddon skickas ett team upp i rymden för att borra hål i en asteroid och placera en sprängladdning i den. Har du sett ”Armageddon”? – Ja, det har jag gjort. Men att göra som de gjorde är nog inget alternativ, säger Claes-Ingvar Lagerkvist. 🙂😆😆😆😆😆😆😆😆😆 😆 Dessutom blir det nog svårt att få med Bruce Willis i projektet... 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Jaja, på 31 år har vi nog allihop tid att flytta norr om Östersund. Men great.... Du Grahn, det är dags att börja pinka in reviret! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pellesnusk Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 😆 Självklart! hej och välkommen hit! 🥰😆 Hmmm det verkar inte finns något fält med "hängde på forumet" på min tidsrapport ..... 🙂 Får väl ljuga som vanligt då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Jaja, på 31 år har vi nog allihop tid att flytta norr om Östersund. Men great.... Du Grahn, det är dags att börja pinka in reviret! 🥰 🙂 Pico, Grahn, ni ordnar väl med lite plats till mig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 (redigerat) Jaja, på 31 år har vi nog allihop tid att flytta norr om Östersund. Men great.... Du Grahn, det är dags att börja pinka in reviret! 🥰 🙂 Pico, Grahn, ni ordnar väl med lite plats till mig? *gnuggar händerna* Förrådsutrymme, sparsamt inrett. Vita väggar, egen ingång. 42000:- / månad. Redigerat 7 december 2005 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 😆 Självklart! hej och välkommen hit! 🥰 😆 Hmmm det verkar inte finns något fält med "hängde på forumet" på min tidsrapport ..... 🙂 Får väl ljuga som vanligt då! Jafan, gör som alla andra... 😆 Välkommen hit! Det brukar finnas kaffe i Picos termos. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 😆 Självklart! hej och välkommen hit! 🥰 😆 Hmmm det verkar inte finns något fält med "hängde på forumet" på min tidsrapport ..... 🙂 Får väl ljuga som vanligt då! Jafan, gör som alla andra... 😆 Välkommen hit! Det brukar finnas kaffe i Picos termos. Jepp, sällan står termosen tom! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Varför fick jag den här i huvudet nu då? 🥰 https://www.studio.se/index.php?showtopic=18060 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts