Tilly Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 (redigerat) hahahah 😕 Vill du läsa något Erotiskt så ska du gå tillbaka några sidor och se vad jag skrev om kaffet 🙂 Redigerat 7 december 2005 av Soundborn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Varför är tjejer ett sånt mysterium? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Hej Jan! YO! 😎 Fast Janne brukar jag kallas! 🙂 Okej då, Janne! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Varför är tjejer ett sånt mysterium? Det kan ha något med äpplet och den där ormen att göra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Hoho! "W800-communityn" på nätet är helt galen... Det finns folk som varje vecka lägger ut LOST-avsnitt i mobilvideoformat 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Varför är tjejer ett sånt mysterium? Därför att vi killar är så skumma! 😎 jag är inte skum 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Äntligen är vi ensamma Gote! 😎 🙂 🥰 Ska vi andra gå eller? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Hoho! "W800-communityn" på nätet är helt galen... Det finns folk som varje vecka lägger ut LOST-avsnitt i mobilvideoformat 😎 Haha, wtf. Vem vill kolla på tv på en tvåtumsskärm? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Hoho! Här ska vi ha musikvideor i MP4/AAC 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Varför är tjejer ett sånt mysterium? Därför att vi killar är så skumma! 😎 jag är inte skum 🙂 Fråga tjeerna så får du höra! 🥰 Jag är inte heller skumm! 😎 ScummVM? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Varför är tjejer ett sånt mysterium? Därför att vi killar är så skumma! 😎 jag är inte skum 🙂 Fråga tjeerna så får du höra! 😄 Jag är inte heller skumm! 😎 ScummVM? 🥰 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Hoho! "W800-communityn" på nätet är helt galen... Det finns folk som varje vecka lägger ut LOST-avsnitt i mobilvideoformat 😎 Haha, wtf. Vem vill kolla på tv på en tvåtumsskärm? Det handlar inte om att vilja, det handlar om att kunna... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 http://www.prylfeber.se/2005/12/blowfly_flygand.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Hoho! "W800-communityn" på nätet är helt galen... Det finns folk som varje vecka lägger ut LOST-avsnitt i mobilvideoformat 😎 Haha, wtf. Vem vill kolla på tv på en tvåtumsskärm? <-- geekvarning Ja, jag kollade på film på tåget hem igår 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Hoho! "W800-communityn" på nätet är helt galen... Det finns folk som varje vecka lägger ut LOST-avsnitt i mobilvideoformat 😎 Haha, wtf. Vem vill kolla på tv på en tvåtumsskärm? <-- geekvarning Ja, jag kollade på film på tåget hem igår 😎 Hade jag möjligheten att göra det under en buss/tågresa eller liknande så hade jag också gjort det... lite geek är man kanske, men film, även om i mindre bra kvalité är ju kanon! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Hoho! "W800-communityn" på nätet är helt galen... Det finns folk som varje vecka lägger ut LOST-avsnitt i mobilvideoformat 😎 Haha, wtf. Vem vill kolla på tv på en tvåtumsskärm? <-- geekvarning Ja, jag kollade på film på tåget hem igår 😎 Vad såg du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 http://www.prylfeber.se/2005/12/blowfly_flygand.html Hur länge flyger den då? Tills den slår emot en vas? Tills den slår i en vägg? Tills batterierna tar slut och då dimper den ner rakt i golvet? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 http://www.prylfeber.se/2005/12/blowfly_flygand.html hahah! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 http://www.prylfeber.se/2005/12/blowfly_flygand.html Hur länge flyger den då? Tills den slår emot en vas? Tills den slår i en vägg? Tills batterierna tar slut och då dimper den ner rakt i golvet? 😎 Jo, det finns ju några såna små problem. Jag undrar också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 http://www.prylfeber.se/2005/12/blowfly_flygand.html Hur länge flyger den då? Tills den slår emot en vas? Tills den slår i en vägg? Tills batterierna tar slut och då dimper den ner rakt i golvet? 😎 Chefen: "Men nog var det väl själva faaan... nu är du en timme sen igen, vad håller du på med?" Du: "Sorry boss, jag jagade väckarklockan... den flög iväg!" Chefen: 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Ni måste rösta i min gallup! https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=5&t=18881 Bumpa den gärna också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Hoho! "W800-communityn" på nätet är helt galen... Det finns folk som varje vecka lägger ut LOST-avsnitt i mobilvideoformat 😎 Haha, wtf. Vem vill kolla på tv på en tvåtumsskärm? <-- geekvarning Ja, jag kollade på film på tåget hem igår 🙂 Vad såg du? Agne och Svullo-avsnitt 🥰 Var ju bara tvungen att få flashbacks av serien nu när Dubois gick bort... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Ni måste rösta i min gallup!https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=5&t=18881 Bumpa den gärna också. 😎 Härligt jobbat 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Vad duktiga ni är! Jag gick på lunch och missade två sidor... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 FAN! Nu vart jag sugen på att köpa ett litet orkester VSTI också! 😎 Jag är sugen på kaffe... mycket billigare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Jag börjar bli lite sugen på äggmackor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 FAN! Nu vart jag sugen på att köpa ett litet orkester VSTI också! 😎 Jag är sugen på kaffe... mycket billigare! Jo men jag har son kofeinkick nu att jag nästan inte står ut med att vara i samma rum som mig själv! 😎 Du får be din son att gå in i ett annat rum 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 Jag börjar bli lite sugen på äggmackor. med ansjovis? 😕 (hur stavas) Nä, jag äter inte ansjovis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 december 2005 Dela Postat 7 december 2005 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts