mornel Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Jag skulle behöva en ny skivspelare. Min gamla Sony är helt värdelös. Den blir galen om man försöker köra skivor på 45rpm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Det blir ju feting-kalas när det är 1210! 😄 Technics 1210? eller? 😕 Japp 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Det blir ju feting-kalas när det är 1210! 🙂 Technics 1210? eller? 😕 Såklart! Tänkte väl det!! Brukade ha tonarmen på en 1210 som bakgrundsbild. Skitsnygg Kunde man se att det var från just en 1210? 😄 :D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Skivspelare? Är inte det lite stenålders?? 😄 De ska ju va CEDE! 😕 PRECIS! Kollar ni på film på era Super 8-projektorer också kanske, va? Bakåtsträvare!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Jag måste skaffa en Skivspelare jag också! Den i aneby börja köra i oregelbunden hastighet så de var inte lönt att ta med mig den. Så jag behöver en 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Skivspelare? Är inte det lite stenålders?? 😄 De ska ju va CEDE! 😕 neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee e eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee e eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee e ej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Skivspelare? Är inte det lite stenålders?? 🙂 De ska ju va CEDE! 😕 neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee e eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee e eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee e ej DU har ingen spelare till salu mackan? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 6 december 2005 Trådstartare Dela Postat 6 december 2005 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 6 december 2005 Trådstartare Dela Postat 6 december 2005 Agnes Carlsson 😕 Mums... vilken broud 🙂 Go natt på er, studionördar 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Tips: Jiddra ej med Kano! Äh, det heter KENO jueh. Lett å vinne. Eller är jag helt fel ute som vanligt? Oj! Kom på det nu! Förlåt, du har rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 tungt det känns att tungan röra, tungt att pennan över pappret föra, svårt att rätta orden finna, svårt att dikta, svårt att rimma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Skivspelare? Är inte det lite stenålders?? 😲 De ska ju va CEDE! 😄 neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee e eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee e eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee e ej DU har ingen spelare till salu mackan? 🙂 Nejje! Inte en chans i världen att jag säljer mina älsklingar 😕 Men du kan få köpa min Yamaha-mixer? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 tungt det känns att tungan röra,tungt att pennan över pappret föra, svårt att rätta orden finna, svårt att dikta, svårt att rimma. 😕😄🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 KÖP MIN MIXER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙁😕😄🙂😄😲😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 KÖP MIN MIXER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙁😕😄🙂😄😲😠 Jag bjuder tjugo kronor om du är hygglig nog att bjussa på frakten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 KÖP MIN MIXER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙁 😕 😄 🙂 😄 😲 😠 Jag bjuder tjugo kronor om du är hygglig nog att bjussa på frakten! jag ger hundra under samma vilkor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Okej. Ni är båda välkomna att suga min *** på Torsdag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Okej. Ni är båda välkomna att suga min *** på Torsdag. Klo? KKK? GHB? Sav? TV5? Vad döljer sig bakom asteriskerna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Okej. Ni är båda välkomna att suga min *** på Torsdag. mun? Du vet ju at du bara behöver fråga efter en kyss o du vill ha en. Du behöver inte dölja det bakom massa krussiduller... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Okej. Ni är båda välkomna att suga min *** på Torsdag. Klo? KKK? GHB? Sav? TV5? Vad döljer sig bakom asteriskerna? Vill du verklien veta? Frysbox! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Okej. Ni är båda välkomna att suga min *** på Torsdag. Klo? KKK? GHB? Sav? TV5? Vad döljer sig bakom asteriskerna? Vill du verklien veta? Frysbox! Hur stavar du frysbox med tre bokstäver? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Okej. Ni är båda välkomna att suga min *** på Torsdag. mun? Du vet ju at du bara behöver fråga efter en kyss o du vill ha en. Du behöver inte dölja det bakom massa krussiduller... 😕 Krussiduller? What are you? Pippi Långstrump? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Okej. Ni är båda välkomna att suga min *** på Torsdag. Klo? KKK? GHB? Sav? TV5? Vad döljer sig bakom asteriskerna? Vill du verklien veta? Frysbox! Hur stavar du frysbox med tre bokstäver? *** Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Okej. Ni är båda välkomna att suga min *** på Torsdag. Klo? KKK? GHB? Sav? TV5? Vad döljer sig bakom asteriskerna? Vill du verklien veta? Frysbox! Hur stavar du frysbox med tre bokstäver? *** Wow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Okej. Ni är båda välkomna att suga min *** på Torsdag. mun? Du vet ju at du bara behöver fråga efter en kyss o du vill ha en. Du behöver inte dölja det bakom massa krussiduller... 😕 Krussiduller? What are you? Pippi Långstrump? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Okej. Ni är båda välkomna att suga min *** på Torsdag. mun? Du vet ju at du bara behöver fråga efter en kyss o du vill ha en. Du behöver inte dölja det bakom massa krussiduller... 😕 Krussiduller? What are you? Pippi Långstrump? 😄 Pazo är Pippi Långstrump! Pazo är Pippi Långstrump! Pazo är Pippi Långstrump! Pazo är Pippi Långstrump! Pazo är Pippi Långstrump! Pazo är Pippi Långstrump! Pazo är Pippi Långstrump! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Naj, nu måste jag ta tag i mitt liv. Ciao! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts