Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Jag har varit å repat. Nu ska jag meka lite musik.

Sa jag att eran podcast var mysig? :rolleyes:

Haha, ja 😄

Fast nu repade jag med ett annat band.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Fullkornspasta. Diskmaskin. StereoTV. Handbok. Linsmedel. Åtsittande sportsockor. Kronor. Laddningskabel. Skattebeslut. Skyddspapper. Lampa. Skrivbord. Analog kamera. Papper i drivor.

😉

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Pettson & Findus - Kackel i Groensakslandet  😱  😱  😱

Har du roligare?

😆

Det var någon som frivilligt talade om att hn satt och lyssnade på detta i den tråd där folk talarom vad de lyssnarpå. Bara föra att det är en tråd där man skall göra det. Talaom vad man lyssar på. I tråden altså! Det var där han skrev så! Pettson & Findus - Kackel i Groensakslandet skrev han i tråden. Som man skall skriva det i. Inte Pettson & Findus - Kackel i Groensakslandet utan vad man lyssnar på. Så då skrev han så i den tråden. Ja så srev han! Det gorde han!

Höhö, det var jag. Jag har gjort låten själv, man kan hitta den via planktrons podcast-rss.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Ja, men takläggaren har INTE varit här! Han har tydligen ringt till min tfn flera ggr från olika nummer, vilket framgår av nummerdosan, men aldrig ringt till mobilen eller mailat, vilka är de alternativ som jag angav att jag önskade i första och andra hand... En vecka har gått.

😱

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Mmm...men igår var jag hemma hela dan och hittills idag, men det är just de enda dagar han inte ringt.

Ska ta mig flingor nu och Onaka med smak av grönt thé, som inte smakar grönt thé ett dugg. Vet inte vad de får allt ifrån...

😱

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är RSS? Vägrar googla. Berätta med max 25 ord! 😱

Fan vilken raketfart den här tråden har fått! Grymt! Vi kommer vara på sidan 2000 till jul.

Öh fan, jag vet inte hur man ska förklara det. Kolla wikipedia.org.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pettson & Findus - Kackel i Groensakslandet var rättså ok faktist. 😱 Trodde först att du satt och lyssnade på en barnkasett. En så där man spelat in sagor på du vet. 😱

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

fan vad feting grym jag är på att på komma i tid till saker och ting. igår natt var jag ju uppe hela natten för att på kvällen på en ärlig chans att att vrida tillbaks dygnet. jag somnade vid 10. skitbra. sure. idag började min "friluftsdag" vid 12. jag hade lektioner innan det, men jag var så trött när jag vaknade 07.00, så jag sket i't. och andra gången jag vaknar är klockan 11.35. jag menar, kan det gå mer åt helvete? det är genomgång av dagen i aulan 12.00, ditt hinner jag knappast, och hinner jag inte dit vet jag heller inte vad som kommer hända. vilket är lika med stanna hemma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...