Linus Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Vad är telefon? Svar: Filmuppspelare 😱 Och kalender! Och kamera! Och ficklampa! Och mp3-spelare! och klocka! och högtalare! Och diesellok! Kanske inte diesellok, men rds-radio, och javaprogram/spel, och webbsidor... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 6 december 2005 Trådstartare Dela Postat 6 december 2005 ärligt, undra om det är nånt som lässt vart enda inlägg här, extremt mycket iaf schuss Knappast... om någon har så är det väl Grahn, men jag skulle inte ens tro att han har lyckats... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 ärligt, undra om det är nånt som lässt vart enda inlägg här, extremt mycket iaf schuss Knappast... om någon har så är det väl Grahn, men jag skulle inte ens tro att han har lyckats... MEN MEN!!! JAAAGG!!! HALO!?!?!?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 ärligt, undra om det är nånt som lässt vart enda inlägg här, extremt mycket iaf schuss Knappast... om någon har så är det väl Grahn, men jag skulle inte ens tro att han har lyckats... MEN MEN!!! JAAAGG!!! HALO!?!?!?! Pazo då.... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Åh jisses vad ni har legat i idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Raketstol? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Tror ni han fick jobbet? Namn: Greg Bulmash. Önskad arbetsuppgift: Tillbakalutad. Nä, men allvarligt, vad som helst. Om jag var i en position att välja så skulle jag inte söka det här jobbet över huvudtaget. Önskad lön: 1480000 kr om året, plus några aktier och en allriskförsäkring. Om inte detta är möjligt så ge mig ett erbjudande så kan vi diskutera det sen. Utbildning: Ja. Din uppgift på din senaste anställning: Mål för småchefers fientlighet. Lön: Mindre än jag var värd. Bästa prestation: Min otroliga samling av snodda pennor och post-it-block. Anledning till att du sa upp dig: Det var ett skitjobb. Vilka tider kan du jobba: Alla. Vilka tider vill du helst jobba: Mellan 13.30 och 15.30 måndag, tisdag och onsdag. Har du några speciella egenskaper: Ja men de hör nog hemma i en lite mer intim miljö. Får vi kontakta din nuvarande chef?: Om jag hade någon skulle jag då skriva det här? Har du några fysiska problem som hindrar dig från att lyfta mer än 25 kg?: Av vad? Har du bil?: Jag tror att den korrekta frågan här är: Har du en bil som fungerar? Har du fått några speciella priser eller uppmärksamhet?: Jag kanske redan har vunnit på en trisslott. Röker du?: Bara om någon sätter eld på mig. Vad skulle du vilja göra om 5 år?: Bo i Bahamas med en äckligt rik fotomodell som tycker att jag är det bästa som har hänt sedan färdigskivat bröd. Jag skulle faktiskt vilja göra det just nu. Kan du intyga att det som står ovan är fullt och riktigt enligt din kännedom?: Nej, men jag slår vad om att du inte vågar bevisa motsatsen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Rocket brothers! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 ey! PUT YOUR LIGHTERS UP! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Split mics! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Mopileddit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 You found me very hard to find! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 6 december 2005 Trådstartare Dela Postat 6 december 2005 Tror ni han fick jobbet? Namn: Greg Bulmash. Önskad arbetsuppgift: Tillbakalutad. Nä, men allvarligt, vad som helst. Om jag var i en position att välja så skulle jag inte söka det här jobbet över huvudtaget. Önskad lön: 1480000 kr om året, plus några aktier och en allriskförsäkring. Om inte detta är möjligt så ge mig ett erbjudande så kan vi diskutera det sen. Utbildning: Ja. Din uppgift på din senaste anställning: Mål för småchefers fientlighet. Lön: Mindre än jag var värd. Bästa prestation: Min otroliga samling av snodda pennor och post-it-block. Anledning till att du sa upp dig: Det var ett skitjobb. Vilka tider kan du jobba: Alla. Vilka tider vill du helst jobba: Mellan 13.30 och 15.30 måndag, tisdag och onsdag. Har du några speciella egenskaper: Ja men de hör nog hemma i en lite mer intim miljö. Får vi kontakta din nuvarande chef?: Om jag hade någon skulle jag då skriva det här? Har du några fysiska problem som hindrar dig från att lyfta mer än 25 kg?: Av vad? Har du bil?: Jag tror att den korrekta frågan här är: Har du en bil som fungerar? Har du fått några speciella priser eller uppmärksamhet?: Jag kanske redan har vunnit på en trisslott. Röker du?: Bara om någon sätter eld på mig. Vad skulle du vilja göra om 5 år?: Bo i Bahamas med en äckligt rik fotomodell som tycker att jag är det bästa som har hänt sedan färdigskivat bröd. Jag skulle faktiskt vilja göra det just nu. Kan du intyga att det som står ovan är fullt och riktigt enligt din kännedom?: Nej, men jag slår vad om att du inte vågar bevisa motsatsen. Jag tror att han fick jobbet, helt klart 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Tips: Jiddra ej med Kano! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Tips: Jiddra ej med Kano! Äh, det heter KENO jueh. Lett å vinne. Eller är jag helt fel ute som vanligt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 6 december 2005 Trådstartare Dela Postat 6 december 2005 Nu måste jag göra lite läxor 🙂 Vi hörs 😄 Kyssar o smek! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 6 december 2005 Trådstartare Dela Postat 6 december 2005 Tips: Jiddra ej med Kano! Äh, det heter KENO jueh. Lett å vinne. Eller är jag helt fel ute som vanligt? Förmodligen 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Tips: Jiddra ej med Kano! Äh, det heter KENO jueh. Lett å vinne. Eller är jag helt fel ute som vanligt? 😄😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Ja, lycka till då, Viktor. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Gud Lock Victoria! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Satans helvetestur Viktor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Nu har jag varit å repat. samt kolla tpå floor filler. Ska fortsätta plugg nu 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Plugga plugga plugga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 🥰 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts