Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Vad är telefon? Svar: Filmuppspelare 😕 Och kalender! Och kamera! Och ficklampa! Och mp3-spelare! och klocka! och högtalare! Och diesellok! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Hej Vds 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Helvete vad sidorna tickar iväg... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 6 december 2005 Trådstartare Dela Postat 6 december 2005 Hej Vds 😕 Hej Älskling 🙁 Vad händer i Pazo-land? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Vad är telefon? Svar: Filmuppspelare 🙁 Och kalender! Och kamera! Och ficklampa! Och mp3-spelare! och klocka! och högtalare! Och diesellok! Mwen om man vill ha något att ringa med då? 😕 Ringa? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Hej Vds 😕 Hej Älskling 🙁 Vad händer i Pazo-land? Hungersnöd och utbildning 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 6 december 2005 Trådstartare Dela Postat 6 december 2005 Hej Vds 😱 Hej Älskling 🥰 Vad händer i Pazo-land? Hungersnöd och utbildning 🙂 😄 Haha Jag är också hungrig, men det ska jag bota 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Hej Vds 😉 Hej Älskling 😄 Vad händer i Pazo-land? Hungersnöd och utbildning 🙂 😄 Haha Jag är också hungrig, men det ska jag bota 🙂 Det är ju den lätta biten... 😱 Men hur botar man utbildning? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Hej Vds 😱 Hej Älskling 🥰 Vad händer i Pazo-land? Hungersnöd och utbildning 🙂 😄 Haha Jag är också hungrig, men det ska jag bota 😉 Jag planerar att utrota hungersnöden om ett litet tag. Samtidigt ska utbildningen upphöra ett tag medans jag fokuserar på underhållning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 6 december 2005 Trådstartare Dela Postat 6 december 2005 Hej Vds 🥰 Hej Älskling 😉 Vad händer i Pazo-land? Hungersnöd och utbildning 🙂 😄 Haha Jag är också hungrig, men det ska jag bota 😄 Jag planerar att utrota hungersnöden om ett litet tag. Samtidigt ska utbildningen upphöra ett tag medans jag fokuserar på underhållning. 🙂 Låter som en mkt god idé 🙂 Gote: Det vettefan, men om vi doktorerar i det ämnet kanske vi kommer på ett svar 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 6 december 2005 Trådstartare Dela Postat 6 december 2005 Låter som en mkt god idé Och då menar jag bokstavligt talat 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 6 december 2005 Trådstartare Dela Postat 6 december 2005 Första hushållning sedan underhållningen och sedan efterhållning å sen uppehållninge å sen uthållning å sen utbildning å sist inbildning. Frågan lyder: Vad är klockan? Jag ska pysa nu. Hej så länge! 😱 16.40 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Hej Vds 😉 Hej Älskling 😄 Vad händer i Pazo-land? Hungersnöd och utbildning 🙂 😄 Haha Jag är också hungrig, men det ska jag bota 🙂 Jag planerar att utrota hungersnöden om ett litet tag. Samtidigt ska utbildningen upphöra ett tag medans jag fokuserar på underhållning. Hungersnöd och inbildning menar du väll? 😱 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Först hushållning sedan underhållningen och sedan efterhållning å sen uppehållning å sen uthållning å sen utbildning å sist inbildning. Frågan lyder: Vad är klockan? Jag ska pysa nu. Hej så länge! 😱 Ha're!! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Låter som en mkt god idé Och då menar jag bokstavligt talat 🥰 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Hejdå! Hejdå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Oj, vad bråttom ni har! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Hejdå! ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Oj, vad bråttom ni har! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 6 december 2005 Trådstartare Dela Postat 6 december 2005 Först hushållning sedan underhållningen och sedan efterhållning å sen uppehållning å sen uthållning å sen utbildning å sist inbildning. Frågan lyder: Vad är klockan? Jag ska pysa nu. Hej så länge! 🙂 Ha're!! 😄 Det där är faktiskt en kanin... 😱 En hermelinkanin för att va exakt... 😄😉 🙂 Pusss 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Ha're!! 😄 Det där är faktiskt en kanin... 😱 En hermelinkanin för att va exakt... 😄😉 🙂 Pusss 🥰 Du skojar? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Nu har jag plockat tre sidor i rad! Vad vann jag? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts