Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Det kan inte vara tvärtom då? Att det är trummisens fötter som är vid träflisorna? 😆 Nej för de fins inte där från början Fötterna? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Det kan inte vara tvärtom då? Att det är trummisens fötter som är vid träflisorna? 😆 Nej! 😛 =Lipsill sa vi ju! Jag fattar fortfarande inte 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Pazo du vet väll att Samurajer har en gyllene regel om att det svärd som blottas skall blodas. 😛 Man skall bara dra svärdet om det skall brukas typ. 😆 Inte bruka svärd mot Linus! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Det kan inte vara tvärtom då? Att det är trummisens fötter som är vid träflisorna? 😆 Nej för de fins inte där från början Fötterna? 😛 Flisorna... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Pazo du vet väll att Samurajer har en gyllene regel om att det svärd som blottas skall blodas. 😛 Man skall bara dra svärdet om det skall brukas typ. 😛 Inte bruka svärd mot Linus! 😱 jag sa ju att jag bara brukar de på luft 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Inte bruka svärd mot Linus! 😛 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Inte bruka svärd mot Linus! 😱 😛 😳😛😱😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Sluta posta samtidigt som mig, fast före. Det ser ju ut som om jag skriver det somredan står där, innan det gör det. När jag skriver efter att jag läst och sätt att det inte går att läsa bara för att det inte står där. TACK! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 samtidigt, fast före När är det egentligen? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 samtidigt, fast före När är det egentligen? 😆 nu... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 samtidigt, fast före När är det egentligen? 😆 nu... 😛 Attans! Jag missade det precis!! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 samtidigt, fast före När är det egentligen? 😕 nu... 😎 Attans! Jag missade det precis!! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 C-kupa Vad är Madonnas önskade bröststorlek? Grahn spelar Jeopardy med sig själv... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 samtidigt, fast före När är det egentligen? 😕 nu... 😎 Attans! Jag missade det precis!! 🙁 Jo det var här ett tag nyss. Men det kom en liten båt och flög med det till jordens mitt. Så det befinner sig på månen i Stockholm just nu. Det var hungrigt och uppsökte en bilfirma som gör tröjor av eld så att man slipper en massa saker som inte finns. Och det tycker jag att det vet att jag tror att du tycker att det vet vad du tycket att jag tror. Someone sent me a postcard picture of the earth.On the back it said, "Wish you were here." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 C-kupa Vad är Madonnas önskade bröststorlek? Grahn spelar Jeopardy med sig själv... 😕 vad klyven han är.... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 MAT! vill också ha...men jag orkar inte göra 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Vänta! Jag slår upp i min faktabok. Hittade du någe nytttigt? 🙁 Japp! Vad är C-kupa? Definiera nyttigt. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Fördelen med snabbmat är att man får motion av att fånga den! 😕 BUUU!!! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Nu sticker jag! Har tankat in en film på mobilen och ska se hur det blir 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Nu sticker jag! Har tankat in en film på mobilen och ska se hur det blir 😎 Det där funkar aldrig för mig... 😕 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 😕 Juste! Akta er för att dra dåliga skämt i framtiden 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Vad är telefon? Svar: Filmuppspelare 😕 Och kalender! Och kamera! Och ficklampa! Och mp3-spelare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Vad är telefon? Svar: Filmuppspelare 😕 Och kalender! Och kamera! Och ficklampa! Och mp3-spelare! och klocka! och högtalare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts