Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Morrn 🙂 Hallå sexy! Läget? Hej Hej! Jag mår bra. har lite träningsverk bara. Sitter och äter min Chipsfrukost nu 🙂 Så du ärtillbaka en sväng nu? 😄 Jo jag tog mig en liten förskylnig ett par dagar. Men jag är redan bättre nu så snart bär det av med studio bygget igen. Har redan lyckats få dit trummorna. Vad är det för några trummor? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Det är jävligt roligt att daska trummor. Jag är så sugen på att prova!! 😄 Hur gör man för att komma billigt undan? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Det är jävligt roligt att daska trummor. Man daskar inte trummor....Man spelar trummor 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Det är jävligt roligt att daska trummor. Man daskar inte trummor....Man spelar trummor 😄 Jag kan inte spela, därför daskar jag istället. 🙂😆 Jag kan inte daska, därför tar jag lunch istället... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Det är jävligt roligt att daska trummor. Man daskar inte trummor....Man spelar trummor 😄 Jag kan inte spela, därför daskar jag istället. 🙂😆 Jag kan inte daska, därför tar jag lunch istället... 🙂 🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 ...man kan tydligen vispa trummor oxå har jag hört. 😆 😄🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Im back! To stay 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Morrn 🙂 Hallå sexy! Läget? Hej Hej! Jag mår bra. har lite träningsverk bara. Sitter och äter min Chipsfrukost nu 🙂 Så du ärtillbaka en sväng nu? 😄 Jo jag tog mig en liten förskylnig ett par dagar. Men jag är redan bättre nu så snart bär det av med studio bygget igen. Har redan lyckats få dit trummorna. Vad är det för några trummor? 😆 Det är ett Pearl MLX set jag har. Dubla kaggar fyra häng och en golv puka. Virveln heter typ brass freefloat eller något likanade. Zidjan crachar (2st) splash, kina och ride. Paiste-Brass tone hi hat (ingen höjadare tycker jag). Har någon förslag på ett bra hihat set? en 13 Ziljian K HH, eller K-Custom Så läckra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Jag har länge funderat över varför det är så himla mycket träflisor vid trummisens fötter... 😆 Vet du inte? 😄🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Morrn 🙂 Hallå sexy! Läget? Hej Hej! Jag mår bra. har lite träningsverk bara. Sitter och äter min Chipsfrukost nu 🙂 Så du ärtillbaka en sväng nu? 🙂 Jo jag tog mig en liten förskylnig ett par dagar. Men jag är redan bättre nu så snart bär det av med studio bygget igen. Har redan lyckats få dit trummorna. Vad är det för några trummor? 😄 Det är ett Pearl MLX set jag har. Dubla kaggar fyra häng och en golv puka. Virveln heter typ brass freefloat eller något likanade. Zidjan crachar (2st) splash, kina och ride. Paiste-Brass tone hi hat (ingen höjadare tycker jag). Har någon förslag på ett bra hihat set? en 13 Ziljian K HH, eller K-Custom Så läckra Skall kolla dem, för det var väll hihatar du listade där? 🙂 Jopp 🙂 Har börjat att fascineras av de snabba, läckra och lite knapriga ljudet hos 13" Hihatar 😆🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Jag har länge funderat över varför det är så himla mycket träflisor vid trummisens fötter... 😆 Vet du inte? 🙂🙂 Är det för att dom spelar med stockar? 😄 mmm... Det borde ju du veta. Det är ju ett närbesläktat problem till dig 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Vart tog Gote vägen? Gote tog lunch. Men nu är Gote tillbaka. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Vart tog Gote vägen? Gote tog lunch. Men nu är Gote tillbaka. 🙂 Hur vet du det? 😆 🙂🙂😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Morrn 🙂 Hallå sexy! Läget? Hej Hej! Jag mår bra. har lite träningsverk bara. Sitter och äter min Chipsfrukost nu 🙂 Så du ärtillbaka en sväng nu? 🙂 Jo jag tog mig en liten förskylnig ett par dagar. Men jag är redan bättre nu så snart bär det av med studio bygget igen. Har redan lyckats få dit trummorna. Vad är det för några trummor? 😄 Det är ett Pearl MLX set jag har. Dubla kaggar fyra häng och en golv puka. Virveln heter typ brass freefloat eller något likanade. Zidjan crachar (2st) splash, kina och ride. Paiste-Brass tone hi hat (ingen höjadare tycker jag). Har någon förslag på ett bra hihat set? en 13 Ziljian K HH, eller K-Custom Så läckra Skall kolla dem, för det var väll hihatar du listade där? 🙂 Jopp 🙂 Har börjat att fascineras av de snabba, läckra och lite knapriga ljudet hos 13" Hihatar 😆🙂 🙂 låter bra det! har tänkt att försöka få lite olika delar att bytaut vid olika inspelningar. Hihaten jag har funkar bra till viss music men suger hårt till mycket av den musik vi skall jobba med. Vad är det för Musik ni hade tänkt att spela in? 🙂 Kan kanske ge några tips 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Kaffe någon? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Metallica - To live is to die Så fiiin... Specielt det acustisca partiet i mitten. Kan inte sluta spåela det på gitarr. De är så fiiint 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Lynxo skriv! Läs inte! 🙂😆 Får man inte läsa? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 flood control... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Nu ska ja lägga ut... vaå förnåge 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Jag vill jobba med bluesrock och progresiv metall samt gubbrock. Strinphistos vill ha bra visp ljud. Och så ha vi både Dödsmetall band och Punkband som vill spela in hos oss. Får kanske göra ett och annat dansbands jobb då och då. mycket blues blir det med. Skall i och för sig (var det en särskrivning?) börja med att spela in endel hip hop (bland annat lite mera Felowdiners prylar) och ett bluegrass album som jag skrivit. Finns det några prylar som är så allround? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Nu ska ja lägga ut... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Jag vill jobba med bluesrock och progresiv metall samt gubbrock. Strinphistos vill ha bra visp ljud. Och så ha vi både Dödsmetall band och Punkband som vill spela in hos oss. Får kanske göra ett och annat dansbands jobb då och då. mycket blues blir det med. Skall i och för sig (var det en särskrivning?) börja med att spela in endel hip hop (bland annat lite mera Felowdiners prylar) och ett bluegrass album som jag skrivit. Finns det några prylar som är så allround? 😕 Vadå? Alla trummor är väll ganska runda? 😄 Jo det kallas mjukvara kanske! 😕 Vi har ett litet Pearl Export set med. Det måste fixas litet, är det värt att göra det ? Jag har ett set Pripps Export hemma. Är det nåt att ha? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Lynxo skriv! Läs inte! 😕 😄 Får man inte läsa? 😕 Jo det får man, men tråden växer inte då ju. Det beror väl lite på hur man definerar trådens storlek? Den är snart uppe i 120000 visningar, och det är ju ganska stort bara det... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Hej! Det är väl meningen att man ska exporta Pripps Export, men begår då dom ett fel som importerar det? *tänker så det knakar* Har vart hos tandläkaren idag. Fick en ny - akut. Kvinnlig. 😄 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts