Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Varsågod hjärtat! 😛 tack sötnos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Konstgjord andning som dom kallar det för... 😆 😄 Jasså? 😛 Jag trodde det hette "valår"... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Va gullit 😛 Du ska inte slippa undan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Wub is in the air!! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Varsågod hjärtat! 😛 tack sötnos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 😛 En främling Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 😄 En främling Vad döljer han för mig? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Varsågod hjärtat! 😳 tack sötnos Jag kallade dig sötnos! Tro inte att du är en ängel för det 😛 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 😆 En främling 😳 Jag!?! 😛😄 Välkommen in! Come to daddy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 🙂 En främling 😆 Jag!?! 😄😳 Välkommen in! Come to daddy Skojar du med mig? 😛 Har bara varit borta i två veckor typ. 😄 Haha 😆 Det är nog jag som är främlingen i detta fall då! Men ändå - Come to daddy 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 😄 En främling 😆 Jag!?! 😄😳 Välkommen in! Come to daddy Skojar du med mig? 😛 Har bara varit borta i två veckor typ. 😆 Ibland saknar jag dig så mycket så det gör ont... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Så här känner jag mig nu Jag bollar mellan jobb och internet. Vet inte vilket jag ska välja! Ahh beslutsångest!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 😄 En främling 😆 Jag!?! 😄😳 Välkommen in! Come to daddy Skojar du med mig? 😛 Har bara varit borta i två veckor typ. 😆 Ibland saknar jag dig så mycket så det gör ont... 😆 Så du ska bara dumpa mig så där när k9 är tillbaka? cool jag har blivit utnyttjad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Ahaha 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Kanin? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Ja det skulle inte förvåna mig om du blir som en kanin nu när k9 är tillbaka! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Vilken diss Gote! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Nu är det lunch! Ses om en halv timma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 (redigerat) Morrn 😛 Bert-Gunnar: Redigerat 6 december 2005 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Morrn 😄 Hallå sexy! Läget? 😛 Du bryter mitt hjärta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Morrn 😄 Hallå sexy! Läget? Hej Hej! Jag mår bra. har lite träningsverk bara. Sitter och äter min Chipsfrukost nu 😳 Så du ärtillbaka en sväng nu? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Morrn 🙂 Hallå sexy! Läget? Hej Hej! Jag mår bra. har lite träningsverk bara. Sitter och äter min Chipsfrukost nu 🙂 Så du ärtillbaka en sväng nu? 😄 Hälsokost!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Morrn 🙂 Hallå sexy! Läget? 😄 Du bryter mitt hjärta! Äh! Du får ju också vara med så klart! 🙂 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Morrn 🙂 Hallå sexy! Läget? Hej Hej! Jag mår bra. har lite träningsverk bara. Sitter och äter min Chipsfrukost nu 🙂 Så du ärtillbaka en sväng nu? 🙂 Hälsokost!! 😆 😄 Men de är ju så gott 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Morrn 🙂 Hallå sexy! Läget? Hej Hej! Jag mår bra. har lite träningsverk bara. Sitter och äter min Chipsfrukost nu 🙂 Så du ärtillbaka en sväng nu? 🙂 Hälsokost!! 😄 🙂 Men de är ju så gott 🙂 Jag tror det är meningen att det ska vara det... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2005 Dela Postat 6 december 2005 Morrn 🙂 Hallå sexy! Läget? Hej Hej! Jag mår bra. har lite träningsverk bara. Sitter och äter min Chipsfrukost nu 🙂 Så du ärtillbaka en sväng nu? 🙂 Hälsokost!! 😄 🙂 Men de är ju så gott 🙂 Jag tror det är meningen att det ska vara det... 😆 De är slut nu! 🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts