Gote Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Nu ska ja på arbetsförmedlingen igen... Roligt NÄSTAN jämnt. 🙂 Lycka till!
Tilly Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Nu ska ja på arbetsförmedlingen igen... Roligt NÄSTAN jämnt. 🙁 Säg att du känner Andreas på Manpower Business Solutions så får du jobb med än gång 🙂 Edit: Nej för gudsskull säg inte det då får du aldrig jobb efter närmare omtanke. 😆
Gote Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Nu ska ja på arbetsförmedlingen igen... Roligt NÄSTAN jämnt. 🙂 Säg att du känner Andreas på Manpower Business Solutions så får du jobb med än gång 😆 Edit: Nej för gudsskull säg inte det då får du aldrig jobb efter närmare omtanke. 🙁 Nej, säg att du känner Gote på Studioforumet istället!! Då djävlar!! 🙂
Tilly Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Nu ska ja på arbetsförmedlingen igen... Roligt NÄSTAN jämnt. 🙁 Säg att du känner Andreas på Manpower Business Solutions så får du jobb med än gång 😆 Edit: Nej för gudsskull säg inte det då får du aldrig jobb efter närmare omtanke. 🙁 Nej, säg att du känner Gote på Studioforumet istället!! Då djävlar!! 🙂 Ja då placerar dom dig på en bordell i Danmark! Manlig prostution 🙂
Gote Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Nu ska ja på arbetsförmedlingen igen... Roligt NÄSTAN jämnt. 🙁 Säg att du känner Andreas på Manpower Business Solutions så får du jobb med än gång 🙁 Edit: Nej för gudsskull säg inte det då får du aldrig jobb efter närmare omtanke. 🙂 Nej, säg att du känner Gote på Studioforumet istället!! Då djävlar!! 😆 Ja då placerar dom dig på en bordell i Danmark! Manlig prostution 🙁 😮 Hur visste du att jag brukar gå dit? 🙂
Tilly Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Min docka är trasig... 😆 hahahaha 🙂 Dagens bästa!
Gote Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Min docka är trasig... 🙁 hahahaha 😆 Dagens bästa! Jag skojar inte!! 🙂
Tilly Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Du kan säker få låna Linus docka. Har för mig han har flera stycken 🙂
Tilly Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Min docka är trasig... 🙂 hahahaha 😆 Dagens bästa! Jag skojar inte!! 🙂 🙁
Gote Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Du kan säker få låna Linus docka. Har för mig han har flera stycken 🙂 Kan jag tänka mig. Han verkar rätt nördig... 😆
Gote Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Det är den stora knappen längst till vänster som inte funkar... 🙂
Tilly Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 ah fan en kaffe hade inte vart fel. Kan inte du fixa en till mig? Jag har inte lunch förens 12:45 🙂 Måste ha nånting som piggar upp mig till dess!
Recommended Posts