Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Linus, din ambulerande vattensköldpadda...

Vart kommer du ifrån? Nyss var du i Piteå (utbildning?)

nu Vimmerby och Linköping?

Ja, det kan vara nyttigt att röra på sig!

Ja, säger många, osså tar de en jogg runt kvarteret... men Piteå - Vimmerby - Linköping.

Lite saftig jogging-runda om du frågar mig.

Mmm, ibland viker man av en runda mot Stockholm och Göteborg också.

Link to comment
Dela på andra sajter

bajskorven.png

Mmm, inte så pålitligt nätverk? 😄

Det blev fel med mina nätverksinställningar när jag installerade Tiger, så den där rutan kommer upp varje gång jag startar datorn. Vilket som tur är inte är särskilt ofta, lägger den mest i vila.

Link to comment
Dela på andra sajter

bajskorven.png

😄😆😆

Partitionerna i min dator heter. Torbjörn och styrbjörn. Själva "systemet" (datornamnet eller vad de nu är) heter "penisland" 🙂

🙂

Jag döper alla mina hårddiskar och liknande efter rymdskepp. Min interna hårddisk heter Nostromo, iPoden heter Enterprise och min externa firewire-disk heter Millenium Falcon. Den trådlösa basstationen fick heta Alderaan, en av rymdhamnarna i Star Wars 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

bajskorven.png

😄😆😆

Partitionerna i min dator heter. Torbjörn och styrbjörn. Själva "systemet" (datornamnet eller vad de nu är) heter "penisland" 🙂

🙂

Jag döper alla mina hårddiskar och liknande efter rymdskepp. Min interna hårddisk heter Nostromo, iPoden heter Enterprise och min externa firewire-disk heter Millenium Falcon. Den trådlösa basstationen fick heta Alderaan, en av rymdhamnarna i Star Wars 😄

öhm öhm tönt...host host...

Link to comment
Dela på andra sajter

bajskorven.png

😄😆😆

Partitionerna i min dator heter. Torbjörn och styrbjörn. Själva "systemet" (datornamnet eller vad de nu är) heter "penisland" 🙂

🙂

Jag döper alla mina hårddiskar och liknande efter rymdskepp. Min interna hårddisk heter Nostromo, iPoden heter Enterprise och min externa firewire-disk heter Millenium Falcon. Den trådlösa basstationen fick heta Alderaan, en av rymdhamnarna i Star Wars 😄

öhm öhm tönt...host host...

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

bajskorven.png

😆😆🙂

Partitionerna i min dator heter. Torbjörn och styrbjörn. Själva "systemet" (datornamnet eller vad de nu är) heter "penisland" 🙂

😄

Jag döper alla mina hårddiskar och liknande efter rymdskepp. Min interna hårddisk heter Nostromo, iPoden heter Enterprise och min externa firewire-disk heter Millenium Falcon. Den trådlösa basstationen fick heta Alderaan, en av rymdhamnarna i Star Wars 🙂

öhm öhm tönt...host host...

🙂

Men jag skojjade ju bara 😄🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...