mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Jag blir alldeles exalterad av alla muffinsdiskussioner som förs på forumet just nu! Jag måste nog baka ikväll.
Pico Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Jag blir alldeles exalterad av alla muffinsdiskussioner som förs på forumet just nu! Jag måste nog baka ikväll. Chokladmuffins med vaniljkräm... 🥰
Per_a_55 Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 ÅÅHHHHHHHH, dessas datorer och licenskoder och skit som inte fungerar
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Linus, din ambulerande vattensköldpadda... Vart kommer du ifrån? Nyss var du i Piteå (utbildning?) nu Vimmerby och Linköping? Ja, det kan vara nyttigt att röra på sig! Ja, säger många, osså tar de en jogg runt kvarteret... men Piteå - Vimmerby - Linköping. Lite saftig jogging-runda om du frågar mig. Mmm, ibland viker man av en runda mot Stockholm och Göteborg också.
ViktorDenStore Postat 5 december 2005 Trådstartare Postat 5 december 2005 Hej hej 🙂 Yo! 😄 Hur är det med "Pico & pojkarna" då? 🥰
Pico Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Hej hej 🙂 Yo! 😄 Hur är det med "Pico & pojkarna" då? 🥰 Jorå.. no är de'!
ViktorDenStore Postat 5 december 2005 Trådstartare Postat 5 december 2005 Själv är jag för det mesta hemma 😄 Själv är jag lika mkt i skolan som hemma... känns det som ... tyvärr 🥰
mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Jag känner det mest som att jag är hemma mer än jag är i skolan.
Pazo Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 😄😆😆 Partitionerna i min dator heter. Torbjörn och styrbjörn. Själva "systemet" (datornamnet eller vad de nu är) heter "penisland" 🙂
mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Mmm, inte så pålitligt nätverk? 😄 Det blev fel med mina nätverksinställningar när jag installerade Tiger, så den där rutan kommer upp varje gång jag startar datorn. Vilket som tur är inte är särskilt ofta, lägger den mest i vila.
mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 😄😆😆 Partitionerna i min dator heter. Torbjörn och styrbjörn. Själva "systemet" (datornamnet eller vad de nu är) heter "penisland" 🙂 🙂 Jag döper alla mina hårddiskar och liknande efter rymdskepp. Min interna hårddisk heter Nostromo, iPoden heter Enterprise och min externa firewire-disk heter Millenium Falcon. Den trådlösa basstationen fick heta Alderaan, en av rymdhamnarna i Star Wars 😄
Pazo Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 😄😆😆 Partitionerna i min dator heter. Torbjörn och styrbjörn. Själva "systemet" (datornamnet eller vad de nu är) heter "penisland" 🙂 🙂 Jag döper alla mina hårddiskar och liknande efter rymdskepp. Min interna hårddisk heter Nostromo, iPoden heter Enterprise och min externa firewire-disk heter Millenium Falcon. Den trådlösa basstationen fick heta Alderaan, en av rymdhamnarna i Star Wars 😄 öhm öhm tönt...host host...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 (redigerat) wq Redigerat 5 december 2005 av MarcusRombo
mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 😄😆😆 Partitionerna i min dator heter. Torbjörn och styrbjörn. Själva "systemet" (datornamnet eller vad de nu är) heter "penisland" 🙂 🙂 Jag döper alla mina hårddiskar och liknande efter rymdskepp. Min interna hårddisk heter Nostromo, iPoden heter Enterprise och min externa firewire-disk heter Millenium Falcon. Den trådlösa basstationen fick heta Alderaan, en av rymdhamnarna i Star Wars 😄 öhm öhm tönt...host host... 🙂
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 (redigerat) 23 Redigerat 5 december 2005 av Linus
Pazo Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 😆😆🙂 Partitionerna i min dator heter. Torbjörn och styrbjörn. Själva "systemet" (datornamnet eller vad de nu är) heter "penisland" 🙂 😄 Jag döper alla mina hårddiskar och liknande efter rymdskepp. Min interna hårddisk heter Nostromo, iPoden heter Enterprise och min externa firewire-disk heter Millenium Falcon. Den trådlösa basstationen fick heta Alderaan, en av rymdhamnarna i Star Wars 🙂 öhm öhm tönt...host host... 🙂 Men jag skojjade ju bara 😄🙁
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 (redigerat) wt Redigerat 5 december 2005 av MarcusRombo
Pazo Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Nästa sida avgör hur resten av mindag kommer att se ut... 😄😆
Recommended Posts