Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag blir alldeles exalterad av alla muffinsdiskussioner som förs på forumet just nu! Jag måste nog baka ikväll.

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3256

• mornel

2916

• Gote

2647

• Pico

2094

Postat mest i detta ämne

Postat
Jag blir alldeles exalterad av alla muffinsdiskussioner som förs på forumet just nu! Jag måste nog baka ikväll.

Chokladmuffins med vaniljkräm... 🥰

Postat

ÅÅHHHHHHHH, dessas datorer och licenskoder och skit som inte fungerar

Postat
Linus, din ambulerande vattensköldpadda...

Vart kommer du ifrån? Nyss var du i Piteå (utbildning?)

nu Vimmerby och Linköping?

Ja, det kan vara nyttigt att röra på sig!

Ja, säger många, osså tar de en jogg runt kvarteret... men Piteå - Vimmerby - Linköping.

Lite saftig jogging-runda om du frågar mig.

Mmm, ibland viker man av en runda mot Stockholm och Göteborg också.

Postat

Jag känner det mest som att jag är hemma mer än jag är i skolan.

Postat
bajskorven.png

Mmm, inte så pålitligt nätverk? 😄

Det blev fel med mina nätverksinställningar när jag installerade Tiger, så den där rutan kommer upp varje gång jag startar datorn. Vilket som tur är inte är särskilt ofta, lägger den mest i vila.

Postat
bajskorven.png

😄😆😆

Partitionerna i min dator heter. Torbjörn och styrbjörn. Själva "systemet" (datornamnet eller vad de nu är) heter "penisland" 🙂

🙂

Jag döper alla mina hårddiskar och liknande efter rymdskepp. Min interna hårddisk heter Nostromo, iPoden heter Enterprise och min externa firewire-disk heter Millenium Falcon. Den trådlösa basstationen fick heta Alderaan, en av rymdhamnarna i Star Wars 😄

Postat
bajskorven.png

😄😆😆

Partitionerna i min dator heter. Torbjörn och styrbjörn. Själva "systemet" (datornamnet eller vad de nu är) heter "penisland" 🙂

🙂

Jag döper alla mina hårddiskar och liknande efter rymdskepp. Min interna hårddisk heter Nostromo, iPoden heter Enterprise och min externa firewire-disk heter Millenium Falcon. Den trådlösa basstationen fick heta Alderaan, en av rymdhamnarna i Star Wars 😄

öhm öhm tönt...host host...

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat (redigerat)

wq

Redigerat av MarcusRombo
Postat
bajskorven.png

😄😆😆

🙂

🙂

Postat (redigerat)

23

Redigerat av Linus
Postat
bajskorven.png

😆😆🙂

😄

Jag döper alla mina hårddiskar och liknande efter rymdskepp. Min interna hårddisk heter Nostromo, iPoden heter Enterprise och min externa firewire-disk heter Millenium Falcon. Den trådlösa basstationen fick heta Alderaan, en av rymdhamnarna i Star Wars 🙂

🙂

Men jag skojjade ju bara 😄🙁

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat (redigerat)

wt

Redigerat av MarcusRombo
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.