MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 När jag kommer hem skall det bloggas! äh... Ikväll ska det ju drickas mass öl! .D Åh 😠 Jag blir avundsjuk!
Pazo Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 jag bad en tjejkompis (okej då, inte riktigt. eller jo, vi är kompisar tills vi är onyktra.) beskriva mig igår. Hon beskrev mig som självsäker, feminin och konstig. Jag ifågasatte det sista, och hon sade att jag var konstig för att jag "har den fula vanan att blogga en sån underbar tjej som henne under längre perioder på MSN." Hihi, vad jag fnissade! verst vad konstig du ar idag då...
Pazo Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 När jag kommer hem skall det bloggas! äh... Ikväll ska det ju drickas mass öl! .D Veckan börjar med fest? 😠 Studenter, studenter, studenter.... 😱😲😲
Pazo Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Nu slutar jag! Ciao! MEH! Du om nån kan ju inte dra nu...
Pazo Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 CALL ON MEEE! cAL ON ME! CALL ON MEEEEEEEE CALL ON ME!!! 😆🙂😠😱😲 :huh:
Pazo Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Blir jag ensam tills sida 1100? 😠 nej nej gosse lilla...du förstår väl att han som kommit två på nästan alla nya hundratal ska försöka ta sin fjärde andraplats 😱
Pico Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Tja fan! Har spelat lite poker, men nu är jag tebax.. (Vann just min första turnering!)
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 CALL ON MEEE!cAL ON ME! CALL ON MEEEEEEEE CALL ON ME!!! 🥰
Pazo Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 CALL ON MEEE!cAL ON ME! CALL ON MEEEEEEEE CALL ON ME!!! 🥰 Men den är ju så skööön! 😄
Pico Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Jävla dag... försov mig och hann inte göra kaffe. Det dröjde flera timmar innan jag fick min första kopp, så nu har jag gått runt med huvudvärk hela dagen. 🥰
Pazo Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Tja fan! Har spelat lite poker, men nu är jag tebax.. (Vann just min första turnering!) Grattis...
Pico Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Linus, din ambulerande vattensköldpadda... Vart kommer du ifrån? Nyss var du i Piteå (utbildning?) nu Vimmerby och Linköping?
Per_a_55 Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 (redigerat) Jävla dag... försov mig och hann inte göra kaffe. Det dröjde flera timmar innanjag fick min första kopp, så nu har jag gått runt med huvudvärk hela dagen. 🥰 Ja, ni spammar så in i helvete att jag har gett upp nu, jag hinner int emed längre. Har det varit något ointressant? Edith: Se, jag qvoterar tom fel inlägg... Redigerat 5 december 2005 av Per_a_55
Pico Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 (redigerat) Tja fan! Har spelat lite poker, men nu är jag tebax.. (Vann just min första turnering!) Grattis... En tacker, en tacker! Vann 2167 DOLLAR 😄 (Oh yea, leksaks-dollar) 🥰 Edit: Tycker inte om sånna där utdragna, så jag editerar dem alltid tillbaka till "Normal" efter att den önskade effekten på eventuella läsare redan slagit in. Redigerat 5 december 2005 av Pico
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Linus, din ambulerande vattensköldpadda... Vart kommer du ifrån? Nyss var du i Piteå (utbildning?) nu Vimmerby och Linköping? Ja, det kan vara nyttigt att röra på sig!
Pazo Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Jävla dag... försov mig och hann inte göra kaffe. Det dröjde flera timmar innanjag fick min första kopp, så nu har jag gått runt med huvudvärk hela dagen. 😄 Beroende nån? 🥰 Påminner mig om när jag hade "socker-rehab" Gick runt med yrsel och illamående i en vecka... 🙂
Pico Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Linus, din ambulerande vattensköldpadda... Vart kommer du ifrån? Nyss var du i Piteå (utbildning?) nu Vimmerby och Linköping? Ja, det kan vara nyttigt att röra på sig! Ja, säger många, osså tar de en jogg runt kvarteret... men Piteå - Vimmerby - Linköping. Lite saftig jogging-runda om du frågar mig.
Pazo Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Tjohopp, nu är jag tillbaka. MIN MORNISSS!!! 🙂 :) dU SKA FÅ EN LÅT AV MIG!! 😄😄😄😄🥰
Recommended Posts