Pazo Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Nej, nu drar jag. Sköt om tråden är ni snälla! 🤪 Hejdå! Runka sött! 😆
Per_a_55 Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 NI FÅR JU LYSSNA PÅ VAD JAG MENAR!, INTE VAD JAG SÄGER! 😠 😲 Ja! Detta är ju såklart en universal sanning! Det där menade du inte! Hööööörrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrröööööööö! de gjorde jag visst! 😱 Men jag menade ju inte så, du får ju lyssna på vad jag menar ju!!!!!!!!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 NI FÅR JU LYSSNA PÅ VAD JAG MENAR!, INTE VAD JAG SÄGER! 😠 😲 Ja! Detta är ju såklart en universal sanning! Det där menade du inte! Hööööörrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrröööööööö! de gjorde jag visst! 😲 Men jag menade ju inte så, du får ju lyssna på vad jag menar ju!!!!!!!! 😆 Alltså, varför sticker alla när jag kommer? 😱
Pazo Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 NI FÅR JU LYSSNA PÅ VAD JAG MENAR!, INTE VAD JAG SÄGER! 😠 😲 Ja! Detta är ju såklart en universal sanning! Det där menade du inte! Hööööörrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrröööööööö! de gjorde jag visst! 😱 Men jag menade ju inte så, du får ju lyssna på vad jag menar ju!!!!!!!! Du fattar ju ser jag 😲 I have tought you well Per! Your'e training is finished....
Pazo Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Heja heja heja heja! SPAM! Sluta vara så jävla hurtig!! 😠😱😲
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Nej, nu drar jag. Sköt om tråden är ni snälla! 😠 Ska du dra när vi knappt har 3 sidor kvar?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Heja heja heja heja! SPAM! Sluta vara så jävla hurtig!! 😠😱😲 Jag känner en som heter Hurtig i efternamn! 😲
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Nej, nu drar jag. Sköt om tråden är ni snälla! 😠 Ska du dra när vi knappt har 3 sidor kvar? Visst är det förjävligt?!
Pazo Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Heja heja heja heja! SPAM! Sluta vara så jävla hurtig!! 😠😱😲 Jag känner en som heter Hurtig i efternamn! 😲 Jag med...Han heter Johnny i förnamn. Bor i eksjö och gick fordon i gymnsiet 🙂 Senast jag kolla (på hans inflyttningsfest) så jobbade han som lastbilsmekaniker 😆
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 (redigerat) Heja heja heja heja! SPAM! Sluta vara så jävla hurtig!! 😠😱😲 Jag känner en som heter Hurtig i efternamn! 😲 Jag också! Kan de vara släkt tro? 😆 Redigerat 5 december 2005 av Linus
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Heja heja heja heja! SPAM! Sluta vara så jävla hurtig!! 😠😱😲 Jag känner en som heter Hurtig i efternamn! 😲 Jag också! Kan de vara släkt tro? 😆 Min heter Lennart och bor här i Eskilstuna. 🙂
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Strängnäs och Eskilstuna ligger inte långt ifrån varandra. Inte omöjligt 😠
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Strängnäs och Eskilstuna ligger inte långt ifrån varandra. Inte omöjligt 😠 Nepp! 😱
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 När jag kommer hem skall det bloggas!
Pazo Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 När jag kommer hem skall det bloggas! äh... Ikväll ska det ju drickas mass öl! .D
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 jag bad en tjejkompis (okej då, inte riktigt. eller jo, vi är kompisar tills vi är onyktra.) beskriva mig igår. Hon beskrev mig som självsäker, feminin och konstig. Jag ifågasatte det sista, och hon sade att jag var konstig för att jag "har den fula vanan att blogga en sån underbar tjej som henne under längre perioder på MSN." Hihi, vad jag fnissade!
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 När jag kommer hem skall det bloggas! äh... Ikväll ska det ju drickas mass öl! .D Veckan börjar med fest? 😠 Studenter, studenter, studenter....
Recommended Posts